Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

grote maten kostuum

  9-9-2013 22:39:28
ik ben op zoek naar een kostuumwinkel waar ze grote maten verhuren... mn verloofde is namelijk 2m 5cm en zou liefst zijn kostuum ergens huren.... liefst regio antwerpen... iemand een idee??

Liesbeth
21-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1301


mona
27-7-2013
 Meld misbruik10-9-2013 8:31:27

Dat wordt een moeilijke denk ik! Da's een maat die ze amper kunnen verhuren, en die zullen vele zaken dan ook niet in huis hebben. Gevaar bestaat ook als ze een kostuum in de juiste lengtemaat hebben, dat het dan te wijd gaat zijn als je verloofde vrij slank is. Mijn man is ook een meter in de negentig (met in verhouding lange benen), en vindt soms wel broeken in juiste lengtemaat, maar die zijn dan vaak niet te krijgen in de juiste taillemaat.

Hopelijk kan iemand anders je wel helpen met een tip...



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik10-9-2013 10:05:46

Mijn vriend heeft ook lengtematen nodig (lange ledematen, smalle taille, brede schouders) en dat was toch een serieuze zoektocht hoor. We zijn in een aantal typische trouwkostuum-winkels gaan kijken, waar ze ook meestal verhuren, en daar had hij meestal geen kostuums in zijn maat. Uiteindelijk hebben we een kostuum van Hugo Boss gevonden dat hem pastte.
Op een kostuum kunnen huren zou ik toch niet teveel rekenen. Deze zijn meestal enkel beschikbaar in de 'normale' maten.



Giovanni

 Meld misbruik6-11-2013 11:56:08

Je kan gaan naar lengte maten, echter is het probleem dat dit niet meer echt in proportie begint te komen. Maatwerk is dan zeker de voorkeur. En gezien de prijzen bij ons, zal het niet veel schelen. Meer dan 400 premium stoffen ter beschikking, 10 kostuum modellen, 300 afwerkingen, etc. Neem gerust een kijkje.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info