Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis/citytrip

  28-8-2013 17:15:49
hallo dames

aangezien wij onze trouw volledig zelf bekostigen gaan we niet echt een huwelijksreis doen maar eerder een citytrip

Gezien we niet z'n groot budget hebben en onze 3 kids zolang niet kunnen missen
hebben we besloten om gewoon een citytrip onder ons 2 te doen

iemand leuke budgetvriendelijk citytrips


kelly
2-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 19 | Gelezen: 2333


Jente
26-10-2013
 Meld misbruik28-8-2013 17:23:38

Misschien alvast eens kijken naar waar Ryanair/Jetairfly goedkope vluchten aanbieden en in functie daarvan zoeken? De Zuidelijke landen zullen wellicht goekdoper zijn qua kosten ter plaatse dan Scandinvië. Een aanrader vind ik ook Praag. Leuke, mooie en goedkope stad. Zowel qua verblijf als eten. Wenen en Boedapest zouden ook heel mooi zijn maar daar ben ik zelf nog niet geweest.

Misschien ook de acties op Groupon in de gaten houden; Daar komen regelmatig citytrips voorbij!



Ine
28-6-2014
 Meld misbruik28-8-2013 17:30:23

http://travelbird.be/ is ook een leuke site.

Mijn vriend en ik zijn er al eens mee naar Parijs geweest , echt super.
Ook via groupon hebben we al eens een vakantie gedaan (onze laatste trouwens 2 maand geleden, een cruise).



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik28-8-2013 17:31:00

bedankt voor de tip Jente




kelly
2-5-2014
 Meld misbruik28-8-2013 17:31:23

bedankt Ine



kim
13-9-2014
 Meld misbruik28-8-2013 17:40:07

Hey Kelly,
Ik ben zelf reisagent en weet dus wel een beetje mijn weg in de wereld van citytrips. Als jullie met het vliegtuig wensen te gaan zou ik beslist niet te lang wachten om vliegtickets te reserveren zodat je de goedkoopste tickets hebt.
Inderdaad zoals Jente vermeld eventueel de bestemmingen selecteren waar je de goedkoopste vluchten vindt.
Praag en Boedapest zijn zeker ook betaalbare bestemmingen ter plaatse.
Maar er zijn zeker nog mogelijkheden.
Als ik je moet verder helpen met het zoeken stuur gerust een mailtje kimhertveldt@gmail.com



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik28-8-2013 17:54:14

boedapest spreekt ons zo niet direct aan

praag geen idee moet ik eens informeren

Beide zijn we nog nooit in parijs geweest en Barcelona zouden we ook eens graag doen, alsook new york ( maar dat laat ons budget niet toe )



Sarah
10-8-2013
 Meld misbruik28-8-2013 18:07:57

hej wij hebben via verrassingstickets.nl gedaan super goedkoop en je weet wel niet waar je naartoe gaat.

maar omdat het er om gaat om gewoon met 2 even weg te gaan lijkt mij dat niet zo belangrijk :-)
wij zijn voor 175 euro hotel met ontbijt, en vlucht naar Turijn (italië) geweest :-)



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik28-8-2013 18:11:13

wij hebben via vakantie.be (biedmee.be, gebaseerd op de nederlandse site vakantieveilingen.nl) een voucher aangekocht voor Berlijn!

We gaan zelf met de auto (van bij ons uit 6 uurtjes rijden) en hebben dus 3 nachten in Berlijn (dat op zich ook al niet zo duur is / vluchten naar zuidelijke landen kwamen veeel duurder uit), suite met ontbijt en parking voor twee personen voor 140€!

Op de terugweg gaan we ook nog een nachtje in Keulen overnachten in een heel sjiek hotel - we vonden dat we dat toch wel verdiend hadden :-) dat kostte ons 123€ (kamer met ontbijt en parking in't midden van 't stad!)

Daar kijk ik zo mogelijk nog MEER naar uit dan naar de trouw zelf! haha



Isabelle
13-9-2013
 Meld misbruik28-8-2013 18:19:04

Lissabon is praaaachtig in de maand mei!



Martine
14-6-2014
 Meld misbruik28-8-2013 18:45:42

Barcelona is wel de moeite!
En als je voor een citytrip gaat, is het vaak handiger dat het nog niet te warm is :).

Parijs kan je dan weer met de trein doen (met een auto in Parijs is gekkenwerk). Die TGV kan je sowieso pas boeken 3 maand op voorhand.
En als je wat rondkijkt en wat acties volgt, kan je meestal ook wel een redelijk budget-hotel vinden.



Ine
28-6-2014
 Meld misbruik28-8-2013 18:46:57

Graag gedaan, als je niet van drukte of vuile steden houdt zou ik niet meteen naar Parijs gaan. Ik ben wat afgeknapt van die stad , had me veel romantiek verwacht maar helaas. Dan blijf ik liever in België want ik ben m'n hard verloren aan Brugge..

Maar ooit kan je goedkoper een weekje gran canaria/griekenland/... of dergelijke boeken dan een paar dagen citytrip maar dan moet je inderdaad je kids missen..
Zou gewoon eens rondkijken en bespreken met je partner.
Of als je niet kan kiezen beiden paar steden opschrijven in een zakje en je kindje(s) ofz een kaartje laten trekken..



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik28-8-2013 18:56:27

Mijn top drie is: Rome, Barcelona en Venetië. Echte zalige steden.



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik28-8-2013 21:43:58

Amsterdam vind ik ook altijd super, daar zijn we intussen al 3x op weekend geweest en we zijn het nog steeds niet beu!
Venetië is ook héél gezellig en romantisch.. Verona is ook leuk!
Milaan vond ik minder, vooral veel dure winkels en daarbuiten is er weinig te zien!
Disneyland Parijs is ook fijn om te doen, maar misschien minder als huwelijksreis



debora
18-7-2014
 Meld misbruik28-8-2013 23:30:52

Hey meid, wij zijn al 2 jaar na elkaar naar Rimini (Italië) geweest. Ook omdat door men ziekte het financiële niet echt veel toeliet.

In juni zijn we met Ryanair, enkel handbagage en in Rimini, hotel met ontbijt voor 300euro voor de 2 in totaal geweest...Hotel en vlucht tesamen voor een week!

Hebben dit zelfs echt niet lang vantevoren beslist, dus das misschien wel een optie...

Als je graag meer informatie zou willen, laat het gerust weten ;-)




Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik29-8-2013 7:42:29

Bij ons hetzelfde ... We willen de kindjes ni te lang missen dus wij gaan op citytrip naar Portugal/Lissabon



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik29-8-2013 10:55:44

Barcelona, Sevilla en Granada zijn toppppers maar ik ben dan ook cultuur-citytrip in Spanje fan :) ik vind London en Parijs ook nog steeds twee klassiekers die de moeite zijn, net als Rome. De toppers wat verder weg zijn Dubai, NY, Washington DC en Miami.



Laura
19-10-2013
 Meld misbruik29-8-2013 14:19:55

Londen is onze favoriet (daar zijn de hotels natuurlijk wel duur, en het eten en drinken ook nogal), zijn deze zomer naar Rome geweest en dat was echt super! (met SN ook goedkoop gevlogen, je hebtd aar ook veel hotelletjes die niet duur zijn). Een aanrader! En Italië = lekker eten en lekkere wijn voor weinig geld ;-). Ik vind Barcelona persoonlijk maar niks, met uitzondering van Parc Guel (of hoe schrijf je dat). Het leuke is natuurlijk wel dat je daar strand hebt...



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik29-8-2013 20:21:32

Bedankt allemaal voor de tips , ik ga alles zeker eens bekijken :-)



wendy
23-8-2014
 Meld misbruik6-9-2013 21:25:03

Dag Kelly, Wij zijn al zeer goedkoop naar Porto kunnen gaan met Ryanair. We zijn nu net terug ook van een zeer goedkope citytrip naar Rome via Groupon.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums