Terug naar overzicht
Veerle,het is inderdaad de bedoeling, denk ik dat je bedankkaartjes stuurt. Wij doen dit alvast en telkens ik naar een huwelijk ga, ontvang ik toch ook wel eentje. Dit is een plezant aandenken en daarmee bedankt je ook al de mensen voor hun cadeau's.Veel succes nog!
hey,normaal doen ze zoiets.naturlijk ben je niet verplicht.Maar ik heb al van verschillende mensen gehoord als ze naar een huwelijkfeest geweest zijn,niets hebben gekregen,zich wel teleurgesteld voelden.Wij geven op de dag zelf,foto's die de fotograaf nog van ons genomen hebben de dag zelf.Zo kunnen we ze nog de dag zelf geven en bespaar je verzend kosten.veel succes,Skally
Wij gaan ook bedankjes sturen. Ik vind het zelf ook wel leuk om te krijgen. We hebben overlaatst een heel leuk bedankje gekegen met een foto van het bruidspaar, en dan aan de achterzijde een persoonlijk tekstje.
ik vind het toch ook normaal dat je een bedankje stuurt en verwacht dit zelf toch ook als je naar een huwelijk gaat. Dit kan vanalles zijn, meestal is het een foto of een kaart met een aantal verschillende foto's van de dag (kan je bij je fotograaf laten maken) die je de avond zelf geeft of achteraf opstuurt. Je kan natuurlijk ook iets anders geven als aandenken, heb ook al zeepjes gezien met de namen van het koppel, of een doosje met snoepjes in de vorm van hartjes ofzo, dat kan je ook de avond zelf geven dan. Wij laten bij de fotograaf een kaartje maken met een overzichtje van de dag aan de hand van foto's en sturen dit dan op. (volgens de etiquette moet dit binnen de 6 weken na het huwelijk :))Groetjes,Wendy5.5.07