Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Leuke cadeauverpakkingen

  23-8-2013 14:23:43

Weet er iemand waar ik leuke cadeauverpakkingen kan kopen?
(ik ga de cadeautjes voor de getuigen e.d. afgeven tijdens de lunch bij ons thuis en ik zou ze graag in een mooie verpakking klaarleggen op tafel)

Ava heb ik al geprobeerd :-/.. Verpakkingen zijn niet kleurrijk genoeg..

Groetjes!

Deborah
13-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1226


Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik23-8-2013 14:38:05

Blokker, Casa, Action, Ikea, Carrefour, Dreamland, ... Ik denk dat je er overal wel kan vinden. En nu met de scholen die terug gaan beginnen kan je ook leuk kaftpapier kopen, kan ook dienen als cadeauverpakking.



Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik23-8-2013 15:00:23

Ikea heeft nu een papershop,super mooie verpakking/decoratie! Weet alleen niet in welke Ikea deze beschikbaar zijn...



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik23-8-2013 16:37:39

Hema heeft ook nog redelijk wat verpakkingen.



Ine
28-6-2014
 Meld misbruik23-8-2013 17:58:41

Heb je een speciaal thema of niet voor je bruiloft?

In deze link vind ik bv het aller1ste voorbeeld echt wel mooi en simpel te verpakken http://www.girlscene.nl/p/6876/inspirerende_cadeauverpa...
Maar weet natuurlijk ook niet wat je gaat geven ..
Tegenwoordig is het ook in om met zo speciale techniek iets intepakken in een mooi stofke of keukenhanddoek achtige dingen.



Ine
28-6-2014
 Meld misbruik23-8-2013 17:59:39

Ps: action of big bazar , leenbakker enz kunnen misschien ook leuke dingen hebben?



Deborah
13-9-2013
 Meld misbruik23-8-2013 18:28:06


Dankjewel meiden!!

Ik ga morgen op stap :-)!!

Ja, idd een thema, maar enkel voor in de feestzaal.

Voor de lunch bij ons thuis heb ik al van die leuke papieren rietjes met polkadots, snorretjes voor er aan te plakken en nog veel leuke deco (suuuuperplezant om dat zo te decoreren).. Daarmee dat ik ook kleurrijke cadeauverpakking zoek!

;-)!

Groetjes,
Debo


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...