Terug naar overzicht
Zelf trouwen we in februari.Ons huwelijk gaat door in Kasteel van Brasschaat.Als dj namen we Partysound omdat zijn prijs goed meeviel als we vergeleken met sommige andere dj's.Veel succes. Karen.
je kan steeds vrijblijvend een kijkje nemen op http://users.telenet.be/lebart groeten Barten succes met de zoektocht ...
Helaas is 18 augustus al bezet bij mij. U kan misschien een kijkje nemen op de website van het Official Dj Agency: www.flashevents.be Dit bureau is officieel vertegenwoordiger van de beste professionele deejays, stuk voor stuk heel goeie dj's........alleen, niet goedkoop!Heel goed en toch goedkoop is niet zo evident.In ieder geval, toch nog veel succes toegewenst in je zoektocht naar een heel goeie maar goedkope dj.
Dag Jona,Dit jaar heb ik als videograaf nogal wat huwelijksfeesten meegemaakt.Een avondfeest zal me altijd bijblijven.Een DJ die sfeer kon maken. Zowel jong als oud deden mee.Bovendien goedkoop.Hij is echter niet van de streek zoals je vroeg.Moet dat echt ?GroetjesFreddy
Hey Freddy, nee de dj moet niet van hier zijn, maar wij dachten dat dat gemakkelijker zou zijn. Weet je toevallig de naam van die dj??? Met vriendelijke groetenJona
Hallo Jona, Met ons duo Beautiful Live hebben we ruime ervaring in het brengen van feestelijke allround-muziek. Daarnaast hebben we een vaste, schappelijke prijs voor de hele avond. Laat ons zeker iets weten als je meer informatie wilt, op muziek108@hotmail.com..groetjes, Beautiful Live
Beste,Als je op zoek bent naar een goede dj kun je altijd een mailtje sturen naar paeperazzi@telenet.be Deze dj draait voor iedereen en weet de sfeer erin te brengen.Veel succes!
Dag JonaAl eens gedacht aan een live-orkest? Neem zeker eens een kijkje op www.smashdance.be .Alle contactgegevens vind je terug op de site; laat je verrassen door de prijs!Groeten,Tom
dj digna is van antwerpeneen vropuwleijke dj van 20 met al heel wat ervareing ( als haar zus)heeft z eop mijn feest gedraaid en het heeft niet zomaar tot 06uur geduurd het was super!!genoten van tina turner tot armand van helden en feesten maarje kan haar bereikne op haar gsm 0474/54.90.00haar prijs is rond de 200euro