Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

snoepjes

  6-9-2013 22:50:56
ik vind zo'n snoepjes met onze naam op wel tof. wie heeft hier ervaring mee? tips? eventueel foto's? Ik zou dit eventueel in een grote glazen pot zetten. individueel per tafel is moeilijker omdat wij een losse trouwparty geven zonder vaste plaatsen.
merci alvast x
Kim

Kim
4-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1070


Mart
19-10-2013
 Meld misbruik7-9-2013 8:12:26

Wij hadden dat als doopsuiker bij de geboorte van ons eerste kindje. Waren daar wel tevreden van. Je moet er wel aan denken als het warm gaat zijn in de zaal, dat ze aan elkaar gaan plakken en de mensen hun handen ook gaan plakken misschien. Je kan dit ook doen als bedanking en al inpakken in een doorzichtig doosje. Wij moesten ook een minimum aantal bestellen, ik twijfel of het nu 8 kilo of 10 kilo was. Het was in ieder geval een emmer vol.
Groetjes Mart



kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik7-9-2013 8:38:28

ik volg mee want wij gaan ook die snoepjes nemen. Je moet ze idd per 10 kilo nemen.
Via welke site hadden jullie ze Mart?



Kim
4-7-2014
 Meld misbruik7-9-2013 9:06:22

Mart, jij bedoelt dus die harde snoepjes, das idd een goeie tip, dat zal plakken.

Ik zag ook van die suikerhartjes of van die zure hosties bedrukt maar vraag me af of de bedrukking dan wel duidelijk genoeg is? Iemand hier ervaring mee?
Kim



Emily
16-8-2013
 Meld misbruik7-9-2013 10:02:43

Wij hadden doopsuikertjes besteld met onze namen op bij suikerzoentje.be, we hadden ze als bedankje per 15 in glazen potjes waar ook onze namen en de datum op het dekseltje stonden. Er is er geen een gesmolten.



Mart
19-10-2013
 Meld misbruik7-9-2013 11:34:23

Ik heb ze bij Zucchero in Brugge besteld. Wij zijn van Brugge en hier hebben ze 2 winkels van. Je ziet ze in vitrine de snoepjes maken als je er passeert.
www.confiserie-zucchero.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...