Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welk parfum??

  18-9-2013 22:57:24
pfff.. 16 dagen nog en ineens begin ik me vanalles af te vragen en het zijn zo'n stomme details zoals dit:
een tijd geleden gaf iemand (sorry, sorry, sorry, ik weet niet meer wie) hier een geweldige tip: haal eens een ander parfum in huis, speciaal voor de trouw!
omdat we als mensen heel veel dingen met geuren associëren, vond ik dat echt een geweldig idee!
alleen weet ik niet goed welk parfum te kiezen (so many choice, so little time... )

ik heb aaaaltijd very irresistible van Givenchy en iedereen geeft me altijd superveel complimentjes als ik die geur op heb... dus ik koop alleen dat geurtje nog maar de laatste jaren
heel vroeger had ik Sensi van Georgio Armani, maar dat geurtje bestaat helaas niet meer...

in ieder geval: ik hou wel van bloemige, zwoele geurtjes!

dus heeft er iemand tips van goede parfums?
dan kan ik ze eens gaan besnuffelen in een parfumerie

Nadia
5-10-2013
Meld misbruik



Reacties: 33 | Gelezen: 2138


Milou
21-6-2014
 Meld misbruik18-9-2013 23:39:30

Flower Bomb van Victor en Rolf ;) Mijn alltime favorite :D




Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik19-9-2013 0:07:24

Angel is bijzonder maar word vaak gedragen
En christina by night (van christina aquilera) heeft ook een zwoele zoete geur...



Sarah
10-8-2013
 Meld misbruik19-9-2013 7:57:37

la femme van Hugo bos of ultraviolet pacco rabanna




Elen
5-10-2013
 Meld misbruik19-9-2013 8:08:57

Ik ben zot van babydoll van YSL. Is iets frisser dan zwoel wel. Goed da ge het zegt want ik ging da idd ook doen om een parfum te kopen. :p *plaats ik bij op mijn to do lijstje vandaag* en da is wel enorm da geur u terug brengt naar een plaats! Als ik Aquadigio ruik, lig ik terug in bed me m'n ex.:p



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik19-9-2013 8:32:44

Merry me :-) van Lanvin ... Die ga ik opdoen



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik19-9-2013 8:55:59

ik ben gek op de geurtjes van Marc Jacobs, er zijn zowel de zwoelere als lichtere geuren. Ik ben er helemaal gek op voor speciale gebeurtenissen ;)



natascha
14-6-2014
 Meld misbruik19-9-2013 8:57:25

Hihi Elen grappig :). Ik volg dit ook, ik zal nogal met een lijstje staan in de parfumerie :)



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik19-9-2013 9:02:40

Dat was ik met die tip :-)
Ik heb voor mijn trouwdag 'Jour' van Hugo Boss gekocht. Gwyneth Paltrow maakt er reclame voor.
Is een fris, zacht parfum. Een beetje tegenovergesteld van bloemig en zwoel, maar misschien toch eens proberen, je weet maar nooit... ;-)
Is een parfum en een soort geur die ik anders ook nog nooit gehad heb waardoor ik het zeker altijd zal associëren met ons huwelijk en de wittebroodsweken :-).
Veel succes met de keuze.



Silke
29-3-2014
 Meld misbruik19-9-2013 9:10:38

Ik denk dat ik er voor onze trouw eentje zelf ga laten samenstellen bij www.parfumeur.be. Ik heb zo'n cadeaubon cadeau gedaan aan 1 van mijn zussen voor haar verjaardag, en dat zag er echt wel iets tof uit. Mijn zus was ook laaiend enthousiast ... Misschien een optie als je eens iets anders wil (afhankelijk van welke regio je bent natuurlijk :-))?



Iris
15-8-2014
 Meld misbruik19-9-2013 9:51:33

Ha Silke! Zelf een parfum samenstellen klinkt wel enorm goed...
Maar is dat niet een pak duurder dan 'gewoon' parfum?



Elke
12-10-2013
 Meld misbruik19-9-2013 9:55:15

ha, helemaaaaal niet gek, daar denk ik ook over na! en gezien het Italiaanse van de zaak, ben ik zeer geneigd om dit weekend eens de nieuwe Arlmani te gaan ruiken: die heet dan ook nog "Si", net als op onze trouwuitnodiging ;-) Succes!



