Terug naar overzicht
Hallo Elise,Ik heb ook een strapless-model, en ik ben niet van plan daar iets over te dragen. Niet dat ik het niet mooi vind, maar heb er gewoon geen zin in ...Ik hoorde dat het vooral afhangt van de pastoor in wiens kerk je trouwt. Dus misschien eens aan hem vragen?GroetjesLies070707
hey elise ik zat een beetje met hetzelfde probleem maar had toen ik een kleedje ging zoeken een mooie jurk gezien en dat was een jurk met een bootvorm dus heb ik ook een soort bustier maar dan zonder blote schouders zelf zou ik ook een sluier nemen miss als je vriend je ermee ziet op de dag dat hij er helemaal anders over denkt het enige dat ik je zeker wil zeggen is nem het gene waar je je goed in voelt tenslotte moet je er de hele dag mee rondlopenwij trouwen ook op13.07.07 waar trouwen jullie?groetjes debbie13.07.07
Hoi,Ik neem wel een stola, maar die zal zeker niet te warm zijn, want die is in zo'n voile-stof (zoals een sluier). Ik heb die vooral gekozen omdat mijn kleedje zo helemaal af was! Het zag er echt prachtig uit met die stola. Je moet vooral doen wat je zelf mooi vindt, ik denk dat blote schouders in de meeste kerken geen probleem vormt... en anders eens checken bij je pastoor.Veel succes!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hoi EliseIk kreeg bij mijn kleed een sluier gratis bij. Het was niet mis, maar ik twijfel nog elke dag of ik hem ga aandoen of niet... De ene dag zeg ik ja en de andere dag zeg ik neen. Voor mijn vriend is het gelijk, in eerste instantie zei hij van neen omdat het ouderwets was... Maar nu is hij daarvan afgestapt en is het voor hem allemaal gelijk. Hij zegt dat ik het moet dragen en ik moet me er goed bij voelen.Ik denk dat ik pas ga beslissen als ik een kapper gevonden heb en ik dus mijn kapsel moet kiezen... Als je je kleed aanhebt moet je het beiden eens proberen en dan je keuze maken. Eén van beiden of zonder, afh van de pastoor.GroetjesVeroniek20 07 2007
Bij mijn kleed kon ik kiezen tussen een stola (in voile) of anders een soort bolero (ook in voile) die de schouders bedekt. Ik heb voor dat laatste gekozen omdat dat net meer mijn ding is. Een gewone stola zou ik niet dragen denk ik. Ik heb dat er gewoon bijgenomen voor het geval het die dag net iets minder warm is, en dan zeker in de kerk, niet omdat ik anders met blote schouders in de kerk zou zitten.Moet toegeven dat ik daar nog niet bij heb stilgestaan dat de pastoor zich daaraan zou kunnen storen.Je moet echt doen wat je zelf wil, het is jullie dag en je moet gewoon stralen.Groetjes,Véro
Hoi,Ik ben al naar veel huwelijksmissen geweest en ik heb van 1 pastoor klachten gehoord op de kledij van de moeder van de bruid. Hij zei haar dat ze haar meer moest bedekken omdat ze een kleine tattoe had op haar schouderblad. Zelfs de bruid had een diep uitgesneden jurk aan en daar heeft hij niks op gezegd. Wij zijn in augustus jl getrouwd en ik heb een stola bij mijn jurk genomen omdat het totaalpakketje 'af' was met die stola erbij. Ze hebben nu ook al stola's in heel lichte stoffen. Ik zou er toch nog even goed over nadenken want het is niet gezegd dat het warm wordt. Het kan de hele dag regenen of het kan koud zijn. Normaal heb je in augustus ook beter weer dan in juli en daarom dat wij voor augustus gekozen hebben maar herinner je je nog onze maand augustus van dit jaar??? This is Belgium, en houdt dat maar in gedachten. En als je een sluier graag ziet en je vriend iets minder...ik zou er toch voor gaan want eenmaal hij je op de grote dag zal zien met sluier en alles erop en eraan zal hij wel vinden dat een sluier een goed idee was.Debrareeds 125 dagen getrouwd