Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

goede adresjes

  7-9-2013 15:49:35
Beste allemaal

Onze trouwdag was een prachtige dag en ik wens jullie allemaal een even onvergetelijke dag toe! Op het forum heb ik heel wat informatie kunnen opzoeken en daarom geef ik op mijn beurt goede adresjes door:

Issa Moda Hasselt: prachtige zaak met bruidskledij, warme en vriendelijke service!

Van Loock in Zandhoven: verschillende modelletjes van trouwschoenen van goede kwaliteit.

De Hoofdzaak St-Truiden: goed adresje voor een opsteekkapsel én maquillage onder één dak.

Discobar Stricly Dance: gaf een swingend feestje.

Veel succes met de voorbereidingen aan de toekomstige bruidsparen!



Katleen
24-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1083


Hanne
31-5-2014
 Meld misbruik7-9-2013 19:41:33

Hey Katleen, heb je ook foto's? Ik heb mijn kleed ook van Issa moda :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...