Terug naar overzicht
Een goede raad DOE HET NIE.
Beste Filip,Ik (en waarschijnlijk ook Marleen die dit bericht heeft opgesteld) zou het erg op prijs stellen dat je je antwoord motiveert!
Beste Marleen,Je zou misschien ook eens contact kunnen opnemen met videograaf Freddy te Zoersel.Wij waren zeer tevreden over hem.Uitstekende montage prachtige DVD.Bovendien was zijn prijs zeer interessant.Wij betaalden maar 325 euro.Succes
Ik denk persoonlijk dat hier een hoop mensen zitten die meerdere login's hebben en zo hun eigen willen promoten, maar dat is maar mijn idee.Het is wel vermoeiend ;)
Ja Marlies, Dat is ook mijn idee. Je kan het vaak al gewoon aan het gebruikte taalgebruik merken. Spijtig dat het hier zo moet lopen...Heeft niemand dan positieve of negatieve ervaringen met videomanie???GroetenMarleen6.7.7
Hey,Het is iemand die vroeger veel op het forum zat en die veel reclame maakte voor zichzelf.Toen waren er ook dikwijls discussies met anderen, maar dat komt inderdaad omdat sommige mensen (waaronder ook zijzelf)onder verschillende namen inloggen en zo soms zichzelf promoten of anderen afbreken (dikwijls zonder gegronde reden).Zelf heb ik contact gehad met Theo. Een vriendelijke man (ook al kwam hij op het forum niet altijd zo over, want er zijn soms zware discussies geweest)die me voorgesteld had om een dvd te bekijken omdat ik graag wou weten hoe het er in onze zaal aan toeging.Zelf hebben we niet voor hun gekozen, dus kan ik u niet echt verder helpen.Veel succes!!!Groetjes, Sissi
Hallo,Met videomanie heb ik geen enkel contact gehad,maar met wel met iemand anders die ook veel op het formun zit/zat. Zogezegd goedkoop,maar er schuilt een ferm adertje onder het gras. Er komt namelijk 125 euro verplaatsingskosten bij. Terwijl een volle tank nog altijd maar 60 euro kost.Ik heb geen probleem ermee om verplaatsingskosten te betalen,maar het moet wel binnen de perken blijven,zo kan ik ook winst maken.Dit geldt niet alleen voor een videograaf,maar ook voor een fotograaf.
Ter attentie van Mieken,Hi Mieken ! Ik spreek me niet uit over Videomanie noch negatief noch positief.Maar ik ga ervan wel uit dat iedereen,dus ook Videomanie,hun best doen.Wat de goedkope videograaf met een addertje onder het gras betreft bedoelde je hopelijk mij niet. Immers ingevolge je oproep op dit forum dd.24 november ll. schreef ik je dat 125 euro verplaatsingskosten vragen natuurlijk knettergek is.Tussen vragen en het krijgen is gelukkig nog een groot verschil.Bovendien schreef ik je dat naar mijn bescheiden mening enkel de totaalprijs telt.Bijvoorbeeld 700 euro en geen verplaatsingskosten moeten betalen is nog altijd veel duurder dan BIJVOORBEELD 325 euro + 125 euro ( door je genoemd) verplaatsingskosten samen nog altijd maar 450 euro. Ikzelf deed op 15 november ll. een voorstel aan ene Mieke.De afstand was toen voor mij 235 km.Ik vroeg hiervoor 325 + 70 (verplaatsingskosten) totaal dus 395 euro.70 euro voor 325 km acht ik billijker.Naast de benzine is erook verzekering,autotaks, onderhoud en afschrijving auto. De uren dat men in de auto zit werden dan nog niet eens gerekend.Tot slot meen ik dat zolang de verplaatsingskosten bij de offerte duidelijk worden vermeld men moeilijk van een addertje onder het gras kan spreken.Bovendien laat de totaalprijs iedereen toe een een juiste prijsvergelijking te maken.Echter de prijs alleen mag niet bepalend zijn. Er is ook nog kwaliteit,inzet en vooral het moet klikken op de belangrijkste dag van je leven met iemand anders altijd in je buurt. Beste groetenVideograaf Freddyfre4@telenet.be
Hallo, Theo komt inderdaad erg vriendelijk over, maar praat wel erg graag :-) Ik had moeite om het gesprek te beëindigen. Maar dit alleen is mi niet een reden om af te haken. Ik kreeg echter nog 2 echt negatieve kritieken van mensen die niet met hem samengewerkt hadden. Ze kenden wel iemand die dat wel gedaan had maar die persoon heb ik ondertussen zelf nog niet kunnen spreken. Ik wacht dus vol ongeduld op iemand die effectief met Videomanie heeft samengewerkt, en er (on)tevreden over was. Ik wacht natuurlijk niet op het zoveelste bericht van mensen die met een pseudoniem werken :-)GroetenMarleen