Terug naar overzicht
Er hangt dus weldra " Love in the air " ?SuccesFreddy
Ja dat hangt er... maar dat is dan weer zo melig, niet?
Hey Peggy,Wij hadden eerst een plakker van formaat als openingsdans en daarna hebben we ons kunnen laten zien op 'Dance with me' een liedje uit sterren op de dansvloer. We hebben er een chacha op gedanst. Ik wil je wel de tekst eens doormailen hoor als ik je daar een plezier mee kan doen?Debrareeds 123 dagen getrouwd
Dag Peggy,Wij willen ook geen voor de hand-liggende openingsdans.Weten nog niet wat we nemen, trouwen ook pas in november 2007.Ons keuzelijstje tot nu toe:Never tear us apart - INXSYou always know your home - Sarah BettensStand by my woman - Lenny KravitzThe power of love - Frankie goes to HollywoodWicked Game - Chris IsaacMisschien iets voor jullie. Veel succes en ik blij de topic volgen!Karen
Hey,Ik was onlangs op een huwelijk waar de openingsdans 'Proud Mary' van Tina Turner was. Begint langzaam, maar begint erna te swingen.Ik vond deze openingsdans wel onverwacht en origineel, maar je moet natuurlijk wel wat kunnen dansen ;-) .GroetjesMaartje
Wij gaan een salsa dansen. We hebben wel maar een jaar les gehad, maar dat zal niemand kunnen zien. Kan wel zijn dat we nog wat privélessen bij nemen.
Wij hebben gekozen voor 'beyond the sea', een heerlijk big-band nummer, in de versie van Robbie Williams. In drie lesjes hebben we daar een mooie dans op kunnen maken (basispassen van slowfoxtrot met een heleboel accenten), alhoewel we helemaal geen dansers zijn (zeker mijn echtgenoot, die kan echt moeilijk de maat houden ;-)). Echt de moeite, we hebben ook heel veel leuke reacties gekregen!Groetjes en succes met de zoektocht!Tine32 dagen getrouwd