Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Te vroeg om trouwringen te kopen?

  10-9-2013 8:58:28
Hallo, Ik vraag mij eigenlijk af of het nog te vroeg is om trouwringen te kopen? Wanneer koop je die normaal gezien? Wij trouwen eind juni en mijn vriend vind dat we daar nog tijd voor hebben maar ik zou ze liever nu al kopen... Hoelang op voorhand hebben jullie die gekocht? Bedankt!

Marieke
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 1621


Sarah
19-7-2014
 Meld misbruik10-9-2013 9:04:24

Ik vraag me dat ook eigenlijk af dus ik volg mee :)



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik10-9-2013 9:14:39

wij waren ook te vroeg, maar ik ben zo'n "liever veel te vroeg dan een beetje te laat"-type :-)
wij hebben de onze in juni besteld, maar waren er wel al van april mee bezig.

de juwelier zei ons dat 3 maanden zeker voldoende is!
hangt er ook van af wat je wil eh - laat je er eentje maken bij een goudsmid (zoals wij gedaan hebben, met oud goud), dan heeft hij 3 maanden nodig (die van ons toch :-) hoewel ze eind juli wel al klaar waren hoor... hij stelt dus genoeg tijd voorop ;-) ).
Koop je gewone bestaande ringen bij een juwelier, dan kan je die bij wijze van spreken de dag zelf meenemen!

dat is mijn ervaring alleszins!



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik10-9-2013 9:38:39

Wij gaan deze week kijken voor ringen... Hier ook graag alles een beetje te veel op voorhand dan alles op het laatste moment samen komt. Wij hebben nu 2 weken verlof en daarmee dat we gaan kijken al. Ik zeg niet dat we ze al gaan kopen maar gaan zeker al eens kijken. Denk dat je gewoon moetr gaan kijken wanneer je denkt en wanneer je zelf wilt. En iets moois gezien hebt. Zo zeggen ze ook dat je trouwkleed niet te vroeg mag gaan kopen. Ik heb mijn kleed al van in juni. Doe gewoon waar je jezelf goed bij voelt.
Nog veel succes
Liefs Caroline



Sanne
10-5-2014
 Meld misbruik10-9-2013 9:42:51

Wij hebben onze ringen al van maart, dus al meer dan een jaar op voorhand.
Dat komt omdat het toen trouwdagen waren bij de juwelier bij ons in Opglabbeek, en er waren toen veel kortingen en de prijzen van het goud stonden toen heel laag zei de verkoopster, dus hebben we toen niet getwijfeld en meteen gekocht



mona
27-7-2013
 Meld misbruik10-9-2013 9:55:14

Te vroeg kan niet echt hè. 't Is niet zoals bij eten ofzo dat dat slecht wordt. Dus of je die ringen nu twee jaar, één jaar of een half jaar op voorhand koopt en in de kast laat liggen: dat maakt helemaal niks uit.

(Ik vind dat mensen zich soms toch wel veel dingen afvragen. :-) )



Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik10-9-2013 10:01:31

Wij zijn vorige maand bij onze goudsmit langs geweest, om de maat al te passen.
In de zomer zijn je vingers meer gezwollen, dus beter om dan maat te nemen.
28 juni trouwen wij, en volgen jaar begin juni moeten we maar langsgaan, om de ringen effectief te laten maken.
Maar we hebben al gekozen wat we willen



Kathy
21-9-2013
 Meld misbruik10-9-2013 10:17:01

Wij zijn in april gaan kijken voor onze trouwringen.
Als je je zin vindt, ben je nooit te vroeg vind ik. Eens je gekozen hebt, kan je dat toch ook al van je "to do-lijstje" schrappen.



Alessia

 Meld misbruik10-9-2013 10:45:28

Je kunt nu al gaan kijken voor de ringen. De levering zelf zal niet lang duren, maar bij veel juweliers kun je de ringen daar in het kluisje laten liggen tot een week of paar dagen voor de trouw. Wij hadden de onze midden februari gekozen voor onze trouw begin september. Na een maand waren ze al binnen. Als het al kriebelt om te gaan rondkijken, moet je dat gewoon doen :)



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik10-9-2013 10:52:07

wij trouwen op 14/03/2014 en ben toch wel van plan om ze in december al te kopen hoor,tegen da de namen gegraveerd zijn met de datum en tegen da onze ringen besteld zijn en op maat zijn enz... 3 maand op voorhand is goed maar nu al jullie trouwringen kopen,vind ik wel wa vroeg :)



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik10-9-2013 11:01:42

Wij zijn denk ik in mei ofzo gaan kijken voor trouwringen, deze besteld en vorige week konden we ze gaan halen..
Dat kies je zelf wanneer je daarnaar begint te zoeken! Wij zijn met alles heel vroeg begonnen



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik10-9-2013 11:40:56

Wij hebben de onze in augustus gaan kiezen. Dit ontwerp wordt nu eerst in een voorlopige setting gezet en in oktober mogen we ze gaan passen en dan worden ze afgewerkt met graveringen en plaatsing van steentjes. In december mogen we ze dan gaan afhalen, twee maanden op voorhand. Ik vind het wel relaxed om ze dan al te hebben... Maar ja, ik ben met alles wel vroeg ;)



Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik10-9-2013 11:58:50

Wij hebben gisteren onze trouwringen op een trouwbeurs gekocht, was het ook niet van plan maar we kregen 15% korting. We gaan ze in december wel al hebben maar ik steek ze dan gewoon nog in de kluis van mijn ouders waarschijnlijk.



sofie
6-6-2014
 Meld misbruik10-9-2013 13:54:52

Wij gaan in januari kijken en trouwen in juni maat als ik er nu morgen ergens zou zien die ik echt wil dan koop ik ze, ze gaan niet versleten zijn tegen dat je trouwt he ;-) Ondertussen ga ik ook rondkijken of er ergens bij juweliers trouwdagen zijn os altijd mooi meegenomen als je een korting krijgt :-)



Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik10-9-2013 14:23:24

bruidjes,

hou er wel rekening mee dat je vingers smaller zijn in de koude periode van het jaar dan in de zomermaanden. Men schoonzus is in april getrouwd, ringen gekozen februari / maart en afgelopen zomer was de ring te spannend. Ze heeft deze ondertussen laten vergroten

T'is maar een tip he ;-)



joyce
26-10-2013
 Meld misbruik10-9-2013 15:37:19

doen waar je u goed bij voelt wij trouwen 26 Oktober en onze ringen liggen hier thuis al van Juli maar waren toen extreme kortingen bij onze juwelier (eddy heleven)



debora
18-7-2014
 Meld misbruik10-9-2013 22:57:21

Wij hebben onze ringen al in Juni gekocht, wilden ze perse uit dezelfde winkel als men verlovingsring en die komt dus uit Italië...

Daar waren we in Juni en hebben ze ineens meegenomen. Zou niet weten waarom je hier een bepaalde periode voor moet rekenen...

Kan toch absoluut geen kwaad dat je ze al een tijdje hebt he


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...