Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Locaties regio Brugge-Roeselare

  12-9-2013 13:45:35
Hallo! Op 4 oktober 2014 zetten wij de grote stap, maar vooraleer we dit kunnen zijn we op zoek naar 'de' locatie. Wij hebben ondertussen al een bezoek gebracht aan De Roode Poorte en het kasteel van Loppem, maar toch hadden we graag nog wat andere locaties bekeken. Wij zijn zeker niet op zoek naar een klassieke feestzaal, maar eerder op zoek naar iets waar we ons goed voelen en zelf heel wat inbreng kunnen doen. Zijn er koppels onder jullie die in onze streek getrouwd of gaan trouwen en een mooie, romatische locatie weten zijn?

Bedankt!

Paulien
4-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1501


Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik12-9-2013 13:49:56

Hey,

Wij trouwen binnen 2 weken en hebben ons feest in het Fabriekspand in Roeselare, heel super! Die mevrouw heeft jaren ervaring en dat merk je!

Het is een zaal die vrij is van traiteur maar je krijgt infomappen maar je neemt zelf de beslissing met welke traiteur je werkt! Ze verhuren allemaal zaken als decoratie maar je bent hier volledig vrij in... wij huren ook bepaalde zaken elders en dat is geen probleem! Ze hebben theelichthouders maar wij zorgen hier zelf voor, net zoals de bloemstukjes op tafel laten wij doen door een bloemiste uit Kuurne, niet eentje van op de lijst van Fabriekspand...

Je hebt heel veel inspraak en ze luistert goed naar je wensen! Ik zou geen andere zaal meer wensen...

Vraag het me binnen 2 weken nog eens maar ik vermoed dat mijn gedacht hetzelfde blijft :-)

groetjes en succes bij de zoektocht



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik12-9-2013 14:42:28

In Roeselare heb je ook Ter Eeste (van de Rodenbach brouwerij) en in Meetkerke De Pottermaeckershoeve (wat dezelfde stijl als De Roode Poorte.

Wij zijn zelf in volgende zalen gaan kijken: Tof Steedje in Hooglede (vrij van catering), De Vrede, De Plaestemolen in Oedelem (vrij van catering, drank daar wel af te nemen), Ter Mude
en hebben uiteindelijk gekozen voor Ter Leepe in Zedelgem. Dat is wel een feestzaal waar je zelf niets meer moet doen. We hadden eens zitten rekenen en alles zelf organiseren kwam toch duurder uit + veel meer regelwerk.




elien
23-8-2014
 Meld misbruik12-9-2013 17:54:43

Hey,

Wij trouwen volgend jaar 23/08/2014 in zaal Denotter in Zedelgem.
Dit is wel een klassieke trouwzaal waar eten enzo ook geregeld is.
Voordeel is dat je direct een totaalprijs weet per persoon.
Er zijn geen extra kosten, zoals je in sommige andere zalen hebt.
Ook de decoratie en aankleding van de zaal zijn in de prijs inbegrepen.
Ze hebben ook een mooie, gezellige tuin met vijver.
Echt leuk om je receptie daar buiten te doen.
Eerlijk gezegd denk ik, dat je niet altijd goedkoper uitkomt als je een aparte zaal, met zelf te kiezen catering enzo kiest.
Want dan moet je nog heel wat dingen zelf doen: bloemen, glazen, borden huren, maar ook stoelhoezen (dit is nu inbegrepen in de prijs, en standaard is dit bij Denotter black & white, wat echt wel heel mooi oogt!) bloemen/planten bij het binnenkomen, als je met cadeautjes werkt aan tafel moet je die dan zelf nog plaatsen of iemand hebben die dit voor jou doet.
Met zaal Denotter doen zij dit allemaal voor ons, én zonder meerprijs te vragen hiervoor! Wij hadden al toegezegd, en hadden later gevraagd of we daar zelf moeten voor kijken of als zij dit doen. En ze reageerden: Tuurlijk, wij doen dit wel hoor bij het klaarzetten van de tafels. Wij hebben hier enkel maar positieve reacties over. En het eten wordt fijn en culinair gebracht (we zijn er nog geweest voor andere huwelijken of communies) en ze komen voldoende keren achteraf om bij te geven.
Groetjes,
Elien.



Lesley
20-12-2019
 Meld misbruik12-9-2013 21:23:16

hallo, wij trouwen volgend jaar op 5/07/2014 en ik ben ook nog op zoek achter van alles. normaal gingen wij gebruik maken van de zaal het tof steedje in hooglede. ik ben ondertussen volop aan het opzoeken voor tafeldecoratie en dergelijke, maar alles samen komt dit inderdaad duur uit. elien, mag ik je vragen hoeveel personen je hebt en rond hoeveel je prijs dan ook ligt? groetjes, lesley



Ludivine
13-9-2013
 Meld misbruik14-9-2013 17:22:54

Ik ben gisteren getrouwd in ter eeste te Roeselare en hetwas top!!!!!! Zeker eens een kijkje nemen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info