Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele hapjes suite? recepten? Wat voorzien op receptie avondfeest?

  28-8-2013 17:16:39
Welke hapjes kan ik voorzien bij de eerste bubbels bij het samenkomen van de suite bij ons thuis. Iemand iets origineel?
Misschien even onze dagindeling:
9.45uur: samenkomen suite (14 volwassene+ 6 kindjes)
10.30uur vertrekken naar stadhuis
11uur trouw wet
11.30uur -12.30uur familiefoto's
12.30uur middagmaal: broodjes + soep (+ kaastafel?) thuis
15.00uur doop kindjes thuis
17.30uur vertrek naar feestzaal
19.00uur start avondfeest (receptie 6 hapjes, eetstandjes met wok, pasta, pizza en dessertbuffet met ijstaart) (+/- 160 man)
Zouden jullie nog iets voorzien voor de suite na de doop? taart of cake ofzo??
Voorzien jullie iets van eten op de receptietafels tijdens de receptie? stukjes brood met tapenade, kaas/salami, chips/nootjes? Traitteur vraagt hier teveel geld voor dus wou ik dat zelf doen, maar dan moet ik weer kosten maken om nog kommetjes aan te kopen. Ken altijd moeilijk mijn grenzen als ik eten moet voorzien, maar wil ook niet te weinig hebben.

Mart
19-10-2013
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1721


Ine
28-6-2014
 Meld misbruik28-8-2013 17:34:48

Ik zou niets voorzien na de "doop" ..

Ze krijgen om 19uur al lekker eten en dan kunnen ze daar ten volle van genieten (anders ga je veel over houden).
Hapjes op tafel doen wij niet (zoals zoute dingetjes , krijgen ze alleen maar dorst van ;) ).
Wij doen om 17uur een BBQ en met de mensen die na komen hebben we een hapjes/dessetjes buffet voorzien en dan de bruidstaart en alles blijft de hele avond staan tot het zo goed als op is , of helemaal op is natuurlijk ...
De hapjes/dessertjes zijn: prikkertjes, 3 verschillende wraps (vis/vlees/veggie), komkommer met verschillende moesjes, mini smoskes , chocolademousse, tiramisu en mini appeltaartjes.
Dit lijkt me wel genoeg, het is immers voor de sfeer dat ze moeten komen he niet enkel voor het eten en de drank.
Maar ieder doet wat hij zelf wel en naar eigen budget uiteraard :-)



jan
31-5-2014
 Meld misbruik28-8-2013 21:02:14

Hoi,

Mss iets in de vorm van ontbijt? 9u45 is zo goed als morgen hé en ik denk dat de meeste al van vroeg op zullen zijn. Een klein ontbijtbuffetje. Ontbijt met bubbels.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...