Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

WPC The Loft Hoeselt - Aanrader???

  6-9-2013 1:04:53
Hallo,
We zijn volop op zoek naar een feestzaal voor ons huwelijk! Ik vind een mooie zaal belangrijk, terwijl mijn vriend vooral het eten belangrijk vindt. Overal waar we kwamen, waren de prijzen dan ook erg hoog. Vandaag zijn we bij WPC The Loft in Hoeselt geweest en dat stond ons heel erg aan. Vooral zaal + budget. Het heeft eigenlijk alles wat we zoeken. Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes
Hanne

Hanne
19-12-2014
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1802


ruth
15-9-2012
 Meld misbruik6-9-2013 8:24:22

Wij zijn er getrouwd bijna een jaar geleden, en de zaal is absoluut prachtig, zo vind je er geen. Dat zeiden onze gasten ook!
Wij zijn zelf van Bilzen, dus de keuze was snel gemaakt (eigenlijk was dit de enige zaal die we wilden). De Loft is trouwens wel heel gekend in deze regio.
Het eten is heel lekker, en de bediening is heel goed. De maître Maddie, onzichtbaar aanwezig, zorgt trouwens dat alles geregeld is, en het bruidspaar zich nergens iets van moet aantrekken.
Wij vonden prijs-kwaliteit echt top!

Veel plezier,

Groetjes,

Ruth



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik6-9-2013 9:58:34

wij zijn er drie jaar geleden naar een trouwfeest mogen gaan - de zaal was adembenemend, vond ik! echt erg mooi! goede bediening ook, lekker eten... maar vooral ook een heel goede DJ! dansvloer is ook nooit leeg geweest en de bediening zorgde ervoor dat alles goed op tijd verliep, waardoor het feest niet te laat begon. ook zij hebben achteraf veel complimentjes gekregen!



joyce
26-10-2013
 Meld misbruik6-9-2013 9:58:57

Wij hebben heel lang getwijfeld tussen the loft in hoeselt en De Vrije Valk in Alt-Hoeselt
The loft heeft immens mooie zaal MAAR je moet min 150P hebben voor je die zaal krijgt anders is het in het gewoon restaurant gedeelte van the loft (min puntje vond ik)
We zijn nu voor de vrije valk gegaan en hebben landenbuffet gekozen met 3 kwartier receptie voor af gaan van 19 uur tot 02.30 is de all in en wij betalen 56.50€ p.p
In the loft denk niet niet dat we met die prijs toe kwamen eerlijk gezegd maar is keus en goesting en hangt van je aantal genodigde af.
Mijn gevoel was ook veel beter met ilse de baas van de vrije valk dan met de baas van the loft.




Hanne
19-12-2014
 Meld misbruik6-9-2013 10:11:48

ik ben toch blij dat iedereen zo positief is! De baas was er wel niet, daar hebben we wel een afspraak mee! In de vrije valk gaan we ook nog kijken! Dat staat op programma zondag. En dan gaan we kiezen. Hebben dan ook al 12 zalen gedaan! Zal wel genoeg ! ;-) groetjes Hanne



ruth
15-9-2012
 Meld misbruik6-9-2013 10:19:41

Even over de de Loft: dat van die 150 personen klopt niet Joyce, vanaf 120 kan je de zaal nemen, minder ook, maar hij raadt het gewoon af. Wij hadden in de 130, en dat was eigenlijk ideaal, de zaal was mooi gevuld en de dansvloer heel ruim.

Ivm de dj: Kurt's dj team doet dat heel goed, maar het feit dat de vloer altijd vol staat, heeft ook met het koppel zelf te maken, je maakt zelf het feest :D
Wij hadden een playlist doorgestuurd en dat was allemaal dansbare muziek.
Het gevoel is zalig, als je merkt dat vanaf het moment dat na het vermenigvuldigen de vloer open is, iedereen er spontaan opkomt! Zalig! Vonden wij echt een super moment.
Groetjes,
Ruth



joyce
26-10-2013
 Meld misbruik6-9-2013 10:23:19

Wij hebben maar 80 personen dus zelfs aan die 120 kwamen we niet en tegen ons heeft hij in mei gezegd 150p en persoonlijk vond ik hem prijzig maar dat is iedereen zijn eigen mening en keuze he.
Je moet je goed voelen bij een zaal en op die keuze moet je vertrouwen dat je juist hebt gekozen.




ruth
15-9-2012
 Meld misbruik6-9-2013 10:47:23

Aah, ja dat is wel logisch dan, voor 80 personen.

Maar Joyce, de vrije valk is ook heel mooi, mensen hebben ons die toen ook doorgegeven. Ik denk dat die ideaal is voor 80 personen nee?
groetjes,
Ruth



Hanne
19-12-2014
 Meld misbruik6-9-2013 10:47:53

wij zitten ook aan een 130 personen! Denk dat ideaal . Wij wilden ook de dj van daar nemen. Al goede dingen van ! Ben wel dat iedereen is! Dit gaat hem 9 kansen op 10 worden ! Groetjes



joyce
26-10-2013
 Meld misbruik6-9-2013 10:52:22

Ja we zitten heel goed met de vrij valk is een oude vierkantshoeve waar de feestzaal in onder is gebracht.

Komt dus wel goed :-)


en hanne uw gevoel volgen meer kan ik niet zeggen.



ruth
15-9-2012
 Meld misbruik6-9-2013 11:16:06

Leuk,

geniet ten volle van jullie dag, want het gaat zo snel :)
groetjes,
Ruth


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info