Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwbeurs 'trouw mariage'

  10-9-2013 17:53:42
Hallo, Binnenkort is het weer trouw mariage beurs en ik vroeg me af of iemand daar al geweest is en of het de moeite is om te gaan? De inkom is €10 dacht ik. Kan je er ook kortingen krijgen etc? Bedankt!

Marieke
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1579


Angélique

 Meld misbruik10-9-2013 18:15:04

Hallo Marieke,

wij zijn in 2011 op de Trouw en Mariage in Gent geweest. Zelf vonden wij het niet zo de moeite waard, maar het ligt er ook maar helemaal aan waar je precies naar op zoek bent.
Wij vonden de beurs erg klein en hoofdzakelijk waren er juweliers en fotografen aanwezig. Afhankelijk van wat je graag wil zien of aanschaffen, zou ik als ik jou was eens heel even de lijst van de leveranciers bekijken http://www.trouw-mariage.be/ Mocht je voor de rest nog vragen hebben of kan ik je ergens mee op weg helpen, dan hoor ik het graag.



Cosi
6-7-2013
 Meld misbruik10-9-2013 18:39:29

hallo Marieke, wij zij er ook geweest, zeer zeker de moeite!! Maar tis zoals Angelique zegt, het hangt af wat je zoekt en wat soort feest dat je gaat geven! Wij hebben er héél veel uitgehaald. Fotograaf, ceremoniemeester, videograaf, guestcam, vliegendepastoors, bloemist, trouwkleed en kostuum deze hebben wij allemaal uit de beurs gekozen en zeer veel inspiratie en nieuwe ideeën!! Ik dank deze beurs dan ook heel graag! Alles was perfect!! Groeten Saskia & Cosi.



Cosi
6-7-2013
 Meld misbruik10-9-2013 18:48:05

en niet te vergeten, onze ringen kwamen ook van op de beurs. Je kan er ook wel kortingen op doen.



Evelyne
23-8-2013
 Meld misbruik10-9-2013 20:00:15

Wij zijn vorig jaar gegaan en waren op een uurtje rond, we vonden het echt de moeite niet! Groot kan je het zeker niet noemen..



Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik10-9-2013 20:50:56

Wij zijn in januari in Kortrijk geweest tussen mijn examens (ik studeerde nog), was leuke ontspanning maar veel wijzer ben ik er niet van geworden...
vonden het ook niet zo de moeite maar wel eens leuk om te doen



Marieke
28-6-2014
 Meld misbruik10-9-2013 21:09:29

@Evelyne, waar was de beurs? Leuven, antw of gent?



Jan
14-8-2014
 Meld misbruik11-9-2013 7:59:42




Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik11-9-2013 10:59:40

op de website van trouw mariage (trouwbeurs) kan je per betalend persoon 1 gratis ticket afdrukken.
En het hangt puur van je eigen interesses af of je zo een beurs interessant zal vinden ja of nee.
Ik denk wel dat ik dit jaar eens in antwerpen een kijkje ga nemen!
Op 5 oktober mag ik voor de eerste keer trouwjurken gaan passen en zou dan op 6 oktober naar de beurs willen om ook daar eens te kijken (en eventuele prijzen te vergelijken, you never know!)



wouter

 Meld misbruik12-9-2013 15:04:41

De beurzen van Antwerpen, Leuven en Gent zijn min of meer dezelfde.
Niet helemaal. Als je op je gemak alles even wil bekijken, is Leuven de rustigste.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...