Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dj gezocht

11-12-2006 19:13:56
Hey allemaal,
onze grote dag is 18 augustus! Het overgrote deel van de voorbereidingen is al achter de rug: zaal ligt al vast, de keuze van eten, het kleed, ... Enkel een DJ vinden we niet. Kent er iemand een goeie en goedkope dj van de kanten van Antwerpen???

Lieve groetjes Jona

Jona
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 384

Karen
1-12-2007
 Meld misbruik11-12-2006 19:50:29

Zelf trouwen we in februari.Ons huwelijk gaat door in Kasteel van Brasschaat.Als dj namen we Partysound omdat zijn prijs goed meeviel als we vergeleken met sommige andere dj's.

Veel succes.
Karen.

Bart

Meld misbruik11-12-2006 20:02:10

je kan steeds vrijblijvend een kijkje nemen op http://users.telenet.be/lebart

groeten Bart

en succes met de zoektocht ...

kris

Meld misbruik12-12-2006 11:20:49

Helaas is 18 augustus al bezet bij mij.
U kan misschien een kijkje nemen op de website van het Official Dj Agency: www.flashevents.be
Dit bureau is officieel vertegenwoordiger van de beste professionele deejays, stuk voor stuk heel goeie dj's........alleen, niet goedkoop!
Heel goed en toch goedkoop is niet zo evident.

In ieder geval, toch nog veel succes toegewenst in je zoektocht naar een heel goeie maar goedkope dj.

freddy

Meld misbruik12-12-2006 16:02:27

Dag Jona,

Dit jaar heb ik als videograaf nogal wat huwelijksfeesten meegemaakt.Een avondfeest zal me altijd bijblijven.Een DJ die sfeer kon maken. Zowel jong als oud deden mee.Bovendien goedkoop.Hij is echter niet van de streek zoals je vroeg.Moet dat echt ?

Groetjes
Freddy

Jona
18-8-2007
 Meld misbruik14-12-2006 18:29:58

Hey Freddy, nee de dj moet niet van hier zijn, maar wij dachten dat dat gemakkelijker zou zijn. Weet je toevallig de naam van die dj???
Met vriendelijke groeten

Jona

Marie-Joëlle

Meld misbruik18-12-2006 14:49:31

Hallo Jona,

Met ons duo Beautiful Live hebben we ruime ervaring in het brengen van feestelijke allround-muziek. Daarnaast hebben we een vaste, schappelijke prijs voor de hele avond. Laat ons zeker iets weten als je meer informatie wilt, op muziek108@hotmail.com..

groetjes, Beautiful Live

kris

Meld misbruik19-12-2006 18:53:57

Beste,
Als je op zoek bent naar een goede dj kun je altijd een mailtje sturen naar paeperazzi@telenet.be Deze dj draait voor iedereen en weet de sfeer erin te brengen.
Veel succes!

Tom

Meld misbruik20-12-2006 18:39:59

Dag Jona
Al eens gedacht aan een live-orkest? Neem zeker eens een kijkje op www.smashdance.be .
Alle contactgegevens vind je terug op de site; laat je verrassen door de prijs!
Groeten,
Tom

digna

Meld misbruik22-12-2006 19:57:15

dj digna is van antwerpen
een vropuwleijke dj van 20 met al heel wat ervareing
( als haar zus)
heeft z eop mijn feest gedraaid en het heeft niet zomaar tot 06uur geduurd het was super!!
genoten van tina turner tot armand van helden en feesten maar

je kan haar bereikne op haar gsm 0474/54.90.00
haar prijs is rond de 200euro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...