Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

16-08-2013

  10-9-2013 10:02:45
Hierbij een link naar wat meer fotootjes...

Hopelijk werkt de link correct

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1020190509925...

Indien hij niet zou werken, misschien dat het via dit wel werkt :
https://www.facebook.com/stridtje/media_set?set=a.10201...

astrid
16-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 1963


Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik10-9-2013 10:13:59

Hele mooie foto's. Jullie zagen er stralend uit...
Dikke proficiat!!!
Mag ik nog eens vragen waar jij de steentjes hebt gehaald die onder u schoenen hangen?
Liefs Caroline



astrid
16-8-2013
 Meld misbruik10-9-2013 10:22:22

Dag Caroline,

Bedankt.
Het stickertje vind je hier : http://trouwen-online-shop.nl/accessoires-voor-de-bruid...

Zeer tevreden over deze webshop :-)



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik10-9-2013 10:55:26

superleuk me die vingerafdrukken op jullie ringen en da ringkussentje met jullie eigen namen en datum supermooi gedaan en de roze das,toppie :) en jij ook hoor je was supermooi xxx



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik10-9-2013 10:56:25

waar vind je die steentjes maar in het rood??



kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik10-9-2013 11:31:09

Vanwaar heb je de huwelijkskaars en het ringkussentje?



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik10-9-2013 11:45:25

Dat zijn echt super mooie foto's! Jullie straalden samen. Mag ik ook vragen waar je de diadeem vandaan had of is het een soort speld?

Liefs



Kae
21-6-2014
 Meld misbruik10-9-2013 12:11:48

Sorry ik val in herhaling... mooi, super mooi. Als ik het goed voor heb, is dit het kasteel gelegen naast de feestlocatie. Hebben jullie dat moeten aanvragen om daar foto's te mogen nemen ? Normaal gezien is de grote ijzeren poort dicht en kun je er niet binnen ??



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik10-9-2013 19:10:40

heeel mooi!!! dankjewel om te delen!



Hannelore
15-11-2013
 Meld misbruik10-9-2013 21:02:48

Heel erg mooi! Ik heb ook interesse in waar de ringen en de kaars vandaan komen !
en ik ben gek van al het fuchsia dat jullie gebruikten, erg mooi, proficiat !!



Karen
14-6-2014
 Meld misbruik10-9-2013 21:07:36

Wauw zeer mooi jullie straalden! nog veel geluk samen, jullie hadden prachtige ringen fede di oro?
Zou ik eventueel mogen weten wat je betaald hebt?
Groetjes Karen



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik11-9-2013 10:28:56

Heel mooi!
Jurk, kapsel, sluier...perfect plaatje!
Heel leuk ringkussentje ook!
Proficiat en nog veel nageniet-plezier!

groetjes
Sandra



astrid
16-8-2013
 Meld misbruik12-9-2013 9:12:26

Sandrine, geen idee waar je de steentjes in het rood vindt. ben altijd op zoek geweest naar roos of lila :-)

groetjes



astrid
16-8-2013
 Meld misbruik12-9-2013 9:12:35

Kathleen, de kaars ga ik eens moeten opzoeken, die werd reeds besteld in het begin van mijn voorbereidingen :-)
het ringkussentje heb ik laten maken bij http://www.meikeswedding-accessoires.nl Heb het bij andere ook gevraagd om het ontwerp van mijn uitnodiging te gebruiken, maar telkens zeiden ze me dat het lettertype in hun programma niet gekend was en dat het te moeilijk ging zijn. Bij deze hier heb ik direct een positieve reactie gekregen en zij vond het een uitdaging om dit te ontwerpen. Ik ben heel tevreden van haar service, heeft mij telkens gecontacteerd als ze een vraagje had en ik heb maar 38 euro of zo betaald voor dit prachtig kussentje, terwijl ik ergens anders 80 euro zou moeten betaald hebben.
Voor de kaars laat ik het jou nog weten



astrid
16-8-2013
 Meld misbruik12-9-2013 9:13:32

Dorien, de tiara heb ik besteld bij lemony
heb er even op moeten wachten, er was wat mis met de verzending, maar alles in goed gekomen en ben er zeer tevreden van.



astrid
16-8-2013
 Meld misbruik12-9-2013 9:15:50

Kae,

jij geeft je feest ook in het Geuzenhof zeker?
wel, sylvie van het Geuzenhof stelde mij zelf voor om daar een aantal foto's te nemen. Ik had haar gevraagd of ze mooie locaties wist en ze zei direct het kasteel.
Zij heeft ervoor gezorgd dat we in de tuin konden.
Ik weet het nu niet zeker, maar ik denk dat zij zelf daar wonen. Kan mij vergissen ook natuurlijk :-)

alleszins een mooie locatie voor prachtige foto's en alles aan het Geuzenhof was top :-)



astrid
16-8-2013
 Meld misbruik12-9-2013 9:21:01

Hannelore en Karen,

de ringen komen inderdaad van bij fede di oro
supertevreden oevr hun diensten. Aan huis geleverd en dik in orde.
ik had een mooi model gezien ergens anders en heb mij op dat model gebasseerd om bij hen een ring te kiezen. Je kan ieder model aanpassen naar jouw wensen.
We hebben voor onze 2 ringen tesamen iets minder dan 1000euro betaald
de mijne is witgoud 18kt , mijn man zijn ring is maar 9kt omdat hij deze omwille van zijn werk toch niet veel kan dragen en we het dan onnodig vonden om meer te betalen voor 18kt

Voor de rest, iedereen bedankt voor de leuke reacties



Karen
14-6-2014
 Meld misbruik12-9-2013 20:53:32

Wauw wat een supperprijs voor zo een mooie ringen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info