Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje van onze dag!

  2-9-2013 20:57:51

Liefste bruidjes,

Ik weet het, wij zijn al getrouwd op zaterdag 3 augustus 2013. En ik heb het altijd een beetje uitgesteld om een verslagje te schrijven. Heb het nog redelijk druk gehad ondertussen.Maar uitstel is geen afstel hé!
Daarom hier mijn verslagje van onze dag:

Ik was heel blij dat ik zo lang op voorhand met de voorbereidingen begonnen was, zo had ik in de laatste weken bijna geen zorgen meer. Allé, ik zeg bijna, want een dag voor onze trouw zegt onze ceremoniemeester af.
Wij hadden voor die dag L.B. geboekt, waar we vele goede reacties van gelezen hadden. Maar ik probeerde vanaf een maand, tot 2 weken voor de trouw nog een afspraak met hem te maken, om de dag te bespreken.Maar helaas, hij vond dat niet nodig en zei hij dat alles inorde ging komen. Tot ik een paar dagen voor de trouw hem een mail stuurde met de vriendelijke vraag, of hij na de kerkdienst nog enkele spullen en cadeau's naar het hotel kon brengen. En dat vond hij blijkbaar te veel. Hij zei dat wij van hem profiteerde en dat dit niet kon, en dat we misschien beter iemand anders zochten.(en dit een dag voor de trouw) Ik vind het niet meer als normaal als een ceremoniemeester dit doet.Dusja, daar stonden we dan, zonder ceremoniemeester. Allegeluk dat ik mijn lieve mama aan mijn zijde had, die direct is gaan rondbellen. Natuurlijk dachten wij allebei: ohnee, er gaat niemand nog vrij zijn. Maar na de 1ste telefoon hadden we al geluk! Ik was blij dat we toch nog iemand gevonden hadden. Na een korte nacht slapen( niet door de zenuwen, maar gewoon om nog een paar details te regelen), was het dan zover. De wekker ging dan af om 5.30u, amai dat was wel heel vroeg.Om 6.30u stond de kapper al aan de deur. Want niet alleen ik, maar ook mijn papa, broer, mama en zus moesten hun haar nog laten doen, voor dat van mij. Rond 7.30u stond de visagiste dan ook al voor de deur. Ik was eigelijk heel relaxed,en zonder zenuwen. In tegenstelling tot ons mama, die had meer zenuwen dan ikzelf.Ik had in de week voor de trouw speciaal een nieuwe kamerjas gekocht voor de ochtend van de trouw, een mooie roze zijde. Nu had ik deze aangedaan, en 20 minuten later ging ik op een stoel zitten, en scheurde die helemaal aan mijn been. Het was wel een grappig zicht! Rond 9u kwam dan de fotograaf en videograaf aan, en ook onze (nieuwe) ceremoniemeester. Na dat iedereen klaar was, mocht ik mijn kleed aandoen. Het leek allemaal een sprookje, ik besefte niet goed dat het wel onze dag was. Dan rond 10.30u moesten we naar het gemeentehuis, wel een vriendelijke en leuke burgemeester, die toch geprobeert heeft om ook Engels te praten, aangezien mijn man van Nigeria afkomstig is. Na het gemeentehuis hadden we eigelijk nog 45min.voor onze kerkdienst begon, maar na het nemen van vele foto's, was het al tijd om naar de kerk te gaan. Aangezien onze kerk op hetzelfde plein was, zijn we gewoon te voet overgestoken.Na dat iedereen in de kerk aanwezig was, mocht ik als laatste met mijn papa binnenkomen. Oh, zo trots dat hij was. Je zag het aan zijn gezicht, een super fiere papa! De dienst was ook wel leuk, behalve dat de pastoor zich niet aan ons boekje heeft gehouden.Maar ja, na een uurtje ben je daar toch weer weg hé. Na de kerk gingen we met familie nog een hapje eten. Zo kleine snackjes uit het handje, niet te veel natuurlijk, en een drankje erbij. Dan ben ik met mijn man vertrokken voor de foto's. Hiervoor zijn we naar Lier gegaan, en daarna in Nijlen gebleven voor nog wat andere leuke foto's. Terug in het hotel aangekomen, was het bijna tijd voor de receptie, een drankje buiten in de zon voor de avondgasten. Het weer was echt top! Dan was het tijd voor het avondfeest, met eten. Daar hebben we toch van genoten hoor, alles was tip top inorde! en we hebben gefeest tot in de vroege uurtjes. tot 4u om exact te zijn. Daarna kon ik bijna niet meer gaan, mijn voeten deden zoveel pijn, terwijl ik heel makkelijke schoenen aanhad.Maarja, na een volledige dag en nacht met die schoenen, zal je voor minder pijn krijgen. De dag erna hebben we bij een ontbijt nog bijgepraat over het feest en onze geweldige dag. Via deze weg wil ik toch heel graag mijn familie en de familie van mijn man bedanken voor hun onvoorwaardelijke steun. Zonder jullie hadden wij dit nooit kunnen realiseren. Dank aan mijn lieve mama, voor de hulp bij het voorbereiden, en mijn papa voor zijn steun en liefde. Ik zie jullie allemaal heel graag.
Dit was een kort maar krachtig verslagje. Ik zal nog mijn best doen, om een paar foto's erop te zetten, 1 van de dagen. Het was in ieder geval een geslaagd huwelijk, net zoals we op hoopten.