Ann
26-5-2014
 Meld misbruik19-9-2013 10:04:35

Ik heb een parfum die lekker bloemig geurt, Beyond Paradise van Estee Lauder. Vind ik persoonlijk wel een aanrader en blijft lang hangen.




mona
27-7-2013
 Meld misbruik19-9-2013 10:08:37

Estee Lauder is inderdaad bekend voor bloemengeurtjes, en goeie kwaliteit van parfums. Ik ben niet zo voor bloemig en zwoel/zwaar, ben al twintig jaar fan van CK One.



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik19-9-2013 10:09:08

Goh gaat een moeilijke keuze worden :-) en een lange zoektocht in de parfumerie :-) Deze vind ik ook super Gucci- guilty Paco rabanne - lady million ( one million voor de mannen vind ik super , benoit heeft hem al even niet meer gebruikt , hij is bijna leeg ... Maar het is idd , ik heb zo een goede herinneringen aan die parfum , was ooit een cadeautje toen we 5 jaar samen waren en als ik die ruik dan denk ik daar terug aan) Cacharel - amor amor



Silke
24-5-2014
 Meld misbruik19-9-2013 10:13:20

Ik heb zelf Be Delicious ("de groene appel") van DKNY, mijn mama Happy van Clinique, vind ik allebei super!



Laura
19-10-2013
 Meld misbruik19-9-2013 10:17:18

Flower by Kenzo! Heel frisse, bloemige geur. Is mijn favoriet. Elke keer als ik een ander geurtje koop, en ik ruik die Flower terug, dan ben ik opnieuw verkocht :-). Zwoeler: Parisienne vanYSL, ook heel lekker!



Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik19-9-2013 10:58:57

Normaal gezien heb ik Deep Red van Hugo Boss

Maar voor den trouw heb ik Loverdose van Diesel gekocht. En idd...elke keer als ik nu die geur op doe dan zegt mijn ventje: hmmm je ruikt weer zoals op de trouw en hangt hij helemaal in mijn nek :D!
Echt een aanrader die geur ook...Moest er heel hard aan wennen zelf (omdat ik Deep Red zo gewoon ben), maar Loverdose is echt verslavend...ik spuit ook altijd een beetje op mijn pols en ik betrapte mijzelf er op dat ik heel de tijd aan mijn pols zat de snuffelen omdat het zo lekker ruikt :D! Haha!



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik19-9-2013 11:04:37

amoramor van cacharel?? je heb tal van keuze je heb nu de rode fles,de roze fles(zomereditie) de zwarte fles en paarse fles de meeste vrouwen veronderstel ik houden van amoramor :)



Elsie

 Meld misbruik19-9-2013 11:32:12

Moschino van Moschino uiteraard :-) (mijn alltime favourite) is de fles met goudkleurige dop en goudkleurige doos. Is een heel zwoele geur. Jammer genoeg vind je die niet overal meer, is al een oudere geur.



Anneleen
22-8-2014
 Meld misbruik19-9-2013 11:57:37

Iik gebruik gucci au de parfum 2.
Deze is vooral fruitachtig en bloemachtig.
http://www.stylefruits.nl/eau-de-parfum-gucci/p582741



Liese

 Meld misbruik19-9-2013 12:01:51

Ik heb de nieuwe Armani, "Si", gekocht,
toepasselijke benaming en ruikt heerlijk!

Mijn all-time favourite is anders "Ange ou Demon le secret" van Givenchy



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik19-9-2013 12:37:51

Ik kocht L'eau 2 van Kenzo.

Ik ben gewoon de parfumerie binnengestapt en gezegd welke parfums ik graag ruik (Tommy Girl, True star Gold, Aqua di Gio), en dan hebben zij op die basis een aantal voorstellen gedaan. Die van Kenzo was duidelijk iets wat bij mij paste. Mss kan je ook zo je zoektocht beginnen?



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik19-9-2013 12:56:56

kelly jij trouwt op de 2de verjaardag van mijn zoontje ;) ik lette juist op de datum hehe



joyce
26-10-2013
 Meld misbruik19-9-2013 13:29:15

niet elke parfum riekt ook bij iedereen zo goed :-( ik heb angel altijd op als mijn zus hem op doet stinkt die echt :-(
Mama heeft amor amor en als ik die op doe riekt echt niet goed met mij
Volgens parfurmerie heeft dat met uw eigen zuurtegraad te maken...
Ik ga dus gewoon proberen want angel heb ik altijd heb en wil eens ander geurtje wat je erna inderdaad kunt linken aan je huwelijksdag :-)



kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik19-9-2013 16:31:54

ik ben naar infine in antwerpen geweest en heb eerst een parfumproeverij gedaan en ben zo uit gekomen op mijn persoonlijke geur die ga ik gebruiken bij de trouw vind dat geweldig



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik19-9-2013 17:40:01

Guess - Seductive woman



Vanessa
18-7-2014
 Meld misbruik19-9-2013 19:16:41

one van dolce & gabbana




Jente
26-10-2013
 Meld misbruik19-9-2013 20:01:35

Ik gebruik normaal ook altijd Very Irresistible van Givenchy maar ga ook een andere nemen voor de trouw :). Vroeger gebruikte ik ook vaak Intense en Deep Red van Hugo Boss en die vond ik geweldig dus ik denk dat ik daarvoor ga.

