Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsboeket en decoratie

8-12-2006 12:20:50
Hey,
Ik ben net begonnen met een voorlopige schatting van het budget voor de trouw. Ik baseer mij op prijzen van het geen ik al gekocht heb en de rest kan ik redelijk goed inschatten. Alleen heb ik echt geen gedacht welk budget ik moet inplannen voor bloemen. Hiermee bedoel ik zowel het bruidsboeket als de boeketten voor de bruidsmeisjes, maar ook de versiering voor kerk en zaal!
Kan ik mand mij hier een beetje wegwijs in maken aub
Groetjes
Jessie

Jessie
26-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 283

Christine
30-9-2006
 Meld misbruik8-12-2006 12:31:06

Hey,

Ik heb voor mijn bruidsboeket (bordeaux hortensia),drie mini-versies van mijn boeket, 10 boutonières (of hoe schrijf je dat), en een bloemstuk voor op het altaar +/- 150 € betaald.

Groetjes,
Christine

Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik8-12-2006 16:06:38

Wij betaalden voor mijn boeket, 13 corsages, 2 bloemstukken en 1 auto-bloemstuk (voor op de motorkap) €180,-. Je kunt het natuurlijk zo gek maken als je zelf wil..

Groetjes
Nathalie
getrouwd op 08-09-06

Hely
20-7-2007
 Meld misbruik8-12-2006 18:11:49

Ik heb hiervoor ongeveer 250 euro gebudgetteerd. Dus voor een bruidsboeket, een corsage voor mijn ventje, twee polscorsages voor de oudste en twee mandjes met bloemblaadjes voor de kleintjes, een autostuk, een altaarstuk, een lezenaarstuk en nog wat groen buiten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...