Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cruise als huwelijksreis?

  17-9-2013 18:48:35
Hallo
wij denken eraan om een cruise als huwelijksreis te plannen. De Middelandse Zee lijkt ons geschikt. Heeft iemand hier ervaring mee? Ook als niet-huwelijksreis.
Welke rederijen zijn best/goedkoop?
Bedankt!

Marieke
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1467


Selina

 Meld misbruik17-9-2013 19:17:08

Mijn ouders zijn heel tevreden van Costa.
Ze boeken rechtstreeks bij hen.

http://www.costacruises.nl/B2C/BD/default.htm



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik18-9-2013 8:27:44

Bij Caractère heb je ook cruises!



astrid
16-8-2013
 Meld misbruik18-9-2013 13:08:53

Onze huwelijksreis was een cruise op de Middellandse Zee.
Wij zijn met MSC Armonia geweest en zijn vertrokken in Venetië en hebben onder andere Corfu, Dubrovnik, Kotor etc gedaan.
Heel mooie cruise, mooie dingen gezien en als we nog eens op reis gaan zal het zeker een cruise zijn. Maar niet meer met MSC. Pas op, niks mis met MSC hoor, alles was in orde, maar volgende keer toch een klasse hoger. :-)

Maar als huwelijksreis is het zeker de max. Alle dagen een ander land en de zon zien zakken in de zee terwijl je aan het varen bent.

Groetjes



Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik18-9-2013 13:58:50

Hallo,
Wij zijn al 2x op cruise gegaan en over 10 dagen vertrekken we op huwelijksreis met Celebrity. Wij hebben amerikaanse maatschappijen genomen, 1x Royal Carribean (heel prijsbewust) en 1x Celebrity. Dat laatste was de meest luxueuze cruise, wel iets duurder. We nemen bewust altijd een amerikaanse maatschappij, omwille van de mentaliteit van de mensen, het gevoel van veiligheid, en de sfeer. Je kan op deze boten gerust een tafeltje voor 2 reserveren om te eten 's avonds, in tegenstelling tot andere maatschappijen waar je aan tafel moet zitten met andere koppels, en dat doen wij niet graag.

Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums