Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeautje voor ons 'bruidskindje'?

18-9-2013 18:29:18
Hello, mijn liefste bruidscollega's!

Met nog maar 16 dagen op de teller bedenk ik me net dat het leuk zou zijn om mijn metekindje, die halvelings als bruidskindje fungeert (eigenlijk moet ie alleen de ringen brengen, maar hij is er zooo enthousiast over (hij is nu 4 jaar bijna), superschattig! overal verkondigt ie dat ziiijjjnn meetie gaat trouwens ;-) ), een cadeautje te geven op het einde van de dag, om hem toch nog dat beetje specialer te laten voelen...

Maar ik heb niet zo meteen een leuk idee! Jullie wel?

Hij is gek van voetballen, dino's, de kleur blauw, knutselen, ravotten, eten (zowel hartelijk als snoepen :-)), enz ....
Maar om 'em nu dat dekbed met de dino's te geven, dat vind ik een beetje een vreemd cadeau op een trouw :-) (dat doe ik wel met zijn verjaardag of zo)

Maar wat dan wel......?!

Of wordt dit normaal gezien niet gedaan?

(We hebben sowieso snoepzakjes voor alle ukkies op onze trouw voorzien, dat van hem zou ik wel groter kunnen maken natuurlijk... Is dat speciaal genoeg? Of een snoeptaart?)

Aaargh ik weet het nieeet! :-)

Nadia
5-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 819

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik18-9-2013 18:53:40

Damn, idd, ik volg mee! Ons neefje is ook ringendrager maar had eigenlijk nog ni nagedacht achter een cadeautje! Snoep is bij hem wel uitgesloten want hij sta constant op dieet van zijn ouders, het dutske.

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik18-9-2013 18:57:34

Bij ons droeg de ringendrager een grote knuffel (zebra) bij het binnenkomen in de kerk en hij heeft die dan ook mogen houden.

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik18-9-2013 18:58:16

Zo'n snoeptaart vind ik wel leuk. Misschien kan je eentje in de vorm van een dino laten maken?

Wendy
23-8-2014
 Meld misbruik18-9-2013 19:42:07

Wij hebben voor onze bruidskindjes ook een knuffelbeer gekocht. De beer heeft een tshirtje aan. Het tshirtje zullen we vervangen door een tshirtje met onze namen en datum op.

Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik18-9-2013 21:25:10

Ik vind een knuffelbeer wel leuk, die een bruidsboeket (snoep bruidsboeket) draagt

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik18-9-2013 23:00:31

knuffelbeertjes heeft ie ook al zoveel en hij is nu echt jongensachtig aan het worden :-) dus ik gok dat ie beren voor meisjes gaat vinden ;-) (yep, he's getting into that stage )

een snoeptaart in de vorm van een dino is geweldig, maar waar vind je dat in hemelsnaam
misschien eerder op zoek gaan naar een snoeptaart met een dino op of zo...

het beertje met bruidsboeket uit snoep vind ik wel heel erg tof, misschien dat ik dat wel voor zijn zusje kan doen (zodat ze zich ook niet zo achteruit gestoten voelt )

merci voor de tips, ladies!!

wendy
24-5-2014
 Meld misbruik19-9-2013 7:31:21

Als jij zoveel van Dini's houd , waarom geen echte Dino ( van plastiek hè ) Met een strik rond zijn nek , een trouw Dino :-) Of een pluche Dino , hier ligt het huis ook vol dinos :-) Was jij niet in de buurt van Genk ? Winkeltje van kattevenia is in thema van dinos Of speelgoed winkel. In Lanaken in de galerij id er een winkeltje met allemaal snoepjes en snoep taarten. Groetjes

Helena
5-7-2014
 Meld misbruik19-9-2013 11:49:43

Er betaan me-to-you beertjes met een fotokader op hun buik of die een fotokader vasthouden. Misschien vind je voor hem wel een DINO-fotokader of dinoknuffel met fotokader waar hij dan na de trouw een stoere foto van hem met jullie kan inzetten?

Helena
5-7-2014
 Meld misbruik19-9-2013 11:50:20

Beetje in dezelfde trant, maar misschien te duur: zo'n speelgoed fototoestel dat echte foto's maakt?

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik19-9-2013 23:15:56

jaa, dames, dat klinkt goed!!

Wendy, schitterende tip van Kattevenia, dat ik daar zelf nog niet aan had gedacht ;-) ik heb zelfs een vriendin die dat helemaal heeft uitgewerkt... straf :-)
Maar dat met de fotokader vind ik wel ook superleuk!

Eens gaan zien dus, misschien vind ik wel deze combinatie - dankjewel!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...