Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

18 aug 2013 ons verslagje

  29-8-2013 13:22:06
ons verslagje

allereerst moet ik zeggen tegen de bruidjes to be, geniet er van want de dag is zo voorbij voordat je het weet!!!
wij trouwden dus op zondag 18 aug 2013 voor de kerk van Oostwinkel, uitgerekend op dezelfde dag en in dezelfde kerk dat mijn grootouders 65 jaar geleden hun jawoord gaven, dit zorgde dan ook wel voor de nodige emotionele momenten, gelukkig zijn zij beide nog in goede gezondheid en hebben dit dan ook ruimschoots gevierd!!

wij hebben tegen de traditie in samen de nacht doorgebracht in het huisje waar we wonen, daar onze kindjes ( nieuw samengesteld gezin ) 4 meisjes en 1 jongen, onze bruidkindjes waren moesten ze er natuurlijk ook goed uit zien
de meisjes gingen met mij mee om hun klaar te maken, de jongens bleven hier om zicht hier aan te kleden
om 6.45 waren de eerste 2 meisjes al bij de kapster afgezet, en ik reed verder naar mijn grootouders huis om mij daar klaar te maken, de visagiste ging daar om 7 uur zijn
tien na 7 nog steeds niemand te zien, haar dan opgebeld en had zich overslapen, we hebben dit nog heel rustig kunnen oplossen door ik dan eerst naar de kapster te gaan ipv de volgende 2 meisjes, tegen dat ik terug kwam van de kapster, had Griet Bovijn, al een super compensatie gedaan en mijn mama en meme hun make up gedaan, dan was het mijn beurt, alles begon toen echt in zijn plooi te vallen, nageltjes mooi, haartjes mooi, make up mooi, dan mijn kleedje en juweeltjes erbij, ik vond het super, ( zeg dit niet gauw van mezelf want ben vrij zwaar, maar vond dat ik er goed uit zag :) )
ik hoorde de wagen komen met mijn ventje, bij deze wil ik mijn broer nog eens bedanken om de hele dag met ons rond te rijden!!!
de SS Chevelle, waar mijn ventje toch heel erg naar uitkeek :)
toen ging de deurbel, de emoties kwamen naar boven, helemaal onverwachts, toen ik de deur opentrok, WOW mijn ventje zag er knap uit in zijn kostuum ( draagt anders enkel jeans en t shirts ) ook mijn ventje zijn oogjes fonkelden,
nog vlug even naar binnen en toen was het al tijd om naar de kerk te gaan,
toen we voor de kerk stonden kwamen we tot de conclusie dat we onze ringen vergeten waren.... gelukkig is het niet ver en is mijn nonkel er vlug omgegaan, hij was zelfs nog terug voor wij binnen gingen (oef )
na de mis zijn we iets komen eten thuis, wat eigenlijk niet zo praktisch was met het kleed...
daarna onze fotoshoot in en aan het kasteel van Poeke te aalter, welke ik wel een mooi resultaat vind
daaraan sluitend was onze receptie, waar iedereen heel tevreden over was en we hadden ook een super mooie zaal, lekker op de boere buiten, wa wil ne mens nog meer :)
daarna met beperkte groep daar nog warme beenhesp gegeten, en taart
daar onze kindjes tussen 2 en 10 zijn begon het rond half elf tijd te worden om af te ronden en huiswaarts te keren,
eventjes van kleren wisselen en daarna nog naar Brugge gereden voor onze huwelijksnacht, bij mijn schoonzus in haar hotel Maraboe

bij deze wil ik enkele mensen nog eens heel erg bedanken

eerst en vooral mijn mama die ondanks haar 2 hernia's de hele dag in de weer geweest is en bij te springen waar nodig voor onze dag onvergetelijk te maken!!!

ballonnen hof in ertvelde!! super bedankt voor het brengen van onze ballonnen

de vilten Bruid!! super bedankt om te luisteren naar onze wensen, en die meer dan te voldoen

bedankt Farah's Love voor mijn kleed en accessoires

bedankt aan Griet Bovijn, voor mijn make up

bedankt aan mijn Broer van Taxi Snel van Brugge voor ons vervoer

bedankt traiteur Lobke van Hulle van lotenhulle/ aalter voor onze catering en zaal

bedankt aan mijn schoonzus van Hotel Maraboe te Brugge voor onze huwelijksnacht

en bedankt aan alle mede bruidjes en bruidegommen voor de tips en goede adviezen hier op het forum, ook al staat de teller op 11 dagen, ik blijf af en toe nog eens terug komen piepen of ik niemand kan helpen

https://plus.google.com/photos/108090159540128360253/al...

melissa
18-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 2173


Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik29-8-2013 13:29:43

Een dikke proficiat! Jullie zagen er stralend uit!



