Nu Online
Momenteel zijn er 33 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Toch een kleine PANIEK

  1-9-2013 22:17:26
met nog maar 5 dagen op de teller krijg ik nu een kleine paniekaanval.

Mijn bedankingen heb ik online besteld op 14 aug. bij weddinggiftshop.
Ik kreeg de 16de een mail dat ze 2 weken in verlof waren en dat ze mijn bestelling vanaf 26aug. terug konden verzenden.

Afgelopen week kreeg ik nooit een mail dat mijn pakket vertrokken was.
Dus heb ik hun gemaild...vandaag voor de 3de keer.
Donderdag zelfs meerdere keren gebeld...altijd bezet.

Ik hoop dat ik morgen bericht van ze krijg want dit is niet goed voor de stress.

Peggy
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1250


Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik1-9-2013 22:22:20

ha zeg, dat is vervelend... :-( hopelijk komt er snel duidelijkheid!

maar in het allerslechtste geval: je kan ook gewoon trouwens zonder bedankjes en ze achteraf gewoon bezorgen aan de mensen ;-) ik denk dat iedereen dat wel zal begrijpen + het geeft je dan een mogelijkheid om iedereen nadien nog eens te zien... (positivisme moeha! ;-) )

hou ons op de hoogte eh!



Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik1-9-2013 22:36:59

amai...jij ziet het heel positief he...kon ik da ook maar.
En inderdaad bedanking kan nog achteraf maar er is ook heel wat decoratie bij dus morgen moet ik het echt wel weten hoe het zit want anders moet ik nog op zoek naar deco.

hou jullie zeker op de hoogte



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik1-9-2013 23:03:56

het enige wat je kan doen, is blijven contact zoeken op alle mogelijke manieren! en dan hopen dat het er op tijd geraakt - hoe dan ook...

en voor de rest een plan B uitwerken moest dat niet lukken of wanneer je ze niet te pakken krijgt!

meer kan je niet doen, dus kan je alleen maar proberen om de positivo te blijven uithangen ;-)



Alessia

 Meld misbruik2-9-2013 8:15:55

Hey vorig jaar op hetzelfde moment als jij (ben ook op 7 september getrouwd) hetzelfde probleem gehad. Mijn pakketje kwam maar niet aan en er werd maar niet geantwoord op mijn mails, tot ik het zo beu was en eens een kwade mail het gestuurd. Het pakketje was binnen enkele dagen hier. Ze hadden toen ook gezegd dat ze op vakantie waren en dat het daarom zo kang duurde, al vond ik het vervelend dat ze dat niet op de site hadden vermeld. Hoop voor jou dat het nog op tijd zal komen, die onzekerheid kun je nu wel missen, de week van je trouw. Succes alleszins en geniet nog van de allerlaatste voorbereidingen!



Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik2-9-2013 14:30:34

denk toch dat ik in't zak ben gezet

krijg maar geen gehoor van hun en als het nu om een klein bedrag ging maar dit was voor over 230euro

het wenen is nabij...



Ne
28-9-2013
 Meld misbruik2-9-2013 16:11:10

Jammer seg. Op mijn mailtjes werd direct en vriendelijk geantwoord :s

Blijven volhouden? En erbij zetten dat als je het niet op tijd hebt, je je geld gaat terugvragen aangezien je er dan niets meer aan hebt.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...