Terug naar overzicht
Dag An,In welke gemeente en moet het perse een zangeres zijn ? Ik weet een zeer goede zanger.Nam deel aan de soundmixshow.Als hobby zingt hij ook voor huwelijksmissen.Heb hem op DVD staan.GroetjesFreddy Videograaffre4@telenet.be
Chelsy is beslist een uitstekende keuze: prachtige stem, maar ook goede begeleiding (trompet en orgel) Zeker een aanrader.
Over zangeres Chelsy kan ik niets zeggen maar wij hebben gekozen voor Isabelle en Marc, zang en gitaar. Wij zijn naar een trouwmis gaan luisteren waar zij zongen en het was echt heel mooi. Handig is ook dat je bij hen zelf kunt kiezen welke liedjes je wil, je moet niet uit een beperkte lijst kiezen. Als je hen wil contacteren, hun mail is isabelle.dewulf@tiscali.beGroetjes, Tine
bedankt voor de reacties. het is voor regio brugge. komen isabelle en marc ook daarheen?
Hoi an,Ook ik zing tijdens huwelijksvieringen. Ik woon in Beernem dus voor mij is regio Brugge geen probleem. Hier mij emailadres mocht je geïnteresseerd zijn.debrastevens30@hotmail.comDebra reeds 126 dagen getrouwd
Hallo An, Samen met mijn echtgenoot vorm ik het duo Beautiful Live, en wij hebben ruime ervaring in het verzorgen van de live muziek bij de huwelijksmis. We brengen de songs van je eigen keuze, en je kunt ook kiezen of je graag zang hebt of liever instrumentaal. Onze instrumenten zijn piano, fluit, viool en zang. Als je meer informatie wilt, laat me dan maar iets weten op mijn e-mailadres: muziek108@hotmail.com. groetjes, Beautiful Live