Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stropdassen suite

  21-8-2013 12:10:13
Hoi hoi,

Ik ben opzoek naar betaalbare stropdassen (groen) voor de mannen van de suite. Omdat ik er toch een 10 ongeveer zal nodig hebben wil ik er niet 20 EUR per stuk aan geven. Weten jullie misschien adresjes waar ik goedkoop aan stropdassen kan geraken? Ik heb het internet al afgeschuimd en het goedkoopste dat ik gevonden heb is 9,90 EUR (wat haalbaar is). Maar er bestaan misschien nog adressen waar ik geen weet van heb hè Alvast bedankt!!

Nathalie
6-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1101


Ne
28-9-2013
 Meld misbruik21-8-2013 13:23:19

C&A?




Karen
13-7-2013
 Meld misbruik21-8-2013 13:39:52

Ik had die van ons via www.itailor.nl besteld. Wel vijf weken levertijd, maar ze waren erg mooi, en 100% zijde.



sandra
13-9-2013
 Meld misbruik21-8-2013 13:51:22

C&A, H&M, P&C...



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik21-8-2013 13:51:27

Onze limegroene dassen kwamen van stropdassen.org en kostten inderdaad 20 EUR per stuk (incl verzending) maar waren we wel tevreden van. Ik zou inderdaad ook eens kijken bij een C&A als je ze eerst live wil zien.

Het is wel wat evenwicht zoeken naar goedkoop en toch wat kwalitatief. Ik heb hier destijds een bruidje gelezen die bij een website à la light in the box dassen aan 10 EUR had gekocht maar toen ze die kreeg zaten er allemaal lijnen (precies kattenkrabbels) in. Misschien kan je een korting bekomen als je hier speciaal om vraagt gezien de toch grotere hoeveelheid (tov een doorsnee klant)?

Dit gezegd zijnde: hierbij de site met de goedkoopste groene dassen die ik vond (à 5 dollar per stuk en gratis verzending vanaf 100 dollar aankoop):
http://www.cheap-neckties.com/green-ties-p-13938.html

Succes!



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik21-8-2013 15:11:56

Alvast bedankt :-)

Ik zal ook nog eens kijken bij c&a. Heb daar al een paar keer gekeken (ook online) maar nog niet gevonden wat ik zoek.

Tot hier toe gaat mijn keuze ook uit naar Itailor. Het leuke daar is dat je de namen er kan laten op borduren. Het nadeel is dan dat ze per das verzendingskosten aanrekenen...



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik21-8-2013 16:29:04

Bij Itailor worden de dassen apart verzonden, wat superraar is! Bijgevolg heb ik dus 15euro per das betaald, ipv 9.95euro.
Maar al bij al nog steeds goedkoop en prima kwaliteit.



Ellemieke

 Meld misbruik21-8-2013 18:51:16

Wibra? (zullen er mss wel ook goedkoop uitzien... ff checken in de winkel)



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik22-8-2013 8:57:11

Bij stropdassen.org zijn er ook dassen van 10 euro en het verschil met die van 20 euro is er eigenlijk niet aan te zien. Zo heeft mijn verloofde een koningsblauwe das en die was er alleen aan 10 euro. Die van de suite kosten dan weer 20 euro. Levering prima. In 2 dassen zat een haakje of foutje. Heb ik probleemloos kunnen terugsturen, verzendingskosten zijn aan ons vergoed en ondertussen waren er al 2 nieuwe dassen onderweg.



Chris
26-10-2013
 Meld misbruik24-8-2013 9:22:38

Wij hebben onze dassen ook gekocht via stropdas.org
10 euro/stuk en heel mooie kwaliteit, snelle levering, bij ons zaten er geen foutjes in.

Wij huren de kostuums voor de mannen (jacquet en hoge hoed), en de man van de winkel was zeer onder de indruk over de prijs/kwaliteit van onze dassen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...