Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze droomdag!

  4-9-2013 22:08:28
Na hier vele tips en verslagen te lezen en mooie foto's te bekijken, is het nu mijn beurt om een paar mensen te bedanken en een woordje te schrijven.
27 juli.... lang naar uitgekeken
Het is te zeggen toch vanaf 23 december, toen was het aanzoek.
Onze dag start om 7 uur. Ik sta op en douche. Begin al wat ballonnen op te blazen voor de decoratie en de kids.
Acht uur, mijn zus en Tinka Van Autgaerden arriveren. Ze start direct met mijn haar en make up. Heb haar hier gevonden en ze levert een super service.
Het begint echt te gieten en de lucht ziet zwart.... toch even paniek.
Tien uur fotograaf komt aan. En net als de schminkster en kapster vond ik onze fotograaf ook via het forum hier. Tom Van Langhenhove een echte aanrader.
mijn ventje vertrekt bij mijn vriendin, haar man is trouwens ook onze chauffeur, en zij keert terug met onze auto.
Hier helpt ze de kindjes aankleden en uiteindelijk ook mij aankleden samen met mijn zus.
11 uur mijn ventje komt aan... volledig uitgedost. Maar nog steeds regen.
De rest van de dichte famillie en vrienden komen aan.
We eten een broodje, drinken een glas, nemen foto's, ... en de hemel trekt helemaal open.... de rest van de dag stralende zon.
1 uur we vertrekken naar stadhuis van Geraardsbergen. Nemen nog wa foto's, en om half twee is het zover... burgerlijke trouw. Leuk maar kort.
Nadien foto's met ons twee en ook een paar met de kids.
4 uur aankomst in feestzaal hof ten eede te Haaltert.
4 uur 15 volk begint toe te komen voor de vrijzinige viering verzorgd door Maaike Everaert van het Huis van de mens. Ik had zelf nog nooit zo een viering meegemaakt en wist eigenlijk niet wat mij te wachten stond. Maar dit was toch wel een van de mooiste momenten van de dag.
We schreven tekstjes voor elkaar, er waren verrassingsteksten van broer, zus en vriendin en muziek die we zelf uitkozen. Heel mooi en emotioneel.
5 uur start receptie
7 uur start avondfeest er stond een ganse avond volk op de dansvloer, het eten was lekker. Kortom om nooit te vergeten.
6 uur zondagmorgen we gaan naar huis... na we onze auto ontdoen van toiletpapier....
er komen nog wa supporters mee dus stoppen bij de bakker voor koffiekoeken
acht uur. Buurman komt ons zeggen dat hij om elf uur niet kan komen naar de ontbijt brunch???????
Blijkbaar was gans de wijk uitgenodigd voor te onbijten als grap
wakker blijven dus.... en een vijftig koeken gaan halen....
11 uur buren arriveren we hebben ons in de tuin gezet
Niemand had door dat het een grap was
2 uur iedereen gaat naar huis, wij ruimen op en gaan binnen...
Doucheke nemen en wachten tot de kindjes moe worden
Het was dus een zeer lange dag.... maar eentje om nooit te vergeten. Ik zou het zo meteen over doen.

WENDY
27-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2172


WENDY
27-7-2013


Tinka

 Meld misbruik4-9-2013 23:08:02

Waw! Mooie foto's! Merci voor de mooie woorden!



Anja
30-8-2014
 Meld misbruik5-9-2013 8:59:16

Amai hele mooie foto's jullie stralen, super.



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik5-9-2013 9:11:55

supermooi da is een feit,proficiat met jullie huwelijk hier nog even wachten :p



Sabine
22-8-2014
 Meld misbruik5-9-2013 10:50:59

Een dikke proficiat Wendy jullie straalde die dag. Mag ik vagen van waar je kleed komt ik vind het prachtig .... Alvast bedankt Greets Sabine



natascha
14-6-2014
 Meld misbruik5-9-2013 11:10:50

Heel mooi foto's en leuk verslagje!



Tom

 Meld misbruik5-9-2013 12:02:55

Heel leuk om jouw verslag te lezen! Het was inderdaad een serieus onweer 's morgens ! Bedankt voor het compliment!



Karen
14-6-2014
 Meld misbruik5-9-2013 21:36:09

Heel mooie foto's! nog veel geluk samen! wij nemen dezelfde feestzaal :-) en tevreden over de diensten?
x



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik5-9-2013 21:50:54

hahaha arme jullie zeg, zonder slaap.... maar het klonk wel als een geweldig feest! en een superleuk boeket trouwens!
jullie straalden, proficiat!!!



WENDY
27-7-2013
 Meld misbruik5-9-2013 22:52:48

Mijn kleed nog vergeten... kwam van mia monta. Merk is creations off leijten. Of zoiets ;-) weet niet of het correct is geschreven.



WENDY
27-7-2013
 Meld misbruik5-9-2013 22:55:03

Over de diensten en het feest zelf heel tevreden. Juist de baas is soms wa verstrooid.... i. De bespreking vooraf. Gewoon alles de week voor de trouw nog is goed overlopen.



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik7-9-2013 15:45:44

Mooi!! Heel mooi kleed ook!
Jullie zagen er super gelukkig uit, samen met de kindjes!
Geniet nog lang na en dikke proficiat!!

groetjes
Sandra


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info