Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis met zoontje van 5.....

  1-9-2013 22:30:32
Hallo dames,
Het wordt dus niet de traditionele huwelijksreis, we hebben een zoontje die dan volgend jaar 5 jaar is. Toch wil ik graag op reis, met mijn zoon erbij!! (ik mag er niet aan denken dat hij niet zou mee zijn...)
Vorige jaren gingen we steeds met de auto richting Frankrijk.
Als 'huwelijksreis' zou ik graag het vliegtuig nemen.
Maar dit natuurlijk naar een familievriendelijke bestemming (dwz niet te lang vliegen, een beetje een familiehotel en liefst budgetvriendelijk....)
Iemand tips?

Alvast bedankt
Kim

Kim
4-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1208


Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik2-9-2013 10:25:08

Mijn zoontje is nu anderhalf en wij vertrekken over drie weken naar hongarije



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik2-9-2013 10:39:05

Wij hebben een dochter van 3 en ik heb al tgn mijn man gezegd dat als hij op huwelijksreis had willen gaan zonder haar, dat hij mij dan maar ten huwelijk had moeten vragen voor haar hadden,zoals ik gevraagd had. :p nu heetem pech! Ik kan zo lang niet ander mijn meisje dus zij gaat mee. :-)



Martine
14-6-2014
 Meld misbruik2-9-2013 18:31:18

Een Grieks eiland? Of Turkije? Of inderdaad de kanten van Kroatië, Bulgarije, ...?
Of Spanje of Portugal?

Ik zou gewoon rond december-januari es de boeken gaan halen bij een reisbureau.



Evy
28-6-2014
 Meld misbruik2-9-2013 22:45:47

Turkije is en blijft een aanrader met kinderen. Niet te ver,lekker weer en zeker en vast prijs-kwaliteit erg goed!
Bulgarije heb je inderdaad ook leuke hotels voor niet te duur.



Kim
4-7-2014
 Meld misbruik3-9-2013 7:33:57

bedankt voor de reacties!

we hebben nog wel eventjes de tijd..
groetjes
Kim


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums