Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum

  2-9-2013 22:42:28
Dag Bruidjes

Bij deze men eerste berichtje, maar ik denk dat er nog vele zullen volgen.
28 juni 2014 stappen wij in het huwelijksbootje, met onze kindjes (4 en 6 jaar) als bruidskindjes.
De voorbereidingen zijn gestart (feestzaal, dj, liggen vast)
De uitnodigingen, menukaarten, tafelkaarten en naamkaartjes ontwerp ikzelf.
Ik ben al een paar x gaan kijken voor mijn bruidskledij, alsook al eens enkele proefkapsels gehad (men schoonzus is kapster)

Maar gaan jullie mee het kostuum van jullie aanstaande te kiezen?
We moeten qua kleuren toch samen passen, ook mijn zoontje wil keurig in kostuum (hij staat erop om een kostuum met das te dragen)
Wat doen jullie?

Originele ideeën in alle opzichten, zijn steeds welkom


gr
jill

Jill
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1216


Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik2-9-2013 22:58:44

Wel als je verloofde niet wilt dat je mee gaat (wat hier het geval is) dan kan je ook vragen aan de naaister van je jurk of je een stukje stof kan meekrijgen om aan je verloofde mee te geven, als hij dat dan aan de verkoopster van de winkel geeft zoeken zij zelf kleuren die bij je jurk passen.



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik3-9-2013 0:15:15

Mijn ventje wou ook niet dat ik meeging dus hij is volledig verantwoordelijk voor de gehele 'mannenkant' van de suite. Zijn kostuum past bij de kostuums voor de mannelijke suitegasten en de ringendrager(=3j). Enige dat ik heb gekregen is de das om het verdere 'kleurenthema' mee uit te werken.



Jan
14-8-2014
 Meld misbruik3-9-2013 0:28:29




Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik3-9-2013 6:01:19

Ik ga ook mee kijken, ik moet er gewoon zeker van zijn dat het 100% samen past.
Een stuk stof meekrijgen, gaat bij ons, maar dat krijg je pas bij de laatste pas, een maand vooraf dus. En dat is veel te laat !



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik3-9-2013 7:35:43

Bij mij is zijn mama meegeweest om mijn jurk en zij is eveneens meegeweest om zijn kostuum. Zo ben ik zeker dat het mooi zal passen. Zij heeft als enige de beide kleren gezien.
Mijn vriendin gaf destijds een stukje stof van haar jurk mee in een envelopje en haar man heeft gewoon dat envelopje afgegeven in de winkel. Zo konden zij goed matchen.



Jill
28-6-2014
 Meld misbruik3-9-2013 8:40:46

Allen,
Mijn toekomstige maakt er geen probleem van om mee te gaan, het is eerder de familie. Niet dat ik mij dat aantrek :-)
Wij hebben ook het idee om huurkostuum voor de vaders en getuige te kiezen, voor mijn verloofde en onze zoon zou ik in een ander kostuum willen, dan hen.

De fotograaf, trouwringen en vervoer liggen ook reeds vast.
Met de bloemen ben ik ook bezig, ceremoniemeester gaan we niet nemen.
De kledij van ons dochtertje zullen we samen met mijn bruidskledij laten maken. eind oktober hebben we afspraak met de pastoor, het misboekje is voor 85% reeds afgewerkt :-)
Ben toch bang om iets te vergeten, maar wie niet zeker?



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik3-9-2013 8:54:40

Wij gaan ook voor huurkostuums, meer specifiek smokings.
Ik ga niet mee maar ik heb wel de kleur van de dassen gekozen.
De ganse mannelijke suite zal hetzelfde aantrekken en samen gaan passen. Ik heb onze broers en vaders al orders gegeven en ben er zeker van dat dit goed komt.
Het enige waar ik eerst om bezorgd was, was dat als ik een champagne kleurige jurk koos, hij moest uitkijken om zeker geen spierwit hemd te kiezen (dan lijkt het alsof de jurk vuil is). Maar nu ik een ivoorkleurige jurk heb gekozen, is dit verschil niet zo groot en maakt het ook niet uit.



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik3-9-2013 9:10:00

Hey Jill,

welkom hier!! je zal hier veel tips en steun vinden gaandeweg :-)

in mijn geval is mijn schoonmoeder mee gekomen voor mijn kleed en is zij ook mee gegaan voor zijn kostuum! dus zij wist welke kleuraccenten ik had... En ik ben nu dus nog zeeer benieuwd naar zijn kostuum, net zoals hij ook nog zeer benieuwd is naar mijn kleed :-)



Giovanni

 Meld misbruik7-11-2013 11:41:29

We merken effectief dat mannen steeds meer alleen komen en een stuk stof van de bruid in een gesloten envelop hebben. Ze vragen dit dan ook met discretie te behandelen. Tenslotte is het voor de bruid ook een mooie verrassing. Echter moet je wel zien te vertrouwen op de kleermaker op zich. Niet enkel ervaring is van belang, maar kennis van de mode is primordiaal in zulke omstandigheden. In ieder geval, altijd welkom!



Mieke
24-5-2014
 Meld misbruik25-11-2013 21:39:26

Hey,

Ik ga mee om een kostuum kiezen hoor, anders vrees ik dat dat niet goed komt. Maar weet er iemand waar je mooie kostuums voor een schappelijke prijs kan kopen?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info