Ik wens alle toekomstige bruidjes aan geweldig huwelijk toe.
vele groetjes


Shana
3-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1781


Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik2-9-2013 21:23:25

ooh proficiat!!! en ondanks een paar tegenslagen (die ceremoniemeester zeg, ik zou iets krijgen!) hebben jullie er duidelijk van genoten!!

blijf nagenieten eh ;-)



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik2-9-2013 21:32:09

Een dikke proficiat!!! Het klinkt als een geweldige dag!!!
We zijn benieuwd naar de foto's
Liefs Caroline



melissa
18-8-2013
 Meld misbruik3-9-2013 8:12:13

proficiat!!!



Deborah
13-9-2013
 Meld misbruik3-9-2013 10:08:45


Proficiat!!!! :-)



debora
18-7-2014
 Meld misbruik3-9-2013 18:19:58

ooo proficiat! Superbenieuwd naar de foto's



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik7-9-2013 15:37:13

Amai, ook geen professionele man die eerste ceremoniemeester!!
Goed dat je nog iemand anders hebt gevonden!
Ik ben zeer benieuwd naar foto's!

Proficiat alvast!
groetjes
Sandra



Brigitte

 Meld misbruik7-9-2013 17:00:35

lieve shana en larry ,

we hebben samen met jullie enorm genoten van de voorbereidingen , en natuurlijk van de dag zelf !
ik denk dat het toch normaal is dat je als mama een beetje zenuwkes hebt omdat jij de eerste dochter bent die trouwde .
voor ons was het ook allemaal nieuw
maar jou en larry zo relax zien stralen , daar deden we het allemaal voor .
Jullie zijn een geweldig liefdevol koppel , echt een voorbeeld in deze soms wat rare wereld .
bedankt voor de lieve woorden , en ja ... wij zien jullie ook ontzettend graag en jullie verdienen al het geluk dat er mag zijn .
geniet van elkaar , respecteer elkaar , en heb elkaar ontzettend lief , en je zal zo lang getrouwd geraken als wijzelf ( inmiddels al 32 jaar ! )
en in de toekomst verwachten we zeker van die lieve kindertjes van jullie
maar eerst gaan we nog samen genieten van het huwelijk van je zus , die binnen 8 maandjes ook trouwt .

Alvast dikke liefdevolle kussen van ons
je mama en papa xxxxxxxxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info