Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotootjes

  4-9-2013 19:03:09
nu het fotoalbum ook af is, kan ik hier ook wat fotootjes posten van onze trouw. Spijtig genoeg is het zo rap voorbij gevlogen, maar we hebben ervan genoten. bedankt aan iedereen hier voor de tips, info, ideetjes.......

.ik hoop dat de link werkt. X Ines
https://www.facebook.com/ines.deboeck/media_set?set=a.10201577356935397.1073741825.1221990084&type=3

chris
5-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1949


sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik4-9-2013 19:20:42

jammer dat men niet veel foto's heb kunnen zien,maar ze zijn wel mooi <3



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik4-9-2013 19:29:27

Proficiat! Heel mooi kleedje, en super foto's!



Greet
24-5-2014
 Meld misbruik4-9-2013 19:36:50

Heel mooie foto's. Waar zijn ze trouwens getrokken?



Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik4-9-2013 19:46:07

ik kan ze niet zien, juist maar de profiel en omslagfoto. Maar deze zijn wel al prachtig!



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik4-9-2013 21:26:03

heeeel mooi!! proficiat!!!!



Kae
21-6-2014
 Meld misbruik4-9-2013 22:00:16

Echt mooi ! proficiat. Voor welke fotograaf hebben jullie dan uiteindelijk gekozen Kris ? Pineize ? L-foto ??



chris
5-7-2013
 Meld misbruik5-9-2013 13:27:20

we hebben voor michael noel van pineize gekozen; heel vriendelijk, snel en correct verlopen. na twee- drie weken hadden we onze foto's al in hoge resolutie, voor amper 600 euro, wat dus heel goedkoop is. we zijn er dus zeer tevreden over :)

Er zijn normaal gezien een negental foto's te zien via de link (heb er 600, maar ga ze er niet allemaal opzetten ;) .

We zijn in het vrijbroekpark in mechelen geweest en dan nog de wintertuin (olv waver) deze laatste hebben we toch maar genomen om bij slecht weer binnenlocatie te hebben en zo hadden we ook een kerk (zijn enkel voor gemeente getrouwd) een kerk heeft toch ook zijn charmes :) De wintertuin is toch de moeite waard, hoewel het wel 80 euro kost voor een uurtje; het is gewoon een supermooi gebouw.
En dan hebben we nog enkele foto's vanop onze vakantie, heb mijn trouwkleed meegenomen; zal er binnenkort enkele hierop zetten:)



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik7-9-2013 15:39:56

Mooie jurk en super romantische foto's!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info