Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag van onze dag!

  17-9-2013 19:08:51
Onze dag zit er ook al 3 dagen op.. De dag zelf is echt omgevlogen!!

Foto's op mijn facebook (Heb het effe openbaar gezet, hoop dat de link klopt) : Namiddag : https://www.facebook.com/nnuyts/media_set?set=a.1015184...

Avondfeest :
https://www.facebook.com/nnuyts/media_set?set=a.1015184...

Voormiddag naar de kapster geweest, dit liep 10 minuten uit omdat de kapster me redelijk goed kent, ze was zelf een beetje zenuwachtig en wou het perfect doen!
Hierna me bij mijn ouders thuis laten schminken door een vriendin en dan het kleed gaan aandoen, intussen was de fotografe ook al aangekomen..
Tegen de middag arriveerde mijn vriend dan in een zwarte citroën Traxon, het moment dat we elkaar dan zagen was echt wel mooi!
Dan kwamen zijn ouders en grootouders, glaasje cava gedronken en foto's buiten gemaakt (Op een moment dat het niet regende)

Rond kwart na 1 zijn we naar het gemeentehuis vertrokken, al mijn vriendinnen stonden ons op te wachten, vond ik heel fijn van hun!
De dienst in het gemeentehuis stelde niet zoveel voor, maar degene die ons trouwde heeft wel haar best gedaan om het leuk te maken!
Terug buiten stonden mijn man zijn vrienden er ook bij om rijst op ons te gooien :)

Hierna foto's in een beeldentuin in de buurt gaan maken, dit heeft maar 3 kwartier kunnen duren omdat het pijpestelen begon te regenen helaas :( Dus al terug richting de zaal gereden, daar hebben we onder de familie lekker gegeten!

Het avondfeest was ook superleuk.. Lekker drinken & lekkere hapjes! Veel volk, iedereen die zei dat hij kwam is ook effectief gekomen!
De openingsdans was ook mooi, wel niet makkelijk met zo een lang kleed :)
Rond half 4 gingen de laatsten weg, ik had gedacht dat het langer zou duren, maar ik vond het zeker niet erg, we waren stikkapot :D

De dag erna de enveloppen geteld, de kippen die ons stonden op te wachten in onze berging weggedaan, opgeruimd,...
En gisteren & vandaag naar Amsterdam getrokken!
Morgen begint het gewone werkleventje weer!

noortje
14-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 19 | Gelezen: 2017


natascha
14-6-2014
 Meld misbruik17-9-2013 19:28:19

Kort verslagje maar meer moet dat niet zijn! ;) Leuke foto's, je ziet de ambiance er afspatten! :) Wat een mooi kleed en op 1 fotootje kon ik je schoenen zien, ook heel mooi. Jullie zagen er echt goed uit. Proficiat!



Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik17-9-2013 20:06:10

Heel mooi!
Leuk om jullie te zien glunderen en genieten.
Heb je een foto van je bruidboeket, denk dat het de bloemen zijn, die ik ook wil gebruiken

x



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik17-9-2013 20:15:20

idd mooie foto's er zijn sommige waarvan je echt kan smelten :)
waar haal je die kleine bellen blazers vandaan??
ben ook van plan dit te gebruiken maar we zijn maar met zijn 6 een dus veel moet ik niet hebben ;)



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik17-9-2013 20:18:15

www.styleyourwedding.be , daar kan je die bestellen, maar het is per 24 stuks dacht ik!

Hoeveel heb je er nodig? Ik heb er nog enkele over, als je geinteresseerd bent stuur je me maar een mailtje : noortje_nuyts_@hotmail.com







sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik17-9-2013 20:19:33

ok is goed



Hannelore
15-11-2013
 Meld misbruik17-9-2013 20:21:29

Hoi, wat een mooi verslagje!
Wat zijn die bedankjes voor de gasten? Vind ik supermooi, wat zat er in?
En mag ik vragen hoe lang jouw haar precies is? Ik vind dat kapsel super mooi !



Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik17-9-2013 20:30:49

is het geen confituur die bedankjes? waar heb je ze gekocht?



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik17-9-2013 20:38:29

ik heb je net een mail gestuurd si ;)



Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik17-9-2013 21:33:08

Zag me er echt een super leuke dag uit ;-)



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik17-9-2013 21:47:53

Het waren 3 soorten confituurpotjes (Kiwi,appelsien,abrikoos, aardbei & kers) en chocopotjes :) Maar je kon kiezen uit nog meerdere smaken confituur
Gekocht in een winkel in Bree (De gouden sterre), we vonden het ook supertoffe bedankjes en niet heel erg duur!

Hannelore : Dankje! Mijn haren komen zijn middellang, ze komen tot een heel stuk onder mijn schouders uit! Ik vond het een gemakkelijk kapsel en mooi natuurlijk



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik17-9-2013 21:48:11

5 soorten confituurpotjes bedoel ik dus :)



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik17-9-2013 22:37:37

heel mooi, proficiat!!!!!



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik18-9-2013 8:59:45

proficiat! Precies veel kusjes mogen geven! :p :d



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik18-9-2013 13:51:40

Heel mooi!
Proficiat en veel geluk voor de toekomst!

groetjes
Sandra



wendy
27-6-2014
 Meld misbruik18-9-2013 14:59:17

dikke proficiat toffe foto's



Ann
14-9-2013
 Meld misbruik19-9-2013 22:41:54

dikke proficiat!!!



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik20-9-2013 9:49:56

Dank jullie wel!



Claudia
14-6-2014
 Meld misbruik5-10-2013 11:20:11

Hey Noortje! Dank je om te reageren op mijn middernacht snackje oproep :) Waar hebben jullie de hapjes op jullie feest besteld?
Mijn aanstaande kent uw echtgenoot :) Toevallig !!

Hele mooie fotos trouwens! Proficiat !



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik6-10-2013 17:04:34

Hoi, graag gedaan ;)
Dat was bij de thuiskok dus, Rita, ze woont in Meeuwen
Als je haar telefoonnummer wilt hebben moet je me maar mailen anders noortje_nuyts_@hotmail.com
Tom kent uwe toekomstige ook ja ;)

Merci!! Veel plezier nog met de voorbereidingen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info