Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis/Citytrip romantisch, welness hotel?

  13-9-2013 14:36:51
Hoi allemaal!

Degene die al getrouwd zijn, proficiat! De andere (wachtenden, zoals ik ;-) nog even geduld...
Wij zijn op zoek om na onze trouw (04-04-2014) een viertal dagen weg te gaan. We hebben vier kindjes, dus een week ga ik niet zo goed aankunnen ;-)
We zoeken een leuk hotel met veel welness binnen, want begin april kan het weer en de temperaturen nog niet zo denderend zijn. Dus het mag een romantisch, luxueus hotel zijn... Voor mij maakt het niet zoveel uit waar we naar toe gaan... Als ik maar met mijn ventje eens even alleen kan gaan...
Iemand tips aub?

Alvast bedankt!

Kim
4-4-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1410


Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik13-9-2013 15:03:39

het is wel al heel lang geleden, maar ik herinner me dat ik met mijn ouders vaak in Duitsland op vakantie ging in een Dorint Hotel - net omdat ze zo gekend stonden om het culinaire en de wellness... 't is dan wel niet in het centrum van een stad, maar je kon er vaak heel mooie natuurwandelingen maken, met de auto ernaar toe rijden en bijgevolg de vrijheid hebben om zo naar een stad te rijden, enz...

Maar ik zeg het; 't is wel al heel lang geleden :-) Dus ik weet niet of die reputatie nog altijd zo goed is en of dit ook wel aansluit bij wat je zoekt...



Kim
4-4-2014
 Meld misbruik13-9-2013 15:07:27

Bedankt, Nadia! Ik zoek het eens op!



Helena
5-7-2014
 Meld misbruik13-9-2013 15:16:35

Je kan ook eens naar B&Bs met wellness kijken, kleinschalig lijkt me geweldig voor een korte huwelijksreis, dan word je pas echt verwend! ;-)



Katja
1-2-2014
 Meld misbruik13-9-2013 15:23:08

Wu Wei in Kortrijk



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik13-9-2013 17:48:18

Wij hebben ook een dochtertje en ik vond vooral het idee niet zo leuk om op de nacht van ons huwelijk thuis te gaan slapen. :p Want dan ga ik toch smorgens direct uit mijn bed kruipen voor mijn dochter te gaan halen en das ook ni vree romantisch. ;-)

Dus wat wij doen is: we hebben een B&B met wellness afgehuurd vanaf 5-7 smorgens wnr we aankomen, kunnen we daar slapen, dan om 11u komen ze ons een brunchke brengen. Vanaf 13u schieten de jacuzzi's en sauna's aan enzo en we kunnen nog blijven verder genieten tot 17u. :-) Nadien gaan we nog een keer gaat eten onder ons tweetjes en dan keren we richting thuis. Ni te lang zonder ons dochter maar toch een 'mini'huwelijksreisje ;-)



Selina



Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik14-9-2013 17:50:57

Dorint hotel in Keulen is idd heel goed ... Wij gaan ook op citytrip omdat we de kindjes niet te lang willen missen en onze bestemming is Lissabon 5*


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums