Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Welke feestzaal in de buurt van Lokeren?

  22-8-2013 15:52:13
Hallo iedereen,

Wij trouwen volgend jaar in de lente en willen ons feest geven in de omgeving van Lokeren (ruim 200 genodigden voor het avondfeest). We hebben al een aantal zalen gezien en zullen er ook nog een aantal bezoeken, maar de twijfel slaat ons nu al om het hart.Ik heb het forum al afgeschuimd maar niet alle reacties zijn even recent en maken het alleen maar moeilijker... Daarom graag jullie reacties met pro en contra's op ons lijstje :). Alvast bedankt!

* Domein 't Meersdael in Moerbeke: vond ik zelf een hele mooie omgeving, maar ik heb mijn vragen bij de tent bij koudere temperaturen (men zegt wel dat er warme lucht geblazen wordt, maar is dit dan niet storend? gelijkmatig verdeeld?) en bij de grote niet afgemaakte vijver en kindjes bij een receptie buiten...
* Breughel in Lochristi: vriendelijke ontvangst en uitleg, maar het buitengedeelte lijkt mij beperkt en niet helemaal ons ding
* Salons 't Oud gemeentehuis Wichelen: vriendelijke ontvangst, maar zaal lijkt ons klein voor 200 personen

Zalen die we dit en volgend weekend zullen bezoeken:
* Kasteel van Lebbeke
* Kasteel Coninxdonck Gentbrugge
* Hotel Serwir Sint Niklaas
* Keysershof Sinaai

En eventueel nog:
Caipiriniha Merelbeke en salons 't Roskam Merelbeke

We zoeken vooral een gezellige zaal met voldoende ruimte en dansgelegenheid, liefst een apart aperitiefgedeelte en een team dat zorgt voor een zorgeloze dag :).

Rita
12-4-2014
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1775


vicky
13-9-2014
 Meld misbruik22-8-2013 16:40:55

Wij zijn zelf van Lokeren, maar zijn voor ons feest uitgeweken naar Dendermonde, Hof Ter Velde, had onmiddellijk ons hart gestolen, ook hun manier van werken sprak ons erg aan.

Nu even over jouw zalen, van domein 't Meersdael heb ik al veel goeie commentaren gehoord, ben er zelf wel nog niet geweest, is in ieder geval een prachtige locatie.
Den breughel in Beervelde is van eten heel lekker, al veel geweest maar vind ik persoonlijk aan de dure kant..
t oud gemeentehuis in Wichelen heb ik ooit een een personeelsfeest gehad, lekker eten een goede sfeer maar vind de zaal toch ook aan de kleine kant voor 200 mensen.

Het park van Beervelde zou ook eventueel nog een optie zijn daar kan je het koetshuis afhuren.

Nog veel succes
groetjes Vicky




Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik22-8-2013 18:14:17

Keysershof echte aanrader! Wij mochten voor onze receptie even met hun boot gaan varen, en dat was zo eenheeeerlijk moment! Echt zen en even bekomen, echt super! Ook lekker en vriendelijk, en niemand horen klagen over het eten!



Ann
7-6-2013
 Meld misbruik22-8-2013 19:13:05

Wij zijn ook van Lokeren en hebben onze ceremonie en feest in het kasteel van Saffelaere gedaan. Prachtlocatie, goeie service en super vriendelijk. Een echte aanrader. Ook enkele locatie's bezocht en deze sprong meteen uit. Prijs kwaliteit. Je betaald evenveel of zelfs minder dan op gewone locatie's. Vrienden van ons trouwen in september en geven hun feest in 't meersdael en betalen een pak meer dan wij. Zij betalen meer voor een 3 gangen menu dan wij voor een 5 gangen. Dus echt een aanrader!!! Je voelt u echt een prins en een prinses :-) Zeker eens een kijkje gaan nemen. Succes xxx



Jan
14-8-2014
 Meld misbruik22-8-2013 20:01:16




Joke
25-5-2013
 Meld misbruik22-8-2013 20:14:30

Hey Rita,

Het biznishotel in lokeren is ook supergoed hoor, kasteel van Saffelaere heb ik ook al gehoord dat dit inderdaad ook een toplocatie is.

Veel succes nog!!



Rita
12-4-2014
 Meld misbruik22-8-2013 20:42:10

Bedankt al voor de reacties en ook aan jullie veel succes met de voorbereidingen of het nagenieten!

Het kasteel van Saffelaere en de locatie in het Park van Beervelde zijn jammer genoeg niet meer vrij op 12 april. Over het Biznishotel hebben wij ook al goede reacties gehoord, maar dat is te klein voor het aantal genodigden (zij gaan tot 120 personen).
Het Keysershof gaan we zeker een bezoekje brengen dan en misschien moet ik Hof Ter Velde dan ook op ons lijstje schrijven.

Nog suggesties zijn zeker welkom :) of zalen die we mogen schrappen van ons lijstje...

Bedankt!



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik22-8-2013 21:03:52

Hey,

Wij hebben ons feest in Salons Caipiriniha gegeven en waren er echt super tevreden. Niets om aan te merken en achteraf ook erg veel positieve reacties gekregen.
Ik weet wel niet of de zaal zo geschikt is voor 200 personen. Wij waren met 125 en dat was heel goed te doen.

Groetjes
Anneken



Evy
28-6-2014
 Meld misbruik22-8-2013 21:13:03

Wij trouwen in Conincxdonck volgend jaar, maar is wel iets kleiner.
Denk niet dat het met 200 mensen gaat lukken (bij ons maar maximum 100).
Ben wel helemaal verkocht aan de zaal (en tuin :-) )

Succes!



Katrien

 Meld misbruik22-8-2013 21:53:18

Ik kan je helaas niet helpen Rita! Tenzij je in wallonie/limburg wilt trouwen..
Maar wel fijn je hier tegen te komen ;)
Succes :)



Rita
12-4-2014
 Meld misbruik22-8-2013 22:06:52

Dag Evy, bedankt voor jouw bedenking. We gaan morgen kijken in Coninxdonck, dus ik ga de optelsom daar eens proberen maken.

Hihi, ik ben blijkbaar niet de enige die hier komt rondsnuisteren, Katrien. Voor jullie komt het nu heel dichtbij. Ik vermoed dat je ondertss al een fotograaf hebt (zag je forumberichtje hier), anders laat maar weten, dan heb ik nog een tip :)
Succes nog met de voorbereidingen! Ik ben benieuwd!




Jan
14-8-2014
 Meld misbruik23-8-2013 10:29:54




Rita
12-4-2014
 Meld misbruik12-9-2013 10:48:12

Dag allen,

Zoals gevraagd ook nog even een berichtje welke feestzaal het geworden is. Na lang twijfelen tussen feestzaal Breughel en salons Caipirinha, is het Caipirinha geworden. Had daar nog net een iets beter gevoel bij dan van Breughel en de commentaren op het forum waren allen lovend, dus hopelijk wordt het een goede keuze :). Keysershof was ook een kanshebber, maar omdat een deel van de genodigden in het restaurantgedeelte zou moeten zitten, is het deze dan toch niet geworden...
Bedankt allen voor jullie advies!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info