Terug naar overzicht
Hey Vero en Billy,Als videograaf zie en hoor ik inderdaad veel maar niet overdrijven hé.Ik weet niet alles hoor.Voor een goedkope ceremoniemeester zou ik hetzelfde willen antwoorden als ik reeds bij Ilse deed.Neem eens contact op via @mail metgeorges.roebben@telenet.beof gsm 0498304791Hij is niet van de streek maar wel goedkoop en komt zeker naar Mortsel/Lier en omstreken.Zeg gerust dat je zijn coordinaten van mij kreeg.Indien hij nog vrij is doet hij een extra.Ondertussen vraag ik hier en daar nog wat rond zowel voor jullie als voor Ilse.Heb je nog bijkomende vragen mail me maar.GroetjesFreddyfre4@telenet.be
Hallo,Van welke streek is de ceremoniemeester dan? Wij zijn namelijk ook nog op zoek :-)Wij zijn van de regio rond GentGroetjes,Helga
Freddy bedankt voor je reactie en we gaan hem zeker contacteren.Groetjes,Véro
bericht voor HelgaIs van streek St.Truiden maar komt tot in Antwerpen.Spijtig genoeg te ver voor jullie.GroetjesFreddy
Veronique,Neem ook eens met mijn groeten contact op met :walter.sestig@scarlet.beDe man woont in Mortsel dus niet zo ver. Hij vraagt je 155 euro indien hij nog vrij is.Hopelijk heb ik morgen nog een derde en laatste tip.GroetjesFreddy
Veronique,Ik verneem zojuist dat georges Roebben op jullie huwelijksdag niet meer vrij is.Ik wacht nog steeds op antwoord van de derde persoon.Bij ontvangst hiervan mail ik je dit privé.GroetjesFreddyfre4@telenet.be