Als je toch niet te ver van Very irresisteble wil gaan kan je misschien een andere versie kiezen. Ik was laatst in de Inno en ik zag dat er daar wel 4 soorten van waren.



Veva
28-9-2013
 Meld misbruik19-9-2013 22:01:17

Hihihi Dit staat ook nog op mijn to-do-lijstje door inderdaad de tip die hier op't forum is gepasseerd. Ik ga voor mezelf een geur kopen (gewoon de Inno binnen gaan en rieken en proberen) en eentje voor het ventje :-)
Ik wou eigenlijk een boudoir fotoshoot doen, maar ik heb door het werk geen tijd gevonden. Dus dit is een 'alternatief' kado :-)



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik19-9-2013 23:23:32

oh dear lord, zoveel tips!

dames, echt waar, ik schrijf ze ALLEMAAL op en ik ga proberen dit weekend in de parfumerie langs te gaan! ze gaan me nogal graag zien komen daar ;-) merci!!!

in fine ken ik, heb ik eens gedaan, is wel inderdaad erg leuk!! alleen een beetje ver helaas...

en een paaar opgesomde geurtjes ken ik en vind ik inderdaad wel leuk (amor amor, ange ou demon, ...), maar die heb ik dus al gehad! (maar het toont wel aan dat jullie me heel goed begrepen hebben, waarvoor dank :-) )

en inderdaad; niet bij iedereen ruikt elk parfum ook even goed... bij mij ruikt dat heerlijke appeltje bijvoorbeeld eerder naar rotte appel

ik ben zelf ook heel benieuwd naar 'Si' - ik zie er nu oooveral reclame van en ik ben wel verliefd op de geurtjes van meneer armani :-) dus wie weet!!

ik hou jullie alleszins op de hoogte en feel free om nog meer toe te voegen, de madam in de parfumerie zal haar centen nogal moeten verdienen ;-)

oh en Vanessa.... merci voor de megatip, je hebt hier veel bruidjes op gang gezet precies! hihi



Claudia
14-6-2014
 Meld misbruik20-9-2013 13:26:33

Kenzo amour is ook zalig !!



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik21-9-2013 17:12:09

vandaag naar de parfumerie geweest en ik denk dat ik de komende week niks meer kan ruiken - zooooveeeelll staaltjes geroken!!
Waren nog een aantal lekkere geurtjes bij die hier nog niet vermeld zijn, dus voor wie nog zoekt: Valentina (daar heb ik lang over getwijfeld, vond ik erg lekker!), purr van katy perry, emporio, coco mademoiselle, ... heb ik ook nog allemaal mogen besnuffelen!

uiteindelijk 2 verschillende opgespoten op mezelf (emporio en coco mademoiselle) ... om dan toch voor coco mademoiselle te gaan! emporio vond ik ook wel lekker ruiken, maar niet zo vrouwelijk.

dus hoeraaa, gevonden! :-)

oh ik ben trouwens bij ici paris xl geweest en ze hebben me dus supergoed geholpen (was ook wel niet zoveel volk in de winkel) en ze waren erg enthousiast over het feit dat ze mee mochten zoeken naar een geurtje voor op een trouw haha zalig!
het fijne was ook dat ze me een miniverstuiver hebben aangeraden; dus op formaat van een lippenstift is dit een navulbare spray! ze heeft 'em voor me gevuld (met parfum uit de tester ;-) ) en dus een coco mademoiselle - met korting ... En nog een bon voor een volgende keer!
dus wie wil gaan: voor mij was dit wel een heel leuke ervaring!

dankjewel voor alle tips allemaal - ik hoop dat ze ook voor anderen kunnen helpen!! (ik ga nog eens aan mijn pols ruiken nu, mmmm ;-) )



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik21-9-2013 22:30:15

Super Nadia, weeral een vinkje en een leuke voorbereiding :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...