krista
9-8-2013
 Meld misbruik29-8-2013 13:32:55

Oh, supermooie foto's.
Jullie straalden en jullie bruidskindjes waren supermooi gekleed.
Dikke proficiat X



lien
15-3-2014
 Meld misbruik29-8-2013 13:44:18

Ik kijkaltijd naar het bruidsboeket omdat ik nergens iets heb van dat is het wat ik wil. Wel ik kan nu zeggen: dit wil ik ook! Wij werken ook met blauw als themakleur. En blauwe bloemen vind je niet gemakkelijk. Nog proficiat, jullie zagen er prachtig uit.



melissa
18-8-2013
 Meld misbruik29-8-2013 14:00:18

@lien, Mirjam van de Vilten bruid, helpt met het zoeken naar de gepaste kleuren en vormen, niets is haar te veel, ZEER schappelijk van prijs, en onvoorwaardelijk mooi voor altijd want gevriesdroogde bloemen kun je na 3 jaar radicaal de vuilnis ingooien, want alle kleuren trekken weg.



frida
6-2-2010
 Meld misbruik29-8-2013 14:02:12

hele leuke fot's en de bruidmeisjes zo mooi..........................................



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik29-8-2013 15:03:35

Héél mooie foto's! Jullie straalden echt.



Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik29-8-2013 15:21:15

Hallo,

Allereerst proficiat!
Het is dus toch mogelijk om in het kasteel van poeke foto's te trekken? Ik heb daar al weken geleden voor geinformeerd en ze zeiden dat het waarschijnlijk niet mogelijk was maar dat ze gingen informeren en ondertussen nog niets teruggehoord. Waar heb je dat aangevraagd? moet je iets betalen hiervoor?
Aangezien we in Lotenhulle wonen en trouwen vonden we het kasteel van Poeke ideaal om foto's te trekken.



Katrien
19-1-2018
 Meld misbruik29-8-2013 17:00:04

Waauw, wat waren jullie zo mooi! Proficiat!
en van je koortsblaas is niets te zien!!
Jullie sliepen bijna aan mijn deur, in Brugge die schone!
Geniet van je wittebroodsweken!

Ps: Wil je het nummer van je broer (De Taxi man) eens in een prive bericht sturen, ik zal waarschijnlijk na mijn trouw ook een taxi bestellen om thuis te raken.

Groetjes Katrien



Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik29-8-2013 17:45:44

Melissa je zag er fantastisch mooi uit en jullie bruidjeskindjes wauw!!!!!
:-)



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik29-8-2013 17:58:13

De liefde spat van het scherm! Leuk!



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik29-8-2013 18:10:22

oh waaaw, heeel mooi!!!

proficiat!!!!



Claudia
14-6-2014
 Meld misbruik29-8-2013 18:53:46

Echt super mooi, het geluk straalt ervan af !! En wat een MOOIE AUTO !!!! Jammer dat wij van het verre limburg zijn...



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik29-8-2013 20:55:24

Naar dit verslagje heb ik uitgekeken :-)
Jullie zagen er stralend uit!! En meid, jij verteld dat je hier 'vrij zwaar' bent, maar ik zag enkel een stralende en heel mooie bruid :-) Haal je helemaal niets in het hoofd want je mag zeker en vast gezien worden!!!

De bruidskindjes zagen er ook FANTASTISCH uit :-)

Nogmaals een dikke proficiat



melissa
18-8-2013
 Meld misbruik30-8-2013 7:04:11

||@ annekatrien, ik heb gebeld naar het gemeentebestuur van Aalter, die hebben mij doorverbonden met dienst evenementen, ik moest dan een mail sturen, met reden van de shoot, omdat het niet voor commerciële doeleinden mag zijn, het uur dat je wil reserveren, en de dag, en ik heb 12.5 € betaald voor een uur, en dan mag je overal foto's nemen op het gelijkvloers en de eerste verdieping, buiten mag je zonder te reserveren zoveel foto's nemen als je maar wil, daarvoor moet je helemaal niets doen, maar vond wel leuk dat we binnen mochten omdat we toch een alternatief wouden voor bij slecht weer

en bedankt iedereen voor de lieve woorden :) jammer dat alles zo snel voorbij is gevlogen :/



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik30-8-2013 12:16:48

Jullie zagen er allemaal prachtig uit!!!
PROFICIAT! xxx



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik1-9-2013 16:36:00

Hey Melissa,
Een dikke proficiat! Je zag er inderdaad heel mooi uit. Jullie vormen een prachtig gezinnetje. Jouw bruidsboeket vond ik echt betoverend mooi. Jullie blauwe themakleur kwam zeer mooi uit. Leuk dat je zo beroep kon doen op familieleden, dat maakt het toch extra fijn.



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik7-9-2013 15:20:59

Je zag er heel goed uit Melissa!!! En zo schattig de meisjes in turquoise...moooi!!!
Geweldige auto ook om in te trouwen!!!
Geniet nog maar lang na van jullie mooie dag!!

groetjes en proficiat!
Sandra


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info