Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal gezocht ???

  6-9-2013 10:43:31
hallo iedereen ,

ik en mijn partner zouden willen trouwen op zaterdag 20 september 2014 , wij zijn op zoek naar een ideale feestlocatie , wij zelf wonen in elversele ( temse ) maar de feestlocatie mag max een 30 tal min van hier liggen , iemand suggesties ????

tessy

Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1599


Jan
14-8-2014
 Meld misbruik6-9-2013 16:22:57




tessy

 Meld misbruik6-9-2013 16:59:20

bedankt voor je reactie Jan ,

ik heb al een aantal mails gestuurd voor wat zalen te bekijken , Kasteel van Zaffelaere te Saffelaere is op onze datum al bezet spijtig want vond ik ook zeer mooi , ik hoop dat we snel een mooie locatie vinden want al je dat hebt kan je verder he :-)
grt tessy



Fran
13-9-2014
 Meld misbruik7-9-2013 9:47:40

Domein Meersdael heeft een eigen traiteur!!!! Siva, super goed naar het schijnt!!! Veel succes



Liesbet
31-5-2014
 Meld misbruik7-9-2013 12:46:52

Klopt! goede traiteur! Vijf jaar geleden het dessertenbuffet mogen proeven en dat was gewéldig!!! Ik ben jammer genoeg te laat achter de naam van de traiteur gekomen :).

Bekijk ook zeker je budget als je naar al die zalen gaat kijken, want sommigen komen toch behoorlijk wat duurder uit dan andere... En als je een 100-tal gasten hebt is 10 euro pp meer, algauw een behoorlijk extra hap uit je budget. Best op voorhand wat berekenen en proberen je daar aan te houden ;).

Als je natuurlijk compleet vrij spel hebt, lijken bvb Renard of de Lozen Boer, mij beiden wel heel mooie zalen! Bij Renard moet je wel over de zakelijkheid van de gastvrouw in kwestie heen kunnen kijken :).




tessy

 Meld misbruik10-9-2013 16:31:36

helaas domein meersdael is bezet op onze datum en de lozen boer ook , we gaan vanavond gaan kijken in zaal scala in beveren en later deze week ook in zaal roxy in nieuwkerken en volgende week in san marco village iemand daar ervaring mee ?



Jan
14-8-2014
 Meld misbruik10-9-2013 22:33:24




Nathalie
14-8-2014
 Meld misbruik12-9-2013 8:55:43

Hallo iedereen,

we zouden naar feestzaal Renard in Beervelde willen gaan kijken, maar we hebben gehoord dat het er wel naar de duurdere kant zou zijn ,klopt dit? We hebben reeds via mail een brochure met prijzen aangevraagd, maar hierop wordt jammergenoeg niet gereageerd, kan iemand ons alvast helpen met enige info over de prijzen?

Bedankt alvast :-) !



Bart

 Meld misbruik18-9-2013 23:20:49

Wij hadden ons feest in Den Orchidee. Super



Tine
5-7-2014
 Meld misbruik28-10-2013 10:59:18

Ga even luisteren bij de Zilver Zoen in Elversele. Wij hebben daar zaterdag een afspraak.



eline
23-5-2015
 Meld misbruik5-11-2013 22:08:09

@ Nathalie, Wij zijn feestzaal Renard onlangs gaan bekijken. De zaal is prachtig en als je naar dat type zalen kijkt is de prijs gemiddeld, niet goedkoop maar ook niet overdreven duur. Als je op een zaterdag wil trouwen verwachten ze naar mijn gevoel wel minstens 200 gasten, indien dat niet het geval is zullen ze sowieso zeggen dat de zaal reeds bezet is voor die datum. Een vrijdag "opvullen" zal misschien wel mogelijk zijn.



Jessie
20-6-2014
 Meld misbruik6-1-2014 13:34:44

Wij wonen in Hamme en hebben de Lozen Boer gekozen. Daarvoor naar Zilte Zoen geweest maar vond ik véél te klein....


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info