Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Curaçao/Kaapverdische eilanden?

  3-9-2013 13:07:18
Dag bruidjes, Ik heb al eens zitten rondkijken naar waar we op huwelijksreis kunnen gaan en onze eerste opties gaan al niet meer. Ik wou graag naar Thailand of Brazilië gaan maar voor Thailand is het het verkeerde seizoen en blijkbaar krioelt het daar van de insecten waar ik absoluut geen voorstander van ben :p Brazilië leek me ook de moeite maar dan is het WK voetbal dus de prijzen zullen gigantisch zijn. Ik heb dus nog wat verder zitten zoeken en ben uitgekomen bij Curaçao en de Kaapverdische eilanden. Wt vinden jullie hiervan? Iemand daar al geweest en valt daar wat te beleven? Wij zijn niet echt hotelgangers en we zouden daar wel graag iets te doen hebben... Anders nog tips naar bestemmingen de betaalbaar zijn? Alvast bedankt!

Tiffany
27-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 985


Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik3-9-2013 13:35:24

Hey Tiffany,
wij gaan op huwelijksreis naar de Kaapverdische eilanden (Boa Vista). Een heerlijk klimaat het ganse jaar door en een echte zon-zee-strand vakantie. Afhankelijk van het seizoen waarin je reist, kan de zee erg woelig zijn. Op sommige eilanden is minder te zien waardoor je echt 'vast zit' aan het hotel. Wij hebben dan ook een Rui hotel geboekt via Arke waar zoveel faciliteiten voorzien zijn dat we het niet buiten het hotel hoeven te zoeken. We hebben gekozen voor een luilekker vakantie. Ik reis voor mijn job al zo vaak dat ik aan het verkennen van het land ditmaal geen behoefte heb.... maar da's natuurlijk erg persoonlijk. Kaapverdië is momenteel nog redelijk 'nieuw' als bestemming waardoor het toerisme nog niet erg uitgebreid is, hoewel steeds meer aan het ontwikkelen is. Als je nog info wilt hierover, laat maar weten!

Groetjes



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik3-9-2013 13:55:32

Kaapverdië heeft een heel mooie natuur, hoewel het ene eiland groener is dan het andere! Maar, wat ik alleszins toch een groot voordeel vindt: het is niet zo lang vliegen als naar Curacao :-)

Maar als dat je niets uitmaakt, dan kan je mijns inziens beter naar Curacao - mijn collega is er onlangs geweest en vond dat er echt ook veel leuke dingen te zien en te doen zijn.



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik3-9-2013 14:03:28

Een vriendin is al naar Curaçao geweest en volgens haar is het ook eerder zon, zee, strand. Je hebt daar wel wat leuke stadjes maar echt culturele hoogstandjes ga je er niet vinden. Qua natuur is het wel heel mooi en je kan er ook goed duiken.

Als je meer cultuur wilt is Cuba misschien een leuke bestemming?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums