Nu Online
Momenteel zijn er 238 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleed is besteld + nachtmerrie...

  9-9-2013 9:31:42
Het kleed was al gekozen maar wou nog even de mening van mn zus dus vrijdag eindelijk gaan bestellen :-) Happyyy!!

Zaterdagnacht een minder goeie ervaring in het hele trouw-voorbereiding-gebeuren.. nachtmerries!!
ALLES wat maar mis kon gaan, ging mis voor onze trouw..
te grote schoenen, geen volk, een tent delen waar een eetfestijn bezig was.. echt heeeeeel raar!
Nog bruidjes die hier last van hebben? Of ligt het gewoon aan mij?

groetjes!


Niki
16-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1680


stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik9-9-2013 9:41:14

Heyla !
Ik heb er ook last van maar tzijn niet altijd geen nachtmerries

ik denk dat dat is omdat we er gewoon zoveeeeeell mee bezig zijn dat het ons in onze slaap ook bezig houdt !!




Sanne
10-5-2014
 Meld misbruik9-9-2013 9:53:28

Hallo,
Hier ook al een paar nachtmerries erover gehad,
eentje dat de kapster en de fotograaf niet kwamen opdagen,
en eentje dat ik mn kleed kwijt was, en toen ik het uiteindelijk had gevonden, was het in plaats van een mooi wit lang trouwkleed, een kort groen...







Niki
16-5-2014
 Meld misbruik9-9-2013 9:53:34

Ja tis moeilijk om er is 1 dagske NIET mee bezig te zijn.. tzal waarschijnlijk da wel zijn!
Pff ik hoop dat da toch ni teveel voorvalt ze :-)
Mijnen toekomstigen heeft er dan zaterdagochtend mijn rothumeur maar moeten bijnemen.. ocharme, da schaap had niks misdaan... :-) haha




Sanne
10-5-2014
 Meld misbruik9-9-2013 10:04:29

Haha, ik hoop ook dat het niet meer teveel voorvalt hoor :p
maar als het nu al gebeurd, vraag ik me af wat dat gaat zijn de week voor de trouw ofzo?




Niki
16-5-2014
 Meld misbruik9-9-2013 10:09:11

Ojeee, ik mag er nog niet aan denken... haha




Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik9-9-2013 11:32:20

goh ja, zo heb ik er ook al een paar gehad

de eerste nachtmerrie heb ik ongeveer in mei gehad, dus 5 maanden voor de trouw, valt dan nog mee in vergelijking met jouw datum hihi (ik had toen geen schoenen, we waren met ons eigen oud autootje moeten rijden, de DJ was er niet, dus een zatte nonkel was aan het draaien, ik was vanalles vergeten klaar te zetten, de ringen zagen er heeelemaal anders uit, ... maar evenzeer was ik nog gelukkig in m'n droom haha)

afgelopen weekend had ik nog gedroomd dat we maar 10 misboekjes hadden, dat we ze niet op voorhand aan de pastoor (die trouwens (in het echt :-) ) dyslexie heeft en dat dus zeker op tijd wil hebben (in het echt)) hadden kunnen bezorgen, dat we geen muziek hadden en dus in doodse stilte naar voor moesten lopen en ga zo maar door...

teveel bezig met de trouw dus, maar wat wil je, met nog maar 25 dagen op de teller hihi



Niki
16-5-2014
 Meld misbruik9-9-2013 11:37:30

Ik weet nu dus wat mij nog te wachten staat

Amai Nadia, jij kan idd al goed beginnen aftellen!
Vergeet af en toe niet om 't koppeke wa leeg te maken he
& geniet van jullie dagje!!



Catherina
26-7-2014
 Meld misbruik9-9-2013 11:44:58

Ik was wel eens met de verkeerde getrouwd! :D (in mijn droom natuurlijk he)



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik9-9-2013 12:06:39

Ik heb het ook al gehad :-) en meestal is dit wanneer ik een aantal dagen echt met de voorbereidingen bezig ben geweest.. Je kopje zit er dan vol mee. Voorlopig heb ik er geen last van, maar dat is omdat alle grote dingen al geregeld zijn. Ik denk eens er terug zaken komen ter voorbereiding dat die nachtmerries er wel terug zullen zijn. Er is niets mis met jou dus :-)



joyce
26-10-2013
 Meld misbruik9-9-2013 17:14:47

hier met nog 46 dagen op de teller was ik enigste die in de kerk zat al de rest inc bruidegom zat in andere kerk ik stond in de juiste kerk alt- Hoeselt en de rest gewoon in de kerk van Hoeselt :-(
Heb dag erna nog eens duidelijk tegen iedereen gezegd tis de kerk in Alt-Hoeselt he niet in Hoeselt :-)



Annina
28-9-2013
 Meld misbruik10-9-2013 11:10:06

Ook ik was zo...
en gek genoeg, met nog 17 dagen op de teller denk ik "laat maar komen"...en heb ik ook geen nachtmerries meer!



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik11-9-2013 13:21:45

Ik vond vorige week ergens mijn schoenen niet (in mijn dromen)(ik heb er nog geen, mss daarom !) en had geen tijd om ze te zoeken.
Dus stuurde ik een sms naar m'n verloofde met de melding : breng er mee die goed zitten en hij had CROCS !!! bij ...
Ik ontplofte bijna en schoot compleet in paniek wakker..
En hij maar lachen.
Alles draait hier nu om crocs, typisch...



Niki
16-5-2014
 Meld misbruik11-9-2013 14:57:02

Hahaha.. ik kan er mij zo al iets bij voorstellen :-)

Ik heb voorbije nacht alweer gedroomd... kzal er mij gwn bij moeten neerleggen precies


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...