Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotograaf West Vlaanderen

8-12-2006 14:39:30
Hallo allemaal,
Is er iemand die een goeie fotograaf regio West vlaanderen kan aanprijzen ?
Liefst iemand die natuurlijke en spontane foto's neemt en ook nie te duur is want we willen echt geen grof geld daaraan uitgeven.

Alvast bedankt,
Groetjes

Mieke
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 342

natascha
28-7-2007
 Meld misbruik8-12-2006 15:05:16

Hey Mieke,

Wij hebben fotograaf Masselis van Klerken. Spontane foto's!
Kijk maar es op de website: intikken fotografie masselis op yahoo. Ik weet de precieze site nu niet direct!

Groetjes, Natascha

Hely
20-7-2007
 Meld misbruik8-12-2006 17:46:29

Wij hebben fotograaf Unitas van Rumbeke voor 1000 euro voor een hele dag reportage en een mooi album (gem 150 foto's, want dat vond ik ook wel belangrijk).

Daarnaast hebben we ook nog een tiental andere, meestal duurdere fotografen bezocht over bijna gans West-Vlaanderen.

Wat bedoel je met niet te duur? Hoeveel heb je voor je fotograaf gebudgetteerd?

Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik8-12-2006 17:53:48

Dag Helly,

Ja goeie vraag wat niet duur is, 1000euro voor een hele dag + album vin ik te doen.
Bedragen rond de 1500 ed is teveel.
Ik kan er het geld niet aangeven voor alleen de foto's.
Heeft die fotograaf van jullie een site ?

Groetjes Mieke

davida
8-9-2006
 Meld misbruik8-12-2006 18:18:51

hey

wij hadden foto leurs uit bredene een echte aanrader niet duur en heel sympathiek.

grtjs

Benedikte
14-10-2006
 Meld misbruik8-12-2006 19:51:24

Hallo,
Wij hebben Unitas uit Beveren (Roeselare) gevraagd voor onze huwelijksreportage. Het kost ons 1000€ voor een hele dag (tem receptie) en het album. Nu, het album hebben we nog niet, wel het proofingalbum met maar liefst 650 foto's waaruit we nu de mooiste mogen kiezen. Op basis van onze keuze start hij dan met de creatie het album. De albums die we bij hem al hebben kunnen inkijken, zien er telkens fantastisch uit! Dat proofingalbum mogen we dan ook houden nadien. Het is een heel aangename man, de reportage zelf was enorm ontspannen.

Groetjes, Bene

P

Meld misbruik8-12-2006 20:29:39

Mieke

Wij nemen fotografe Angia uit Ledegem. Zij maakt héél natuurlijke foto's en is niet duur. Je hebt al een mooi album voor ongeeer 800 EUR, denk ik.

Groeten

mieken
20-7-2007
 Meld misbruik9-12-2006 15:29:49

Hallo,

Wij werken samen met een freelance fotograaf. Van rond 10u tot 2-3 u 's nacht betalen we ongeveer 750 euro.

We krijgen al onze foto's op dvd,cd-rom,dus geen dure nabestellingen. In de prijs zitten ook een 100 tal prints in begrepen,in alle formaten,kleuren, ook een fotoreportage,... We mogen op 500-600 foto's rekenen.

De geposeerde foto's,maar ook hele spontane.

Hij is van Antwerpen afkomstig,maar heeft familie aan de kust wonen en zo hoeven we geen verplaatsingskosten betalen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...