Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Best. Day. Ever.

  12-9-2013 19:52:36
Na 442 dagen verloofd te zijn, was het zaterdag dan eindelijk onze dag. En wat hebben we genoten! Het was een prachtige zonnige dag vol liefde!

De dag begon om 06:00u, met een douche en het gerief samenrapen voor de dag. Iets voor 07:00u belde de kapster aan, die me een uurtje later omtoverde en me een schitterend kapsel bezorgde. De fotografe zou om 07:30u aankomen, maar toen ik om 08:00u nog niemand zag, heb ik maar gesms't. Bleek dat ze zich overslapen had. Gelukkig was er niets ergers aan de hand. Van het haar hebben we dan maar zelf wat foto's genomen.

Even later kreeg ik een telefoon van de fotografe dat ze al bij de make-up zat. Ik de auto ingesprongen en daarheen. Ook bij de make-up werd ik in de watten gelegd. Met heel veel zorg werd ik mooi gemaakt. Ondertussen had de fotografe zich al ruimschoots geëxcuseerd.

Na de make-up was het ineens al 09:10u (wat ging de tijd toch snel), nog vlug even gestopt aan het kerkhof om goeiendag te zeggen tegen mijn papa en dan huiswaarts. De suite was al toegekomen, de chauffeurs én de ceremoniemeester. Dus hup, vlug de mooie jurk aan, de juwelen en schoenen en door het raam boven zag ik mijn aanstaande arriveren. Toch even spannend hoor.

Toen ik de deur opende wisten we beiden niet wat we zagen, want wat was de ander mooi en wat had hij een mooi bruidsboeket gekozen. Ik was op slag weer dolverliefd, zoals hij daar stond in zijn mooie pak...

Dan zijn we met de suite richting burgerlijke trouw gereden, iets wat erg vlug voorbij was, 15 min. later waren we man en vrouw. Zo gingen we naar mijn schoonouders op te aperitieven met de suite en te lunchen. Blij dat we daar veel tijd hadden, hoewel wij om 11:30u op reportage vertrokken. En wat was dat goed meegevallen. De fotografe stelde ons echt op ons gemak en we genoten van de rust en van elkaar. Alleen jammer dat ik daar blaren heb opgedaan (doordat de grond niet vlak was).

Eens we terug waren ging het richting kerk. De viering was om 14:30u, maar toen we daar aankwamen bleek er van een priester geen spoor. Een kwartier later liet een oom ons weten dat de priester aan de verkeerde kerk stond en dat hij onderweg was. Het was echt snikheet in de wagen, maar er zat niets anders op dan te wachten. De ceremoniemeester heeft alles erg goed opgevangen, en om 15:00u konden we er dan eindelijk aan beginnen. Zo liepen we over de loper die we zelf gemaakt hadden met foto's van ons doorheen de tijd (we zijn 11 jaar samen, dus we hebben we al wat beleefd). De zangers waren buitengewoon goed en het was een schitterende viering. Ik kreeg het wat moeilijk bij de geloften en hij ook. De muziek ontroerde en mooie woorden van de priester ook.

Daarna mochten we richting feestzaal. Door de vertraging die we opgelopen hadden, was er geen tijd meer om familiefoto's te nemen, want de mensen voor de receptie waren er reeds. Toch vlug enkele foto's met de kindjes, om dan in het feestgedruis te vliegen. Wat leuk dat al die mensen voor jullie komen.

Na de eerste receptie was er een halfuur pauze die we dan maar gebruikt hebben om foto's te nemen met de familie. Voor we het wisten waren de avondgasten daar. We hebben van iedereen een polaroid foto getrokken, zodat die dat konden wisselen tegen hun tafelkaartje (een metroticketje van London Underground in een envelopje gemaakt van een tube map, tafelnummers waren metro stations). Nog maar weer eens ontelbaar vele zoenen in ontvangst nemen...

Het avondfeest was een dikke vette party! Heerlijk eten, veel ambiance, de openingsdans (I got you - Jack Johnson) ging vlot en nadien is er nog ontzettend veel gedanst geweest! Mijn arme voetjes hebben zo afgezien! We werden tijdens het feest verrast met opdrachten (wat te verwachten was) en met een flashmob van onze beste vrienden. Om 06:00u hebben we afgerond. Het was mooi geweest.

Ik heb echt van iedere seconde, ieder moment genoten. Het was een absoluut zalige dag!

Enkele dankjewels:
Kleed: Aire Barcelona gekocht bij Issa Moda - Hasselt (fantastische service!)
Pak Bruidegom: Jonavan - Roeselare
Fotografe: Leentje Schoofs (www.leentjeloveslight.com ) - heerlijke samenwerking
Ceremoniemeester: Luc Beernaert - Ichtegem - de kalmte zelve en een goede constante doorheen de dag
Haarkam: Glitzy secrets - prachtig accessoire tegen eerlijke prijs
Feestzaal: Hof ter Molen - Leke (Diksmuide) - een absolute aanrader!

Hierbij enkele foto's van de DIY projectjes:
http://www.flickr.com/photos/zuperzara/sets/72157635217...

En ook wat foto's van de dag zelf, getrokken door een vriend van ons. De z/w foto is de preview van de fotografe (als ik die foto's heb, dan plaats ik wel een link):
http://www.flickr.com/photos/zuperzara/sets/72157635470...

Tenslotte rest me nog enkel jullie te bedanken, voor de leuke ideeën, de geruststellende woorden, voor het meedenken en de steun. Geniet van jullie dag!

Saar
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 2326


Karen
14-6-2014
 Meld misbruik12-9-2013 20:49:05

Wauw zag er een leuke dag uit jullie straalden!
nog veel geluk samen! x Karen



Jolien
1-7-2016
 Meld misbruik12-9-2013 20:50:15

Wauw, mooi verslagje en superleuke DIY's !!!
Proficiat!



Kirsten
11-5-2013
 Meld misbruik12-9-2013 21:55:30

Super mooi! En een prachtig kleed! Proficiat



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik12-9-2013 22:42:13

proficiat!!! en dankjewel voor je verslagje en de foto's, altijd zo leuk om te lezen en te piepen!!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik13-9-2013 15:52:23

Mooi! Mooie jurk ook en de kindjes zagen er ook super mooi uit!!
Leuk verslagje!
Geniet nog lang na!

groetjes en proficiat!
Sandra



Emilie
7-9-2013
 Meld misbruik17-9-2013 16:14:45

Heel erg leuk verslag Sara en prachtig die preview-foto ! Jullie zien er supergelukkig uit !



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik17-9-2013 16:25:44

Hey Saar,

Hele mooie foto's, vindt u kleed ook prachtig bij u passen!! Jullie zagen er stralend uit, stuk voor stuk!!

Geniet van elkaar!!

Groetjes Joke



fenna
18-10-2014
 Meld misbruik17-9-2013 18:00:33

Hey Hoe heb je die witte loper met foto's gedaan?



Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik19-9-2013 14:41:17

Proficiat! Leuk verslagje en mooie foto's trouwens. Je ziet dat jullie allebei dolgelukkig zijn. Veel geluk samen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info