Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bericht voor Freddy

12-12-2006 12:36:38
Hi Freddy,

Ik heb al veel reacties van jou gelezen en heb de indruk gekregen dat je echt wel op de hoogte bent over alles.
Wijzelf zijn nog op zoek naar een betaalbare ceremoniemeester voor ons huwelijk dat zal plaatsvinden op 16/06/2006.
We wonen in Mortsel maar we zijn er nog wel niet helemaal uit of we van bij ons thuis gaan vertrekken of van bij mijn ouders.
Moest je iemand kennen die ceremoniemeester is mag je mij steeds de gegevens doorsturen, via dit forum of per mail naar veronique_vanhal@yahoo.fr.

Alvast bedankt,
Groetjes,
Véro en Billy

Véronique
16-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 325

freddy

Meld misbruik12-12-2006 15:43:26

Hey Vero en Billy,

Als videograaf zie en hoor ik inderdaad veel maar niet overdrijven hé.Ik weet niet alles hoor.
Voor een goedkope ceremoniemeester zou ik hetzelfde willen antwoorden als ik reeds bij Ilse deed.
Neem eens contact op via @mail met
georges.roebben@telenet.be
of gsm 0498304791

Hij is niet van de streek maar wel goedkoop en komt zeker naar Mortsel/Lier en omstreken.
Zeg gerust dat je zijn coordinaten van mij kreeg.Indien hij nog vrij is doet hij een extra.

Ondertussen vraag ik hier en daar nog wat rond zowel voor jullie als voor Ilse.

Heb je nog bijkomende vragen mail me maar.

Groetjes
Freddy

fre4@telenet.be

Helga
11-8-2007
 Meld misbruik12-12-2006 17:09:09

Hallo,

Van welke streek is de ceremoniemeester dan? Wij zijn namelijk ook nog op zoek :-)
Wij zijn van de regio rond Gent

Groetjes,
Helga

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik12-12-2006 17:37:08

Freddy bedankt voor je reactie en we gaan hem zeker contacteren.

Groetjes,
Véro

freddy

Meld misbruik12-12-2006 18:02:08

bericht voor Helga

Is van streek St.Truiden maar komt tot in Antwerpen.Spijtig genoeg te ver voor jullie.
Groetjes
Freddy

freddy

Meld misbruik12-12-2006 18:18:53

Veronique,

Neem ook eens met mijn groeten contact op met :

walter.sestig@scarlet.be

De man woont in Mortsel dus niet zo ver. Hij vraagt je 155 euro indien hij nog vrij is.

Hopelijk heb ik morgen nog een derde en laatste tip.

Groetjes

Freddy

freddy

Meld misbruik13-12-2006 12:14:28

Veronique,

Ik verneem zojuist dat georges Roebben op jullie huwelijksdag niet meer vrij is.
Ik wacht nog steeds op antwoord van de derde persoon.
Bij ontvangst hiervan mail ik je dit privé.

Groetjes

Freddy

fre4@telenet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...