Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik ben op zoek naar witte paperclips of ...

  21-8-2013 21:07:29
voor het feestreglement (die zijn bij ons opgerold) zoek ik witte paperclips of iets anders om opgerold te houden...en wit lintje er rond binden vind ik niet mooi

en wanneer geven jullie je feestreglement...of staat het bij jullie op tafel.
wij hebben enkel staan tafels dus op de tafel per koppel gaat niet dan staat het direct vol

Peggy
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1547


Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik21-8-2013 21:39:56

misschien van die kleine, houten wasknijpertjes? in de AVA hebben ze die wel, dacht ik!

ons reglement is een A4 (aan twee kanten bedrukt) - wij gaan ze plastificeren en op de tafels leggen / zetten... (ook op de staantafels)



alki
13-9-2013
 Meld misbruik21-8-2013 22:06:58

iedereen met zen feestregeltjes, eigenlijk vind ik het er persoonlijk een beetje over. Is het niet zo dat het de bedoeling is op een feest dat iedereen geniet en zich amuseert?



krista
9-8-2013
 Meld misbruik21-8-2013 22:11:53

@ Alki;
Ons feestreglement was ook een grappige toets.
Het was bedoeld om een onderwerp aan te brengen aan de tafels in een leuke sfeer.
Zodoende ze niet over de andere feestgasten moesten roddelen :-D.
Het is niet bedoeld om de mensen te laten weten van dit mag je en dat moet je maar om n big smile op de gezichten te toveren bij het lezen.
Mijn gasten waren er door verkocht en van de 16 feestreglementen hebben we er nog maar 4 terug gevonden op t einde van de avond. Wel kregen we de vraag om het naar sommige gasten door te mailen omdat ze het misgelopen waren :-).
Dus neem het niet te serieus ;-).
Groetjes X



krista
9-8-2013
 Meld misbruik22-8-2013 9:04:28

Hey Peggy,
ben je bij ons in t dorp al gaan kijken. We hebben daar toch 3 papierwinkels liggen.
Jans, paperclip en bij Sofie aan de Aldi.
Eén van die drie moet jou daar toch bij helpen kunnen.
Wij hadden in de ava fushia papieren gekocht, ik had er een speciaal lintje rond gedaan in lemon kleur met speciaal bolletjes effect in (fushia en lemon waren de kleuren waar we mee werkten). De rolletjes had ik op tafels gelegd maar 2 per 8 personen.
Awel ik moet zeggen mensen zijn nieuwsgierig en de rolletjes waren vlug open.
Veel positieve commentaar op gehad zowel op inhoud als layout.
Hou ons op de hoogte hoe jij het nu gedaan hebt he ;-).
Groetjes



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik22-8-2013 9:11:16

Wij zijn dit ook van plan. Het is inderdaad als iets leuks bedoeld. Wij zijn totaal geen 'regelnichten' maar het is bedoeld als een party-starter. Bij ons in de familie en vriendenkring houden we wel van dit soort grapjes dus past perfect bij ons.
Ik denk dat wij die van ons gewoon op de tafels gaan verspreiden. Ik ga ze afdrukken op een dikker soort papier en plak ze dicht met onze zegels die we ook gebruikten voor de afwerking van onze uitnodigingen.
Liefs



vicky
13-9-2014
 Meld misbruik22-8-2013 9:20:44

hoe ziet zo'n feestreglement er dan uit? Bedoel wat staat er zoal in?



krista
9-8-2013
 Meld misbruik22-8-2013 9:26:17

@ Vicky,
als je wil mail ik het je door.
Je mag je e-mailadres ook altijd via privebericht doorsturen.
Groetjes, Krista



vicky
13-9-2014
 Meld misbruik22-8-2013 16:51:54

@ krista: mijn mail adres is vickynimme@hotmail.com. Alvast bedankt



Nele
4-7-2014
 Meld misbruik23-8-2013 21:21:38

@Krista
Zou je dat feestreglement ook naar mij willen doormailen?
Bedankt,

nelekennr37@hotmail.com



Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik28-8-2013 22:53:22

gevonden!!!

met naar iets anders te zoeken vond ik hier thuis een pot gekleurde paperclips waar witte in zaten.
Natuurlijk te weinig maar heb in de ava een pot zwarte gekocht en heb links een witte en rechts een zwarte paperclip gestoken.

thema is wit-zwart dus klein detail qua afwerking.
denk dat ik bij de felicitaties het ga afgeven...op staantafel leggen is te weinig plaats per koppel



krista
9-8-2013
 Meld misbruik29-8-2013 8:49:49

Allez Peggy,
weer iets om af te vinken ;-).
Nu kort het wel echt af voor jou en jouw ventje he ;-).
Nog een dikke week.
Nog niet teveel stress?
Groetjes X



Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik29-8-2013 22:55:33

ja, het begint te korten...vandaag even wat stress.
zat goed qua planning maar als er dan onverwachts iets tussenkomt is het toch even paniek dat ik niet rond ga komen.
Maar volgende week zijn de kids terug naar school dan kan ik ons huisje in orde maken voor de grote dag.

Komt in orde zeg ik altijd.

grts x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...