Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen

  28-8-2013 13:11:56
Hallo, Welk budget moet je uittrekken voor trouwringen? Ik heb via onze fotograaf gehoord dan Diane Patcholski van Hasselt echt een topper is. Ben haar ook al tegen gekomen op de trouwbeurs in Genk vorig jaar... Nog iemand zo enthousiast? Dan maken we zeker eens een afspraak bij haar! Nog suggesties? Dat begint tijd te worden zekers?

heleen
22-3-2014
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 1701


Karen
13-7-2013
 Meld misbruik28-8-2013 13:24:12

Hangt er vanaf welk materiaal je wilt? Goud? Zilver?

Wij hadden witgouden, simpele ringen. Bij een gewone juwelier of goudsmid spraken ze hier vanaf 800euro per ring.. zonder steentjes.

Wij zijn dan bij Fede di Oro gaan kijken in Izegem, en hebben hier twee ringen gevonden voor 1360 euro totaal. 1 gewone witgouden ring en 1tje met 7briljantjes.
Het was eventjes rijden van bij ons thuis, maar de moeite waard, en de ringen werden nadien gratis aan huis geleverd.

Ik ken Diane Patcholski niet, maar bij een specifieke ontwerpen betaal je vaak meer...maar je krijgt dan natuurlijk ook een uniek stuk en waar voor je geld.



Liesbeth

 Meld misbruik28-8-2013 13:25:08

Hallo Heleen,

Nog een adresje in Hasselt - Elke Smellenbergh in de Maastrichterstraat.
Goudsmid, steeds hopen werk en mooiste juweeltjes voor bruidjes maar ook
zo... altijd ook mooie aparte zilveren juwelen.

Groetjes. Liesbeth.

sssshhhtttt ik kom er soms wel eens voor een zilveren ring...



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik28-8-2013 13:27:54

Wij hebben gekozen voor stalen ringen, ik heb er eentje met 3 briljantjes in
Ik denk dat we ongeveer een dikke 500 euro kwijt zijn voor 2 ringen!

Het lijkt heel hard op witgouden ringen, dus we zijn voor de goedkoopste optie gegaan aangezien we allebei op ons werk al geen juwelen mogen dragen :)



sandra
13-9-2013
 Meld misbruik28-8-2013 14:07:17

dat hangt er vanaf wat jullie willen goud, zilver, wel og geen steentjes.
En dat een ontwerper duurder zou zijn betwijfel ik.
Wij hebben onze ringen gekocht bij Wim Meeusen in Antwerpen, allebei goud en in de mijne 2 briljanten. Kwam op ongeveer 1300 euro.
Wij hebben bestaande ringen gekozen, maar hij werkt ook op maat! Je kan bij hem de ringen ook in het zilver kopen.



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik28-8-2013 14:25:41

Wij hebben gekozen voor Elke Van Herck in Herentals. Een super goede ontwerpster die mooie eigentijdse juwelen ontwerp. Wij zijn voor onze ringen (in het zilver) zo'n 550,00 € kwijt. Je kunt ook alles in het witgoud of goud laten maken maar dat was dan duurder en wij zijn daar niet zo gek op. Je kunt zelf dingen mee bedenken of haar volledig haar ding laten doen. Check zeker haar pagina op FB eens of de website.
Wij mogen in oktober een eerste keertje gaan passen en definitief OK geven en dan zouden we ze nog dit jaar hebben. Sneller kan ook indien nodig maar dat was voor ons dus niet nodig.



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik28-8-2013 14:34:49

Hier ook Fede di oro. Veel keuze, interessante prijs en goede service. We hebben ze een halfjaar geleden besteld. Wij zijn vrijdag gaan passen: die van de aanstaande was meteen in orde, de mijne was iets te klein. Ze gingen meteen aanpassen en morgen mag ik die gaan ophalen. We betaalden 1100 euro in totaal. Beide zijn witgouden ringen, de mijne met 10 briljantjes. Absolute aanrader!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik28-8-2013 14:39:49

Hangt af van de grootte van de ring die je aan je vinger wil :) Met stalen ringen ben je heel wat goedkoper gesteld, goud is pakken duurder. Wanneer je voor steentjes gaat, gaat de prijs ook fel omhoog. Wij hebben bij Fede Di Oro 2 witgouden ringen genomen. Bij mijn man, effen met in het midden een groef in, bij mij ijsstructuur met 10 briljantjes. Prijs een kleine 1500 EUR maar daar kan je heel wat vanaf krijgen als je oud goud mee doet om te verkopen! Ik had ook een kanjer van een ring gezien met 100 briljantjes (I know, maar die was echt mooi) en die kostte voor die ring alleen 3200 EUR. Toen mijn lieverd wit trok bij het horen van de prijs heb ik vriendelijk bedankt :)



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik28-8-2013 14:50:12

wij hebben gekozen voor yves van schoenwinkel, omdat ik zijn ontwerpen al zolang zo graag zag, maar hij is wel wat duurder ... daarom dat ik eerst dacht aan zilveren ringen - maar toen bleek dat we nog voldoende oud goud hadden liggen en dit heeft de prijs serieus kunnen drukken!
wij zijn nu voor onze twee ringen (mijne met 8 briljantjes) 995€ kwijt (terwijl we normaal 2400€ of zo hadden moeten betalen :-) we hebben een dure smaak, denk ik...)



tash
21-9-2013
 Meld misbruik28-8-2013 17:29:20

wij hebben inderdaad ringen van bij Diane. Zij was de enige (en we hebben er een aantal afgelopen) waar we ZEKER van waren dat zij het oude goud dat ik van mijn ouders heb gekregen zou verwerken in onze ringen, en het niet zou meegeven naar een rederij of het zou afkopen....Als je bij de overige "kandidaten" diepere vragen stelden over het bewerken dan bleek dat ze op een aantal vragen een antwoord gaven dat totaal niet klopte...... We zijn verschillende keren bij Diane langs geweest, ze maakt stap voor stap je ring af, je geeft stap voor stap je goedkeuring. vind je het niet mooi, dan begint ze terug opnieuw.......Wij zijn heel erg tevreden over haar!!!!!!



kris
14-12-2013
 Meld misbruik28-8-2013 17:36:43

wij hebben onze ringen ook van bij diane en ze zijn supper goed gemaakt en je bent er altijd zeker van dat je iets unieks hebt. ze maakt altijd eigen creaties en je kan daar ook maandelijkse aflossingen dien dat je niet ineens zo een smak geld moet neerleggen. echt een aanrader



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik28-8-2013 17:56:23

Wij hebben onze ringen in Turkije gekocht. 1000 euro voor het paar. xxx



Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik28-8-2013 18:24:44

Die van ons komen van Sieraden Ludo uit Aarschot. Je kan de collectie ook op zijn website bekijken. We zijn vandaag onze ringen gaan afhalen en ze zijn zooooo mooi!



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik28-8-2013 20:32:41

Wij zijn ook bij federioro geweest en ik vond het daar idd super! Super service en heel veel keuze! Je kan gaan voor €800 per paar. Wij zijn beland op €1480 voor een paar: voor mijne man ne vrij simpele bredere witgouden ring en voor mij witgoud met 8 briljanten. :-) maar je hebt zkr nog genoeg tijd hoor! Wij zijn 16 aug geweest, half sept worden ze geleverd en we trouwen 5okt. Tijd zat dus.



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik28-8-2013 21:44:34

Onze ringen zijn ook gemaakt door Diane, ik kan alleen maar beamen wat hier over haar gezegd wordt. Een aanrader!



Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik28-8-2013 22:20:16

Toevallig gisteren nog wat over haar gepost gehad. Kijk maar eens na en niet twijfelen. Succes nog!



catherine
24-8-2013
 Meld misbruik31-8-2013 10:32:42

Hey! Wij hebben onze ringen van Kirsten vos, goudsmid in Riemst. We hebben samen met haar de ringen ontworpen (op papier) en ze zijn gewoon weg prachtig geworden! We hebben oud goud afgegeven, en hebben zo de rpijs erg kunnen drukken. De ringen waren twee maand later ook al klaar! Plus onze namen en datum aan de binnenkant gegraveerd! Ze is ook een heel lieve madam! Zeker een aanrader! Www.kirstenvos.be Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...