Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

drankenforfait feestzaal

  18-9-2013 12:54:24
hallo,

gisteren zijn wij naar een feestzaal gaan zien voor ons feest, qua eten enz viel dit goed mee, enkel het drankenforfait dat zou lopen van 21u tot 03u vragen ze 26,5 euro PP dit vind ii eigenlijk echt wel veel!!
Wat vinden jullie hiervan of wat was jullie drankenforfait, of voor de mensen die zonder forfait hebben gewerkt weten jullie nog hoeveel jullie betaalden voor de drank met ongeveer 120 personen

bedankt alvast

sofie
6-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 21 | Gelezen: 2365


kelly
2-5-2014
 Meld misbruik18-9-2013 13:00:10

Dit is idd vrij veel , wij betalen een drankenforfait van 20€ p.p. ( dit van ten vroegste 18u tot 4u en dit voor kasteelwijnen, frisdranken en standaardbier naar believen)



Katiana
12-10-2013
 Meld misbruik18-9-2013 13:00:21

Wij betalen 11,50 per persoon en dit is de kostprijs voor de volledige avond...




sofie
6-6-2014
 Meld misbruik18-9-2013 13:12:41

ok dat is al een verschil ja ik had ook geteld op een 15 a 16 euro de man nu betalen we al 3000 euro enkel voor de drank en dan heb je nog niet gegeten geen avondsnack, bruidstaart ....



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik18-9-2013 13:53:43

Das idd wel gek veel. Wij hebben een drankenforfait van €11,25 voor de gasten die reeds een volledig menu hebben gegeten en. €18,60 voor de gasten die aanschuiven voor het dessertbuffet. Dit omvat alle frisdranken, wijn en ook alle bieren (ook de meer 'exclusieve'/duurdere zoals Duvel en Orval en Leffe enz.). Dit begint te tellen vanaf het einde van het dessertbuffet tot einde feest! (geen einduur) Daar zijn geen sterke dranken of champagne meer bij inbegrepen. Wij hebben daar zelf niet voor gekozen omdat je daar toch foute situaties mee creëert. Maar het zou ook €28-29 zijn mochten die er wel in zitten. Mss is het dat dan bij jullie?



Mart
19-10-2013
 Meld misbruik18-9-2013 14:08:05

Wij betalen 22 euro voor 8 uur cava, wijn, frisdranken, bier, duvel, koffie,.... (mogen alle bieren enzo doorgeven die wij graag zouden hebben) en wij hebben mojito tijdens receptie extra gevraagd daarvoor betalen wij 4 euro voor 2 uur. Daarin zit ook de bediening en opruiming. Wij hebben wel een zaal zonder eten en werken dus met een traiteur voor het eten.



Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik18-9-2013 14:09:47

Bij ons zit de drankenforfait ingerekend samen met het eten. Dus vanaf we beginnen aan het eten tot 4u 's nachts en dat is buffet (koude vis daarna warme vis, daarna hoofdgerecht en dessertbuffet en later op de avond nog eens kaasschotel + rest dessertbuffet) Wij betalen voor eten + drinken iets van een 60 (mss iets meer is te zien wat we kiezen voor hoofdgerecht enzo) per persoon. Dus dan vind ik jullie prijs wel zeer veel. Er zit dan frisdranken, water, rode en witte wijn en bier in dacht ik.




Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik18-9-2013 14:10:50

Wij zullen drankenforfait tijdens menu 11 Euro betalen, voor na het eten 16 Euro tot 4.00 uur



wendy
21-9-2013
 Meld misbruik18-9-2013 14:13:32

Wij betalen 27.5 euro van 19u tot einde feest, met het eerste uurtje receptie met schuimwijn en fruitsap en daarna de hele avond al wat ze wensen (uitgezonderd sterke dranken)



jolien
5-10-2013
 Meld misbruik18-9-2013 14:18:53

Wij kijken zelf voor onze drank en alles we alles ruim uitrekenen zullen we aan maximum 11 euro pp zitten, nu de drankencentrale neemt wel alle overschot terug.



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik18-9-2013 14:30:29

De zalen waar ik prijzen van vroeg waren de drankenforfaits toch ook tussen de 20 en 28eur voor het hele feest. Is inderdaad veel maar dan weet je wel vooraf wat je gaat betalen, ik ben zelf een beetje bang als je per drankje gaat betalen dat de prijs zo onvoorspelbaar gaat zijn....
Vraag me ook af welke formule wat op het einde van het feest het goedkoopste uitkomt?!



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik18-9-2013 14:43:30

Sorry, ik had over het feit gekeken dat het al begint te lopen vanaf 21u. Wij betalen €15,40pp voor de drankforfait bij de receptie. Wij betalen €9,30pp voor de drankenforfaits bij het eten. En dan €11,60pp voor dansfeest. Dus in totaal komt dat wel gelijk uit. Ik denk dat die prijs wel democratisch is. Je moet goed kijken als de die prijzen met mekaar vergelijkt welke uren da het omvat, welke dranken etc. En of je voor een forfait gaat of niet, moet je echt zelf bepalen. Wij weten dat de familie van mijne vent nogal stevige drinkers zijn. En ik heb ook al gehoord van een kameraad van mij die in een zeer geroemde feestzaal werkt, dat als ze merken dat het vérbruik van de gasten idd wat laag ligt, ze der de lege dranken van andere avonden bijschuiven om individueel toch aan een hoog aantal te komen.



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik18-9-2013 15:00:30

Wij betalen 7,5 euro pp per uur. Hier zit cava, witte en rode wijn,verschillende bieren en frisdrank. Ik weet... Verschrikkelijk duur maar wij betalen blijkbaar mee voor zicht op de Schelde. Wat voor mijn vriend een must was 😥



vee
31-8-2013
 Meld misbruik18-9-2013 15:04:23

Wij hebben 35€ betaald van 18-2u, alle koude -alle warme dranken en cava inbegrepen.



Mart
19-10-2013
 Meld misbruik18-9-2013 15:50:17

Als je prijzen vergelijkt moet je met veel rekening houden. Bij sommige zalen betaal je veel voor eten en drank maar moet je voor de rest niets bij betalen. Andere zalen zullen minder rekenen voor drank en eten maar zullen veel extra's aanrekenen, tafellinnen, muziekinstallatie & lichtinstallatie, dj, bloemen,....
Je kan ook een zaal die personeel voorzien per tafel van 10 personen voor bediening heel de avond tot einde feest aan tafel niet vergelijken met een zaal waar je de drank aan de bar moet gaan halen. Of zelf een zaal waar je zelf voor drank kan voorzien en zelf volk moet zoeken om achter de bar gaan staan en de volgende dag alles zelf moet opkuisen.
Bediening en personeel kosten veel geld, zeker op een zaterdag nacht.



sofie
6-6-2014
 Meld misbruik18-9-2013 16:18:28

ja maar voor het eten en de receptie betalen we ook al aprt hoor dus dit is enkel voor het avondfeest!



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik18-9-2013 18:15:05

Dat is waar, wij betalen 7,5 per uur maar geen zaalhuur en tafellinnen is er ook bij. En goede kwaliteit van drank. Ik heb hier al verhalen gehoord van nep cola etc. Ik moet er niet aan denken !



sanne
6-9-2014
 Meld misbruik18-9-2013 18:35:15

Wij betalen enkel voor het verbruik, dat gemiddeld rond 15 à 20 euro zou zitten volgens de mensen van de feestzaal



Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik18-9-2013 19:06:27

enkel voor avondfeest betalen wij 16 euro gerekend van 22 uur tot 5 uur. Geen korte dranken inbegrepen



sofie
6-6-2014
 Meld misbruik18-9-2013 20:30:41

Zoiets had ik ook gedacht evelyn, rond de 16 euro had ik verwacht en daar zit dan niet eens cava of wijn bij in dus ....



Gwen
9-5-2015
 Meld misbruik8-10-2013 22:36:03

de zaal waar wij zijn gaan horen vragen ook 22 euro per persoon voor vanaf 21u tot 4u 's nachts en hier zit dan ook alle frisdranken en wijnen in. Vind het ook redelijk veel, en vooral jammer omdat er ook personen zijn die na het avondeten of dessertenbuffet naar huis zullen gaan (denk maar aan grootouders).
We zijn daarom ook nog aan het twijfelen of we de feestzaal gaan boeken of niet..



flame
20-7-2014
 Meld misbruik23-4-2014 14:05:35

Ik vraag mij af waar die mensen met hun goedkope drankformule hun feest deden?
Wij regelen alles zelf omdat we geen feestzaal doen.
ik kan nergens iemand vinden die gewoon drankformules in de aanbieding heeft behalve onze catering.
Die vraagt ook 26,5 p.p van 19 tot 5 all in wijn , frisdrank, bier en sterkere bieren.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info