Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1 jaar getrouwd!

  31-8-2013 10:09:31
Hallo allemaal, Wat is het fijn om nog eens hier te zijn :) Ondertussen zijn wij 1 jaar getrouwd! De tijd vliegt, ik kijk nog vaak terug naar de foto's van onze dag. Zo prachtig! We hebben een paar daagjes weg gepland, maar zou ik ook een kadootje kopen? Echt zo last minute, i know :) Zo ja, iemand ideetjes? Iets creatief of met foto's is niet meer haalbaar. Dankjewel! En allemaal veeel plezier met de voorbereidingen!! Groetjes Kristien

Kristien
1-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1362


Ine
28-6-2014
 Meld misbruik31-8-2013 10:45:16

Misschien dom , maar 1 jaar getrouwd staat gelijk aan het katoenen huwelijk.

Je kan hem dan een mooi hemd, handdoek, beddengoed cadeau doen.
Maar is moeilijk voor op "vakantie" ..
Eigenlijk zou ik precies niets duurs of speciaal kopen. Jullie gaan al paar daagjes weg dus dat is al super leuk he :-)
Heb jammer genoeg ook weinig inspiratie of maak iets zelf?
Kaartje of weet je , je trouwgelofte nog ? Je kan die nog eens herschrijven of voorlezen ..?
Of gewoon iets geven wat hij al een tijdje wil hebben ..



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik31-8-2013 11:10:32

Een juweeltje? Ik weet niet of hij een ketting of horloge draagt? x



frida
6-2-2010
 Meld misbruik1-9-2013 11:21:24

gefeliciteerd!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...