Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vandaag exact nog 1 jaar

  22-8-2013 16:59:22
Hallo allemaal Ons huwelijk is volgend 22 Augustus... Ik kijk er zo naar uit, Het enige wat er al vast ligt is de datum en de feestzaal,verder heb ik nog nis gedaan en wee niet goed waar te beginnen n wat te den. Hhhheeeeellllllllpppppp

Sabine
22-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1309


Cedric

 Meld misbruik22-8-2013 17:11:13

Sabine,

Een huwelijk vergt énorm veel organisatie, ik weet het goed genoeg, want wij zijn zelf nog maar twee jaar getrouwd. Je moet aan alles denken en vaak loopt de stress hoog op. De voorbereiding is absoluut niet te onderschatten, je moet aan zoveel denken...

Hebben jullie al gedacht aan een fotograaf?
Dat is namelijk wat wij, Cedric Alexandre Photography, doen: huwelijksfotografie.
Wij doen bewust niét mee aan de mode om ontzettend hoge prijzen te vragen voor een huwelijksreportage. Onze all-in formule ligt ver onder de prijzen die je elders kan vinden.
Waarom? Omdat fotografie een passie is voor mijn man, Cedric.
Het is zijn opleiding en hij doet het al meer dan 20 jaar. Meer en meer raakte hij gebeten door huwelijksfotografie: de emoties van die dag, het geluk van het kersverse paar, het voorrecht om dit van heel dichtbij mee te mogen maken... Zo is het project ontstaan om hiervan zijn beroep te maken.
Maar wel met het idee: "professionele foto's aan een betaalbare prijs".
Een huwelijk kost sowieso enorm veel, wij bieden de gelegenheid aan koppels om prachtige foto's te hebben, terwijl er nog budget over blijft om andere dingen te betalen.
Waarom elders boeken als je bij ons dit voordeel hebt?

Ik nodig je uit om even te kijken op onze website:
cedricalexandrephotography.wordpress.com
Kijk ook eens naar onze huwelijkspakketten bij "onze diensten".
Heb je vragen? Aarzel vooral niet, mijn taak is om zo snel mogelijk de aanvragen te beantwoorden, en ik doe dit met plezier!

Ik wens jullie, binnen exact één jaar, een prachtige dag en veel geluk samen!

Isabelle



stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik22-8-2013 19:30:23

Je hebt het allerbelangrijkste al ! een datum een zaal en een verloofde haha !
Laat het maar kriebelen !! een jaar is gauw voorbij gevlogen.
goeie vrienden van ons lieten ons weten dat ze gingen trouwen op 26 Juli 2013 die dag leek nog zover weg en ondertussen zijn ze man & vrouw en draag ik nu ook een verlovingsring rond mijn vinger ( totaal onverwacht )
Ik tel mee met je af ! here we go ...



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik22-8-2013 20:11:26

Hey Sabine,

Het belangrijkste heb je inderdaad al. :-)
Dan ben ik begonnen met contact op te nemen met de kerk en gemeentehuis, ook belangrijk dat je dit tijdig in orde brengt.
Daarna fotograaf en ceremoniemeester en ceremonievervoer vastgelegd (als je daar mee werkt he :-)
Trouwkleed kiezen, ringen kiezen, kaartjes kiezen en tafelvoorbereiding of versiering bedenken.
En eens je daar allemaal mee bezig bent, komt het grootste gedeelte vanzelf hoor.
Geniet in ieder geval van de voorbereidingen en doe vooral jullie eigen ding!!

Veeeeel succes!!!



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik22-8-2013 22:08:08

Wat je nog kan doen is een voorlopige gastenlijst opstellen, budget bepalen, gemeentehuis en eventueel kerk verwittigen, ceremonievervoer, trouwconcept, kijken voor een kleed, fotograaf zoeken,... maar het voornaamste is de datum en de zaal en dat heb je al. En vooral genieten!



Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik24-8-2013 19:17:35

wat ik eerst heb in orde gemaakt zijn feestzaal , gemeentehuis, trouwjurk en dj dan wit je al een eindje verder hé. En een draaiboek heb ik ook gemaakt. Achterin zitten van al mijn contactgegevens in van iedereen die iets met de organisatie van de trouw te maken heeft. En een in een ander onderdeel van mijn boek heb ik mijn gasten genoteerd en al een voorlopig keuze menu.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...