Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vragen bij zoektocht feestzaal

  18-9-2013 16:27:47
Dag allemaal!
Mijn lieve schat heeft me vorige week ten huwelijk gevraagd op reis en ik heb uiteraard volmondig 'JA' gezegd. We zouden graag in augustus 2015 trouwen.
Net terug en we zijn al volop begonnen met zalen te zoeken. We hebben er al enkele op 't oog, maar we zijn ons niet goed bewust van wat we allemaal kunnen verwachten. We zouden heel graag een locatie hebben waar een eigen ceremonie kan plaatsvinden samen met de receptie en het avondfeest.
Kunnen jullie ons helpen met eventuele vragen die we kunnen stellen of dingen waarmee we rekening kunnen houden, los van de belangrijkste vraag (de prijs) zoals:
- verzorging van decoratie: zelf doen of wordt voor ons gedaan?
- hoe zit het voor drank en eten
- van hoe laat tot hoe laat kunnen we de zaal gebruiken
- DJ
...


Hanne
8-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1951


Silke
24-5-2014
 Meld misbruik18-9-2013 16:35:59

Hey Hanne, een dikke proficiat met je verloving!

Misschien is het handig om de regio te vermelden waar jullie een zaal zoeken?

Nog veel succes met de voorbereidingen!



Hanne
8-8-2015
 Meld misbruik18-9-2013 17:36:01

Ahja :)
Regio Brugge



Nele
10-7-2015
 Meld misbruik18-9-2013 18:17:32

Hey Hanne,
proficiat! Wij zijn van ook van regio Brugge (Zedelgem).

enkele zalen waarvan ik zeker ben dat je er een ceremonie kan houden:
- Ten Boogaerde in Kortemark
- De Vossenberg in Hooglede

Eventuele andere vragen:
- mogelijkheid tot overnachting (meestal gratis voor het bruidskoppel)
- of de decoratie (bloemstukken, kaarsen,..) aangepast kan worden naar jullie voorkeur
- waar de receptie plaatsvind bij slecht weer
- indien je kiest om mensen te vragen vanaf het dessertbuffet, hoe en waar ze ontvangen worden



jan
31-5-2014
 Meld misbruik18-9-2013 20:11:05

Hallo,

Kasteel van Moerkerke is ook een aanrader!

Succes!



elien
23-8-2014
 Meld misbruik18-9-2013 20:18:26

Hey Hanne,

Ik ben ook van regio Brugge (Zedelgem)
Vorig jaar naar een huwelijk met ceremonie geweest in De Vossenberg in Hooglede. Dat koppel had toen de zaal aan het water (zaal Waterfront) en dat was werkelijk prachtig! Ook al was de ceremonie dan nog binnen in de zaal. Buiten hebben ze ook heel veel plaats.
Wij trouwen volgend jaar in Denotter in Zedelgem. Zeker ook de moeite om daar even langs te gaan, want qua bediening staan zij zeer goed aangeschreven. Hoor maar hier en daar even rond. Wij hebben ceremonie in de kerk, maar misschien daar even navragen of dit kan bij hen. Ze hebben buiten een gezellige tuin met kleine vijver. Mooi en gezellig.
Vragen die je kunt stellen:
-wat is allemaal inbegrepen in de drankenforfait (meestal zijn sterke dranken niet inbegrepen)
-als je werkt met bedankjes op tafel, plaatst de zaal dit of moet je zelf voor iemand zorgen? Bij Denotter doen zij dit voor ons.
-welke decoratie inbegrepen is in de prijs en of je eventueel kleine suggesties kan doen zodat dit qua kleur past bij het thema.
Veel succes met de voorbereidingen.
Grts Elien.



Hanne
8-8-2015
 Meld misbruik19-9-2013 23:47:13

Bedankt voor jullie tips allemaal :-)!! Toevallig, ik ben opgegroeid in Zedelgem en woon nu in Sint-Andries.
Wij hebben al verschillende afspraken met zalen zoals:
- 't Eiland Oostende
- Kasteel van Moerkerke
- 't Gravenhof Torhout
- De Grote Stove Zuienkerke
- Hof ter Mude Knokke
- 't Boldershof Oostkamp
Iemand toevallig al ervaring met een van deze zalen?
Groetjes!



elien
23-8-2014
 Meld misbruik20-9-2013 20:07:36

Hey,

De Grote Stove in Zuienkerke is ook wel goed! Goede bediening, leuk in de zaal aan het water (enkel wat gevaarlijk als er kinderen bij zijn!)
Boldershof Oostkamp zijn wij gaan informeren, maar vond dat iets te ‚oubollig’.
Volgende week zondag daar een feest van een tante van mijn mama. Zal ongetwijfeld wel goed zijn denk ik, maar weet niet of ze echt mee zijn met hun tijd. Ik laat je nog iets weten volgende week maandag.
Gravenhof Torhout: Mijn zus werkt in Ichtegem en heeft daar in het schoonheidssalon van veel klanten al gehoord dat ‚t Gravenhof niet meer is wat het geweest is. De laatste jaren niet meer binnengeweest dus kan niet beamen of het waar is of niet…
Veeel succes in jullie zoektocht.



Nele
10-7-2015
 Meld misbruik21-9-2013 9:11:07

Succes Hanne, laat weten welke zaal het geworden is!



Hanne
8-8-2015
 Meld misbruik23-9-2013 17:54:29

Bedankt! We hebben ondertussen een 3tal zalen gezien.
't Eiland Oostende is te klein :( Prachtige locatie, toffe zaal, leuke mogelijkheden, omdat je alles zelf kan inrichten.
't Gravenhof Torhout zag er echt goed uit naar onze mening, maar mijn vriend z'n ouders zijn er getrouwd en onlangs gescheiden, dus voor ons is dat helaas geen optie meer.
Hof Ter Mude zag er naar onze mening redelijk oubollig uit, dus deze is ook uitgesloten.
't Boldershof Oostkamp zullen we donderdag gaan bekijken. En De Grote Stove hebben we een afspraak in oktober, dus spannend :)...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info