Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis - Lissabon

  21-8-2013 8:36:58
Wij dachten naar Venetië op citytrip (als huwelijksreis) te gaan
Een citytrip omdat we zonder kindjes gaan, maar hen niet te lang willen missen

De uitgebreide reis doen we het jaar erachter samen met de kindjes.

Nu horen we van Venetië alsmaar meer dat het er vuil en duur is...
Na wat surfen en reisboeken te doorzoeken staat ons gedacht op Portugal - Lissabon


Iemand ervaring?

Anneleen
14-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1520


Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik21-8-2013 8:49:02

Portugal en dus ook Lissabon is bijzonder mooi. Wij hebben er 10 jaar geleden onze eerste vakantie samen beleefd en dat is tot nu toe de mooiste vakantie ooit. Lissabon is zeer de moeite maar ook het aangrenzende dorp/ stadje Belém is dat. Eerlijk waar ik heb mijn hart aan Portugal verloren. we zijn inmiddels 6 jaar geleden nog eens terug geweest en het was er net zo mooi als de eerste keer. een echte aanrader, zeker doen!!!



Tine
6-7-2013
 Meld misbruik21-8-2013 8:49:44

Hoi Anneleen,

Wij zijn al twee keer naar Lissabon op citytrip geweest, 2 opeenvolgende jaren zelfs. Zo verliefd zijn we geworden op de stad! Persoonlijk vind ik ze veel gezelliger en aangenamer dan Venetië, wat ik toch wel heel erg toeristisch vind.
Een enorme aanrader vind ik zelf, als ik kon zou ik elk jaar naar Lissabon op vakantie gaan. Je hebt er alles: mooie parken, een strand vlakbij, enorm veel cultuur, hartelijke mensen, lekker én goedkoop eten...
Moest je besluiten te gaan, stuur me maar een privé berichtje en ik geef je alle tips&tricks die mij bijgebleven zijn qua overnachting en restaurants enzo!
Groetjes,
Tine



Tiffany
27-6-2014
 Meld misbruik21-8-2013 9:14:53

Naar Lissabon ben k nog niet geweest maar wil wel even reageren op Venetië. Venetië is echt prachtig!! Wij zijn er vorig jaar in april geweest en ik had ook de reacties gekregen van dat het er vuil is en dat het stinkt. Eerlijk waar dikke zever!!in Venetië heb je idd het water en de vuilnis wordt opgehaald op die manier waardoor ze soms langs de zijkant staan maar als toerist heb je daar echt geen last van. Venetië is echt een aanrader, lekker idyllisch, romantisch,je kan er blijven kuieren en de herinneringen eraan zijn echt de moeite...



sofie
24-3-2012
 Meld misbruik21-8-2013 12:42:47

wij deden ook als huwelijksreis een citytrip naar Lissabon. Was een super reis.
Het enige dat we jammer vonden was dat het reisbureau ons niet gemeld had dat er op de bovenste verdieping mooiere kamers waren.
Toen we naar het dakterras met het prachtige uitzicht iets gingen drinken zagen we dat. Nu ja, op zich geen drama dat we het met een gewone kamer moesten stellen, maar voor die ene keer mag het toch een tikkeltje meer zijn.



Silke
24-5-2014
 Meld misbruik21-8-2013 22:12:55

Lissabon zelf vonden wij mooi, maar niet WAUW... We zijn er twee dagen geweest, en dat vonden we eigenlijk wel voldoende. De gekende trams, en Parque das Nacoes (de wijk die werd aangelegd voor Expo 98) vonden we het leukste.
We zijn ook wel naar Sintra geweest (ongeveer 30 km van Lissabon), en dat vonden we wel heel mooi! Aanrader!

Ik zie wel dat jullie trouwen in augustus, dan kan het vreselijk warm zijn in Lissabon, bij ons was het toen 40 graden, en in een stad kan die hitte niet echt ontsnappen hé... Het was letterlijk van airco naar airco lopen.



Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik26-8-2013 9:53:55

Zelf heb ik 3 maanden in een stadje nabij Lissabon gestudeerd en Lissabon vind ik erg leuk. Inderdaad Sintra is ook erg mooi, maar dan eerder als uitstap vanuit Lissabon, want ik weet niet of je daar echt genoeg kan doen / zien voor een paar dagen. Het fort van São Jorge, Belém, het oude station, ... zijn zeker de moeite.



evy

 Meld misbruik27-8-2013 8:51:15

En zeker de pasteis de nata niet vergeten :) mjammie! Lissabon vonden we super in combinatie met Sintra (super mooie natuur en kastelen). Wij hebben destijds een rondreis zelf georganiseerd door Portugal (de Algarve hebben we links laten liggen). Binnenland is ook heel tof. Miss hien is het een idee om een citytrip te combineren met even naar het binnenland trekken met een huurwagen?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums