Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tips voor andere bruidjes: USA-roadtrip

  27-8-2013 15:47:37
hoi bruidjes!

dit jaar in mei hebben we een roadtrip gemaakt door het Zuidwesten van de Verenigde Staten. Toen we alles aan het plannen waren was het de bedoeling dat het onze huwelijksreis zou worden, maar door de aankoop van een stukje bouwgrond hadden we onze trouwplannen wat uitgesteld. De reis ging wel door, en het is een verlovingsreis geworden, mijn vriend heeft me daar gevraagd!

We zien deze reis ook wel als onze huwelijksreis, dus na ons huwelijk volgend jaar komt er wellicht geen reis. Dit ook omdat we dan tegelijk volop aan het bouwen zullen zijn...

Voor de bruidjes die een honeymoon naar de VS plannen, op onze blog kan je veel informatie vinden!
En als er vragen zijn, laat maar komen!

http://bartensofie.wordpress.com/


Sofie
6-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1314


evy

 Meld misbruik27-8-2013 18:13:25

Een woord na het lezen van jouw blog: wow! Ziet er een magnifieke reis uit! Mijn toekomstige wilt in de komende jaren de west coast aandoen, dus jouw blog staat nu in mijn favorieten opgeslaan en zal hopelijk ooit van pas komen :) Zou je mij +/- kunnen zeggen hoeveel jullie reis kostte (mag ook via privé bericht)? Verbleven jullie vaak in motels of toch eerder in hotels?



Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik27-8-2013 18:30:31

Het was een onvergetelijke reis! We zijn nog altijd bezig met foto's selecteren...
Voor zo'n reis (4 weken) moet je wel wat centjes willen neertellen, maar je maakt het zo duur als je zelf wil. Wij zijn alles ruim op voorhand (een jaar) beginnen boeken en dan kan je wel wat 'besparen'.
Maar je hebt er een enorm mooie ervaring voor terug, zo'n reis gaan we wellicht niet snel meer maken!



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik27-8-2013 19:59:23

Wij hebben een gelijkaardige reis als honeymoon gedaan en het is inderdaad fantastisch!
Wij waren er 22 dagen ..en ik zou nu al terug willen. Bij vertrek heb ik geen "Goodbye USA" gezegd, maar zeker weten "See you soon USA".

Zoals je zegt: zelf boeken bespaart veel geld. Zo hebben wij het ook gedaan.



Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik27-8-2013 20:21:41

Vooraf zeiden veel mensen tegen ons: eens je er geweest bent wil je zeker terug. En wij maar zeggen 'het is één keer, dan hebben we het gehad'. Maar stiekem dromen we ook al van terug te gaan...



Laura
19-10-2013
 Meld misbruik28-8-2013 9:49:51

Wij zijn vorig jaar naar de VS geweest en hebben ongeveer hetzelfde gedaan als jullie, mijn vriend heeft me daar ook ten huwelijk gevraagd :-) En dat was inderdaad een ongelofelijke reis! En mensen zeiden ook tegen ons 'als je daar bent geweest wil je zeker terug'. En uiteraard... :-). Voor onze huwelijksreis gaan we naar Java en Bali (ik ben vorig jaar heel lang en veel bezig geweest met het plannen van onze reis naar de VS, en dat leek me wat veel in combinatie met de trouw), ik kijk er heel hard naar uit maar ergens toch ook jammer dat we niet naar de VS gaan... Zijn nu dus onze trip van volgend jaar al aan het plannen ;-). Maar inderdaad Sofie, enorme aanrader voor mensen die nog neit goed weten waar ze naartoe moeten op huwelijksreis ;-).



Charlotte
16-5-2014
 Meld misbruik28-8-2013 13:43:27

Wij gaan voor onze huwelijksreis ook naar de VS, maar wij doen een roadtrip door florida. Van orlando tot key west :)



Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik29-8-2013 9:20:06

Wij zijn ook op huwelijksreis naar de Westkust geweest (beetje gelijkaardig). Zelf heb ik deze reis ooit als kind gedaan (2 jaar in de US gewoond), voor mijn man was het de eerste keer richting USA en hij was wat sceptisch, maar naderhand heel enthousiast. Amerika is echt een aanrader: comfortabel reizen, veel te zien, vriendelijke mensen, boeiende landschappen, ... En met een beetje geluk staat de dollar goed


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums