Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje

  11-12-2006 17:13:15
Hey iedereen,
Het zal aan mij liggen maar ik vind nergens een goede uitleg over het zelf maken van je misboekje op de pc. ik lees iets van een katern instelling. Moet je dan eerst alle tekst in word zetten en dan pas katern kiezen of hoe werkt dat precies? Ik heb ook al gehoord van Publisher maar heb geen flauw idee of je dat ergens zomaar kan downloaden ofzo....
bedankt voor alle hulp!
Lies

Lies

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 946


Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik11-12-2006 20:31:13

Wij hebben ons misboekje eerst zelf op onze pc gemaakt, gewoon in Word, met onze kaart ingescand als beginpagina (de kaft) en alles gewoon op a4, zoals je normaal met Word werkt. We hebben hem kant en klaar op diskette afgeleverd bij het secretariaat van onze parochie en die hebben de misboekjes toen op a5 afgedrukt. Misschien eens navragen of jullie kerk dat ook kan doen, het scheelt echt een hoop werk!

Groetjes
Nathalie
getrouwd op 08-09-06



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik12-12-2006 8:28:58

Ook wij maken ons misboekje op een gewone manier (A4) in Word (kaft met foto uitnodiging) en ik zal dit dan op mijn werk op A5 afdrukken. Met de meeste kopieermachines kan je dat.

Veel succes!

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Christine
30-9-2006
 Meld misbruik12-12-2006 8:44:47

Hey,

Ik heb het in publisher gemaakt, omdat je daar rechtstreeks een boekvorm kan maken, en dan zelf afgedrukt en je ziet zelf het resultaat.
Publisher zit bij bepaalde Office versies bij. Maar of je die kan downloaden weet ik niet.

Groetjes,
Christine



Lies

 Meld misbruik12-12-2006 10:12:52

bedankt al voor de tips! wat ik me afvraag is of je dan rekening houdt met de blz of gewoon alles achter elkaar zet..want als je recto verso wil hebben is dat nogal een geknoei lijkt me om alles juist te krijgen.
groetjes

Lies
5.5.2007



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik12-12-2006 11:10:50

Vanaf Word 2002 (denk ik) kun je je pagina instellen op "Book fold".
Dan krijg je op je scherm A5 formaat papier waar je alles achter elkaar kan plaatsen, maar als je het afdrukt, wordt 't mooi als boek afgedrukt. (wel opletten dat je het juiste aantal pagina's instelt bij book fold [ik heb er 18 zonder voorblad])

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...