Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruin tintje: hoe doen jullie dat?

  27-8-2013 11:03:35
Dag iedereen,

De dag komt dichterbij, en aangezien ik er graag toch een beetje bruin (en gezond) wil uitzien, ben ik op zoek naar de beste manier hiervoor :-). Oorspronkelijke idee was om een paar keer onder de zonnebank te gaan, maar blijkbaar kan je daar achteraan op je rug 2 witte vlekjes krijgen door de manier waarop je op de bank ligt. Ik weet niet of iemand hier ervaringen mee heeft? (Nu, ik wil lichtjes bruin zien en bruin ook niet makkelijk, dus ik denk dat dit nogal zal meevallen)

Nu heb ik gehoord over een nieuwe 'bruinen zonder zon', die geen strepen geeft en ook niet zou afgeven op kleren, maar hier sta ik toch wat sceptisch tegenover... Andere optie is van dat spray-tannen, maar daar weet ik ook niet echt veel van...

Dus mijn vraag: hoe doen jullie dat of hebben jullie dat gedaan: zonnenbank, bruinen zonder zon, spray, iets anders? En wat is volgens jullie de beste manier?

Bedankt!


Laura
19-10-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1491


Tiffany
7-9-2013
 Meld misbruik27-8-2013 11:15:09

Ik was ook eerst van plan om spraytan eens te proberen.
Daar hebben ze het mij afgeraden.
Bij sommige mensen pakt het heel goed, bij anderen is het dan weer in strepen.
Het was beter om dan een kuur van drie dagen zonnebank te doen.
Ik ben deze week en vorige week gegaan en volgende week ga ik dan nog 2 keer en dan hoop ik toch een kleurtje te hebben.
Ik bruin wel heel gemakkelijk en verbrand bijna nooit en ik heb geen 2 witte vlekjes :).
Ik heb ook een tijdje zelfbruiner gebruikt. Is ook niet slecht maar zonnebank is effectiever.
Niet gezond maar we trouwen maar 1 keer hé;)



margot
7-9-2013
 Meld misbruik27-8-2013 11:35:35

idd ik dacht ook eerst spray tan te doen , maar ik had al vele negatieve reacties gehoord .. dus ik heb besloten om te gaan zonnenbanken :-)

na 3x zag je al duidelijk bruin ( terwijl ik moeilijk bruin wordt :s )
en ik blijf om de 4dagen naar zonnenbank te gaan om mijn kleur te onderhouden tot ik trouw :D
( + ik heb geen witte vlekjes!:p)



mona
27-7-2013
 Meld misbruik27-8-2013 11:38:02

Bij een zomerhuwelijk? De natuurlijke zon! Gratis en mooi naturel resultaat. Zeker als je met een goede zonnecrème smeert krijg je een egaal naturel effect dat lang houdt...



sandra
13-9-2013
 Meld misbruik27-8-2013 12:06:45

ik ga ook af en toe naar de zonnebank, en ik heb wel last van die lichtere vlekken...
Nu zijn ze vervaagt door de zon, maar ik zou graag nog een aantal keer naar de zonnebank gaan voor 13/09 en vrees ook dat ze zullen terugkomen..

een vrienden had dit ook en heeft dit gecamouffleerd met wat poeder fond de teint



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik27-8-2013 12:09:09

Ik ben sinds vorige week aan het zonnebanken.. Ik probeer 2x per week te gaan
De snelbruiner is iets te heftig voor mij want ik bruin heel snel, dus ik ga weer terug onder de gewone gaan denk ik..

Die lichtje vlekjes daar heb ik nog niet op gelet eigenlijk! Maar dat kan je inderdaad met make-up wel camoufleren denk ik
Spraytan en bruinen zonder zon heb ik geen ervaring mee, maar ik zou schrik hebben om oranje uit te slaan ofzo :D



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik27-8-2013 12:14:16

ik krijg die lichte vlekjes alleen na een hoop keren zonnebanken! dus dan moet ik echt al heel bruin zien (en dat duurt wel effe bij mij ;-) ).
de mevrouw in mijn zonnebankcenter raadt aan om regelmatig te 'draaien' in dat geval (en dus ook eens op je buik te gaan liggen...
maar sommige centra hebben ook een zonnebank waarin je kan rechtstaan! en dan heb je dat probleem dus niet...
misschien dat je daarnaar kan zoeken in je omgeving?



Cedric

 Meld misbruik27-8-2013 12:30:57

Bruinen zonder zon crème!
De tijd dat deze lelijke strepen nalaat is écht verleden tijd.

Je hebt nog even de tijd om te experimenteren en te bekijken of je het een mooi resultaat vindt ;-)

Kleine tip om zéker geen oneffenheden te hebben en een natuurlijk resultaat: je bruinen zonder zon mengen met wat bodylotion.

Succes!

Isabelle
Cedric Alexandre Photography




6-9-2014
 Meld misbruik27-8-2013 14:42:25

Die witte vlekjes kan je voorkomen door om de vijf minuutjes een beetje te verschuiven. Als je te lang onbeweeglijk blijft liggen en snel bruint, kan je op je rug twee witte vlekken krijgen ( de plekjes waar je rug het hardst op de bank drukken) maar dat heb je dus niet als je een beetje beweegt :-).



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik27-8-2013 15:36:13

You are in luck! Ik ben de bruiningsexpert! Al heel mijn leven heb ik complexen over mijn porseleinen velleke. :p En ik heb al alles geprobeerd. Hier mijn ervaringen. - Vroeger ben ik veel onder de zonnebank geweest. Nu heb ik er spijtig genoeg niet genoeg tijd en geld meer voor over. Ook omdat het bij mij echt wel een aantal weken duurt voor er effectief een zichtbaar resultaat is. Die witte plekjes kunnen idd gebeuren als je steeds op je rug ligt maar zijn gemakkelijk te vermijden en echt niet super opvallend. - bruinen zonder zon crème: geen goede ervaringen mee. Je moet er een gave voor hebben. :p ik had niet echt veel last van oranje of strepen maar wel van 'plekken' op moeilijke plaatsen zoals tss je vingers, de ribbels op je enkels en ik had teveel schrik voor over mijn gezicht te gaan. :p Zeker op voorhand al ne keer uitproberen! Maar ik zou het niet aanraden. - voor mijn wettelijke trouw in juli heb ik me voor het eerst laten sprayen. Opgelet: vraag achter een spray-tan ZONDER caroteen! Heel belangrijk. Zkr als je een licht vel hebt zoals ik. Wordt gedaan door een professional, speelt in op je eigen natuurlijk pigment dus ziet er niet 'nep' uit, geen plekken of iets gehad! Zeer tevreden van! Ikzelf ben vanaf deze week bezig met 3x per week naar de zonnebank te gaan tot de Kerkelijke trouw. Indien ik dan tevreden ben van mijn kleurtje, oké. Indien niet, laat ik me nog eens sprayen. Maar voor je je laat sprayen op de grote dag,probeer zeker eens op voorhand!



Laura
19-10-2013
 Meld misbruik28-8-2013 9:51:40

Bedankt iedereen!
Goed, ik denk dat het dus zonnebank wordt! Ik ben toch niet zonen held in nauwkeurige dingen dus die bruinen zonder zon valt al af. En dat sprayen mjah ik ga er hoogstwaarschijnlijk inderdaad half oranje uitzien dan :-).

Dus ik ga vanaf volgende week is naar de zonnebank beginnen gaan! En ik zal mij af en toe een beetje verschuiven voor eventuele witte plekjes ;-).

Bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...