Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ons huwelijksreis super

  21-8-2013 15:09:53
Hallo toekomstige bruidjes ,
mijn dag zit er al enkele weken op !
Alles verliep super , geen stress , veel plezier , gewoon onze dag !

Eentje die ik alle tijden opnieuw zou willen beleven met men man en de vele familieleden die ons erin steunden.

Onze huwelijksreis werd Rhodos ... Prachtig hotel , heel vriendelijk en behulpzaam.
We genoten van warme temperaturen 46graden , maar door het strandbriesje voelde het goed aan. (zoals hier ons 30graden)...

Waar je wel moet op moet letten wat wij niet wisten of niet werd meegedeeld :

Wij kozen voor de All-In formule , handig .
Bij aankomst was de All-In formule een beperkte formule ?
Maar 1 kan van de kaart kon gekozen worden , eten kon ook maar gekozen worden in 1 restaurant , na 00.00 uur konden we niets meer verkrijgen. Jammer want wij maar ook jullie spenderen een mooi bedrag uit voor de perfecte huwelijksreis !

Vraag het zeker na , dat alles dan ook alles is!!!

Wij hebben niet te klagen gehad maar toch vonden we het niet correct !

Geniet van jullie huwelijksdag / huwelijk/ - reis .... en de toekomst die naar jullie allen glimlacht !

Een gelukkig getrouwd bruidje !

An
29-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1250

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums