Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Welke kleur van kostuum?

  2-9-2013 16:41:28
Helaba, ik wilde graag een grijs kostuum voor mijn aanstaande, nu bij het passen vond ik zwart het beste bij hem staan... Trouwen veel mannen in het zwart?

s r l
14-2-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1414


Ilse
17-8-2013
 Meld misbruik2-9-2013 16:49:12

haha, bij ons was het net hetzelfde! Mijn ventje is dan ook beeldig in het tzwart getrouwt :)



wendy
24-5-2014
 Meld misbruik2-9-2013 20:16:17

Hallo , Die van mij heeft ook een zwart pak Ik heb een wit kleed met zwarte accenten dus we matchen wel ;-) Ik ga wel voor een rode das bij hem , een wit hemd en witte das ( ivoor eigenlijk) Was veel te flets (of hoe zeg je dat ) Ik wil een rood boeket met alleen rozen , dus dan komen de kleuren terug. Groetjes



Greet
24-5-2014
 Meld misbruik2-9-2013 21:47:19

Ik heb mijn ventje al zo vaak in een zwart kostuum gezien, dat ik hem voor deze speciale gelenheid het liefst in een andere kleur zie. Maar ik denk dat hij dit niet zal zien zitten.Mijn voorkeur gaat uit naar donkerblauw of donkergrijs. Gingen jullie trouwens mee een kostuum kiezen?



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik3-9-2013 11:13:00

Ik ben mee het kostuum gaan kiezen en mijn vriend heeft meteen zelf gezegd dat hij geen zwart wilde. Niet omdat dit niet mooi is maar omdat hij alleen nog maar zwarte kostuums heeft gehad en graag eens wat anders wilde. Hij heeft uiteindelijk een donkerblauw kostuum gekozen. Heel mooi!

Maar als je toch graag zwart wilt kan je het inderdaad misschien wat 'anders' maken met een hemd en das in opvallende kleur.



Marieke
28-6-2014
 Meld misbruik8-9-2013 13:52:39

Hallo
Mijn vriend wil een donkerblauw kostuum. Dit ziet er heel goed uit! Misschien een leuk alternatief voor het traditionele zwart?



Giovanni

 Meld misbruik7-11-2013 11:44:50

Klopt, in de keuze van een zwart kostuum, is altijd het volgende aangenomen: ofwel voor een cocktail/gala avond ofwel voor een begrafenis. Nu met alle respect voor zij die dit voor een trouw opteren. Er zijn 1000'en kleuren waaruit m'n kan kiezen, waarom dan zwart? Is een mooie kleur op zich, maar er zijn tal van alternatieven. Licht en mat grijs liggen veel in de smaak, gevolgd door donkerblauw. Daar zitten nog een tal van kleurschakeringen en bedrukkingen tussen. Wij beschikking alvast over 400 premium stoffen, dus keuze genoeg. In ieder geval, altijd welkom!


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info